Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Ny der og får mange meldinger i inbox Anonymous poster hash: de5f1...6e8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Helt seriøst, så ble jeg kjent med mannen min på wordfeud for snart 4 år siden😳 Giftet oss i fjor sommer og har et barn på 2 mnd. Den gang fikk jeg mange meldinger som man bare kunne riste på hodet av. Så svaret mitt må vel være ja🙈 Anonymous poster hash: 87b81...5f3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Jeg fikk også mange meldinger. Noen nøytrale og noen flørtende. I Anonymous poster hash: 63a29...a1f
Gjest Antarctica Skrevet 26. august 2015 #4 Skrevet 26. august 2015 Jøss! Så eksotisk. Ser for meg at fyren skriver "Hei snuppa. Du skulle bare sett så mange fine ord jeg har. Blir du med hjem og kikker på samlinga mi...?"
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #5 Skrevet 26. august 2015 Jeg har chattet med flere menn på wf. Tror ikke de fleste ønsker å møte noen men bare å ha det gøy mens man spiller. Husker en.. la bare grisete ord. Gjennom hele spillet! Utrolig at det går an.. Ble med det ene spillet og null chat. Ble for grisete for meg. Ellers har jeg bare snakket med oppegående menn og damer Flotte folk! Kjenner ikke igjen at det er direkte sjekkearena, men erting/lett flørting og da gjerne med en svak seksuell undertone uten at det blir grisete. Kan dele fornavn/bosted men ikke mer, tror det gjelder de fleste. Anonymous poster hash: b39cd...2b2
Monica Skrevet 26. august 2015 #6 Skrevet 26. august 2015 Jeg spiller en del wf, men har aldri blitt sjekket opp der. Har noen pratet med meg, har det vært om spillet.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Jeg driver og prøver å få kontakt med en der (hadde innlegg om det i går). Foreløpig blir det bare teite ting om spillet, så det spørs... Nå er vi snart ferdige med andre spill også, og så gidder han vel ikke mer. Du som traff mannen din på wf. HVa i alle dager chattet dere om? Anonymous poster hash: 1d3e5...c11
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #8 Skrevet 26. august 2015 Vil tro det er det for mange. Mannen min er med å spiller WF liga, men der snakker de ikke sammen. Datteren min spilte for et par år siden, og hun fikk en melding "Hello sexy. How are you? Facebook?"... han hadde profilbilde av en penis! Jeg sendte melding tilbake og fortalte han hvem han sendte melding til, og dermed var det lukket og låst for å spille mot random folk Anonymous poster hash: 805cd...d9b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #9 Skrevet 26. august 2015 Jeg spiller med et guttenavn som nick, så slipper jeg alle grisemeldingene. Fikk en del av de når jeg spilte med jentenavn. Anonymous poster hash: fe050...eba
Morel Skrevet 26. august 2015 #10 Skrevet 26. august 2015 Fikk masse meldinger da jeg hadde bilde, men byttet til et annet. Vil bare spille, ikke chatte... Spesielt ikke grisete.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #11 Skrevet 26. august 2015 Definitivt. Jeg bruker wf kun til spill, og så meg nødt til å bytte nick og bilde slik at det ser ut som jeg er en mann. Før jeg gjorde dette, fikk jeg stadig sjekkemeldinger fra menn der inne. Dette selv om profilbildet var en kvinnelig tegneseriefigur og ikke et bilde av meg selv. Når jeg nå starter nye spill med ukjente menn, avslutter svært mange spillet før et eneste ord er lagt. Det er visst ikke like morsomt å sjekke opp en annen mann med bilde av en bil på profilen Fellesnevneren for sjekke-mennene på wf er at de legger stor vekt på profilbildet sitt. Det kunne like gjerne vært tatt ut av en nettdatingside. Anonymous poster hash: e6024...e0d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #12 Skrevet 26. august 2015 Jeg driver og prøver å få kontakt med en der (hadde innlegg om det i går). Foreløpig blir det bare teite ting om spillet, så det spørs... Nå er vi snart ferdige med andre spill også, og så gidder han vel ikke mer. Du som traff mannen din på wf. HVa i alle dager chattet dere om? Anonymous poster hash: 1d3e5...c11 Så hopp i det,spør om å møtes. Får ikke verre enn et nei. Anonymous poster hash: 18f55...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå