Gå til innhold

Tips ønskes, lite penger til handling neste uke :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på 4 2 skolebarn og 2 voksne. Vi ukeshandler og neste uke så har vi kun igjen 1700,- til mat på en uke. Vi pleier og bruke 3300,- hver uke, men det er inklusiv røyk i Sverige. Vi har røyk så blir i såfall bare noen få pakker vi må kjøpe da. Men vi liker sunn og hjemmelaget mat, mye rent kjøtt, ren fisk, mye friske grønnsaker og frukt. Handler også brus i Sverige. Pålegg, saft, kaffe og godterier.

Noen som har tips til billig men sunne middager denne uken da vi har lite?

Anonymous poster hash: 1e9f0...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp grandis så de røykpakkene kan kjøpes du, trollemor.

Anonymous poster hash: 5869b...39c

Skrevet

Skal du trolle, så er det ikke lurt å ta så hardt i..... :)

Anonymous poster hash: a9312...a0c
Skrevet

Går det ann å få et seriøst svar her inne??? Jeg troller ikke! Ja vel kanskje vi har et høyt forbruk på mat, men god og sunn mat koster. Hvis dere mener at dette burde være så enkelt så kom med tips som jeg spør om da! Grunn uventede bilreprasjoner blir det lite neste uke i forhold til hva vi pleier å bruke. Synes dere virkelig det er vanskelig og svare på det jeg spør om???

Skrevet

Går det ann å få et seriøst svar her inne??? Jeg troller ikke! Ja vel kanskje vi har et høyt forbruk på mat, men god og sunn mat koster. Hvis dere mener at dette burde være så enkelt så kom med tips som jeg spør om da! Grunn uventede bilreprasjoner blir det lite neste uke i forhold til hva vi pleier å bruke. Synes dere virkelig det er vanskelig og svare på det jeg spør om???

Enkelt, slutt og røyk

Skrevet

Tnåååå, hi! Trolleritrollera! Prøv på nytt du, eller enda bedre...skaff deg et liv!

Skrevet

Enkelt, slutt og røyk

Ingen sulter av 1700 kroner til mat i løpet av en uke. Finn på noe annet

Skrevet

Oh la la noen har for mye fritid.

Skrevet

Vi er en familie på 4 2 skolebarn og 2 voksne. Vi ukeshandler og neste uke så har vi kun igjen 1700,- til mat på en uke. Vi pleier og bruke 3300,- hver uke, men det er inklusiv røyk i Sverige. Vi har røyk så blir i såfall bare noen få pakker vi må kjøpe da. Men vi liker sunn og hjemmelaget mat, mye rent kjøtt, ren fisk, mye friske grønnsaker og frukt. Handler også brus i Sverige. Pålegg, saft, kaffe og godterier.

Noen som har tips til billig men sunne middager denne uken da vi har lite?

Hva med å ta et par billige middager, som nødvendigvis er så sunne. Så kan dere velge og vrake på resten:-)

For Rema 1000 pasta, med kjøttdeig og pastasaus fra Rema.

Billige fiskepinner med poteter og grønnsaker.

Anonymous poster hash: e3e73...059

Skrevet

Kjør på med vegetarretter og fiskeretter.

Billige middagsretter:

Hjemmelaget potetsuppe, tomatsuppe eller løksuppe, kan serveres med hjemmebakt brød til. 

Hjemmelaget fiskegrateng (kan lages klar på forhånd og fryses "rå", ta opp om morgenen den dagen dere skal ha den og tin i kjøleskapet til middagen skal lages). 

Gratinert blomkål. 

Kokt eller stekt torsk med potet og gulrotstuing. 

Hjemmelaget seibiff med råkost og poteter. 

Gryterett med linser eller bønner og svinekjøtt, server med ris. Når du bruker linser eller bønner trenger du ikke så mye kjøtt, og det blir billigere. Bruk i tillegg mye grønnsaker i retten. 

Anonymous poster hash: 066cc...dbf
Skrevet

Eller enda bedre hi:

Få ungene til å røyke, det demper matsuget. Svi av alt på røyk, og drit i maten :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...