Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 I helgen så fikk jeg vite at mannen min har bedratt meg med venninna mi gjennom flere år. For å gjøre en lang historie kort, så stakk jeg innom henne for å konfrontere henne, og lånte doen mens jeg var der. Jeg helte klorin i hårsprayflaska hennes og vasket doen med tannkosten, og nå lurer jeg på hvilke ettervirkninger dette får for håret? Vi har vært gift i 13 år. Anonymous poster hash: f8048...a57
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Sånn bortsett fra at du potensielt sett tar livet av henne? Jeg håper inderlig at du troller. For hvis ikke, så kan du bli dømt for drapsforsøk. Anonymous poster hash: ade08...b75
ulydia Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 (endret) Sånn bortsett fra at du potensielt sett tar livet av henne? Jeg håper inderlig at du troller. For hvis ikke, så kan du bli dømt for drapsforsøk. Anonymous poster hash: ade08...b75 ?? Ein kan ikkje døy av klor i hårsårayen,dvs i håret vel!?! Eller av dobakteriar? Endret 25. august 2015 av ulydia
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Lurer litt på hvordan du fikk til å helle klor i hårspray flaska?? Anonymous poster hash: 8a5e8...9ab
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Lurer litt på hvordan du fikk til å helle klor i hårspray flaska?? Anonymous poster hash: 8a5e8...9ab Flaske med skrukork.. Studio line 😳 Anonymous poster hash: f8048...a57
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Sånn bortsett fra at du potensielt sett tar livet av henne? Jeg håper inderlig at du troller. For hvis ikke, så kan du bli dømt for drapsforsøk. Anonymous poster hash: ade08...b75 Dø av klor i håret?? Anonymous poster hash: f8048...a57
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Sånn bortsett fra at du potensielt sett tar livet av henne? Jeg håper inderlig at du troller. For hvis ikke, så kan du bli dømt for drapsforsøk. Anonymous poster hash: ade08...b75 ?? Ein kan ikkje døy av klor i hårsårayen,dvs i håret vel!?! Eller av dobakteriar? Hvis du sprayer hodet med ren klorin? Selvfølgelig kan du dø av det. Klorin er fryktelig etsende. Dobakteriene er mer harmløse. Anonymous poster hash: ade08...b75
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Sånn bortsett fra at du potensielt sett tar livet av henne? Jeg håper inderlig at du troller. For hvis ikke, så kan du bli dømt for drapsforsøk. Anonymous poster hash: ade08...b75 ?? Ein kan ikkje døy av klor i hårsårayen,dvs i håret vel!?! Eller av dobakteriar? Hvis du sprayer hodet med ren klorin? Selvfølgelig kan du dø av det. Klorin er fryktelig etsende. Dobakteriene er mer harmløse. Anonymous poster hash: ade08...b75 Det er omtrent 30% klor og resten hårspray.. Hi Anonymous poster hash: f8048...a57
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #9 Skrevet 25. august 2015 Omg 😨 Anonymous poster hash: 328d5...5da
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 Har du litt blodomløp i topplokket så forstår du at små mengder klor på øynene kan medføre etsing og tap av syn.... Anonymous poster hash: 96892...1b2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #11 Skrevet 25. august 2015 Sånn bortsett fra at du potensielt sett tar livet av henne? Jeg håper inderlig at du troller. For hvis ikke, så kan du bli dømt for drapsforsøk. Anonymous poster hash: ade08...b75 ?? Ein kan ikkje døy av klor i hårsårayen,dvs i håret vel!?! Eller av dobakteriar? Hvis du sprayer hodet med ren klorin? Selvfølgelig kan du dø av det. Klorin er fryktelig etsende. Dobakteriene er mer harmløse. Anonymous poster hash: ade08...b75 Det er omtrent 30% klor og resten hårspray.. Hi Anonymous poster hash: f8048...a57 Da er det faktisk verre. Fordi sjansen er stor for at kloren reagerer med hårsprayen og danner klorgass. Og som du sikkert vet, er det en fryktelig giftig gass. Jeg håper inderlig at du troller. Det er livsfarlig det du beskriver. Øynene er jo garantert å bli ødelagt. Men man trenger jo ikke øyne når man er død, så det er mindre viktig. Anonymous poster hash: ade08...b75
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #12 Skrevet 25. august 2015 Jeg håpte hun mistet håret... Hun har langt blondt hår.. Og er ett skrekkelig vesen! Anonymous poster hash: f8048...a57
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #13 Skrevet 25. august 2015 Jeg håpte hun mistet håret... Hun har langt blondt hår.. Og er ett skrekkelig vesen! Anonymous poster hash: f8048...a57 Hun mister nok håret ja. (Og synet og livet som nevnt tidligere). Du får begynne å planlegge hvilke bøker du skal lese når du havner i fengsel frem til minimum 2025. Du rekker å lese temmelig mye vil jeg tro. Kanskje lære deg å strikke også? Anonymous poster hash: ade08...b75
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #14 Skrevet 25. august 2015 Argh... Jeg får sende henne en mld da.. Strikking er ikke noe for meg. Anonymous poster hash: f8048...a57
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #15 Skrevet 25. august 2015 Jeg håpte hun mistet håret... Hun har langt blondt hår.. Og er ett skrekkelig vesen! Anonymous poster hash: f8048...a57 Hun mister nok håret ja. (Og synet og livet som nevnt tidligere). Du får begynne å planlegge hvilke bøker du skal lese når du havner i fengsel frem til minimum 2025. Du rekker å lese temmelig mye vil jeg tro. Kanskje lære deg å strikke også? Anonymous poster hash: ade08...b75 Jeg vil også anbefale deg å studere litt kjemi. Slik at du kan planlegge senere hevner litt bedre. Anonymous poster hash: ade08...b75
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #16 Skrevet 25. august 2015 Jeg håpte hun mistet håret... Hun har langt blondt hår.. Og er ett skrekkelig vesen! Anonymous poster hash: f8048...a57 Og mannen din er sikkert helt uskyldig som har blitt offer for dette skrekkelige vesenet. Regner med at fru Å er tilbake. Hvis dette mot formodning skulle være sant så bør du finne en måte å fjerne den hårsprayflaska og destruere den. Du kan forårsake stor personskade og havne i fengsel! Hvis du er villig til å skade en annen person slik, da lurer jeg på hva du har gjort med mannen din - for det er bare han som har sviktet deg og vært råtten mot deg. Elskerinnen hans har aldri lovet deg noe som helst. Anonymous poster hash: 33f17...472
Julie (: Skrevet 25. august 2015 #17 Skrevet 25. august 2015 Jeg er kjemiker og basert på det du sier så tenker jeg bare OMG Du MÅ fortelle hva du har gjort! Dette er kjempefarlig, som en del andre også har påpekt. Både etsende og det kan utvikle giftig gass. Det at man sprayer innholdet rundt hjelper ikke akkurat på spredningen av gass.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #18 Skrevet 25. august 2015 Jeg håpte hun mistet håret... Hun har langt blondt hår.. Og er ett skrekkelig vesen! Anonymous poster hash: f8048...a57 Og mannen din er sikkert helt uskyldig som har blitt offer for dette skrekkelige vesenet. Regner med at fru Å er tilbake. Hvis dette mot formodning skulle være sant så bør du finne en måte å fjerne den hårsprayflaska og destruere den. Du kan forårsake stor personskade og havne i fengsel! Hvis du er villig til å skade en annen person slik, da lurer jeg på hva du har gjort med mannen din - for det er bare han som har sviktet deg og vært råtten mot deg. Elskerinnen hans har aldri lovet deg noe som helst. Anonymous poster hash: 33f17...472 Denne elskerinnen har vært en av mine beste venninner gjennom hele livet! Jeg har vasket klærne hans med klorin, og gikk derifra. Og klipt av alle lommene på de dyrebare dressjakkene hans. Har også sendt inn mld til avisen om at han skal flytte og at møblene gis bort førstkommende mandag til den som kommer først til mølla. Ja, jeg er sint!!! Rasende!!!! Anonymous poster hash: f8048...a57
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #19 Skrevet 25. august 2015 Jeg håpte hun mistet håret... Hun har langt blondt hår.. Og er ett skrekkelig vesen! Anonymous poster hash: f8048...a57 Hun mister nok håret ja. (Og synet og livet som nevnt tidligere). Du får begynne å planlegge hvilke bøker du skal lese når du havner i fengsel frem til minimum 2025. Du rekker å lese temmelig mye vil jeg tro. Kanskje lære deg å strikke også? Anonymous poster hash: ade08...b75 Får nok 5 års fengsel og er ute etter 10 mnd med god oppførsel. Anonymous poster hash: d5172...1b0
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #20 Skrevet 25. august 2015 Jeg er kjemiker og basert på det du sier så tenker jeg bare OMG Du MÅ fortelle hva du har gjort! Dette er kjempefarlig, som en del andre også har påpekt. Både etsende og det kan utvikle giftig gass. Det at man sprayer innholdet rundt hjelper ikke akkurat på spredningen av gass. Har sendt mld nå.. Anonymous poster hash: f8048...a57
amandine Skrevet 25. august 2015 #21 Skrevet 25. august 2015 Jeg håpte hun mistet håret... Hun har langt blondt hår.. Og er ett skrekkelig vesen! Anonymous poster hash: f8048...a57 Og mannen din er sikkert helt uskyldig som har blitt offer for dette skrekkelige vesenet. Regner med at fru Å er tilbake. Hvis dette mot formodning skulle være sant så bør du finne en måte å fjerne den hårsprayflaska og destruere den. Du kan forårsake stor personskade og havne i fengsel! Hvis du er villig til å skade en annen person slik, da lurer jeg på hva du har gjort med mannen din - for det er bare han som har sviktet deg og vært råtten mot deg. Elskerinnen hans har aldri lovet deg noe som helst. Anonymous poster hash: 33f17...472 Denne elskerinnen har vært en av mine beste venninner gjennom hele livet! Jeg har vasket klærne hans med klorin, og gikk derifra. Og klipt av alle lommene på de dyrebare dressjakkene hans. Har også sendt inn mld til avisen om at han skal flytte og at møblene gis bort førstkommende mandag til den som kommer først til mølla. Ja, jeg er sint!!! Rasende!!!! Anonymous poster hash: f8048...a57 Der snakker vi handlekraft! Gode Greier. Du skader ingen fysisk, men gjør det klinkende klart hva du mener. Tommel opp.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #22 Skrevet 25. august 2015 Der snakker vi handlekraft! Gode Greier. Du skader ingen fysisk, men gjør det klinkende klart hva du mener. Tommel opp. Klor i hårsprayflaska kan dessverre skade! Det hun gjør mot mannen synes jeg er "greit nok", men klor i hårsprayflaseken kan få alvorlige følger. Anonymous poster hash: 33f17...472
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #23 Skrevet 25. august 2015 Skal ikke du ha med den noen møbler etter 13 års ekteskap? Anonymous poster hash: 04465...b38
amandine Skrevet 25. august 2015 #24 Skrevet 25. august 2015 Der snakker vi handlekraft! Gode Greier. Du skader ingen fysisk, men gjør det klinkende klart hva du mener. Tommel opp. Klor i hårsprayflaska kan dessverre skade! Det hun gjør mot mannen synes jeg er "greit nok", men klor i hårsprayflaseken kan få alvorlige følger. Anonymous poster hash: 33f17...472 Jeg svarte etter at HI hadde kommentert at hun hadde sendt elskerinnen en melding og advart om hva hun hadde gjort. Jeg ville aldri oppfordret til å skade noen fysisk.
Fandens Oldemor Skrevet 25. august 2015 #25 Skrevet 25. august 2015 Jeg håpte hun mistet håret... Hun har langt blondt hår.. Og er ett skrekkelig vesen! Anonymous poster hash: f8048...a57 Og mannen din er sikkert helt uskyldig som har blitt offer for dette skrekkelige vesenet. Regner med at fru Å er tilbake. Hvis dette mot formodning skulle være sant så bør du finne en måte å fjerne den hårsprayflaska og destruere den. Du kan forårsake stor personskade og havne i fengsel! Hvis du er villig til å skade en annen person slik, da lurer jeg på hva du har gjort med mannen din - for det er bare han som har sviktet deg og vært råtten mot deg. Elskerinnen hans har aldri lovet deg noe som helst. Anonymous poster hash: 33f17...472 Denne elskerinnen har vært en av mine beste venninner gjennom hele livet! Jeg har vasket klærne hans med klorin, og gikk derifra. Og klipt av alle lommene på de dyrebare dressjakkene hans. Har også sendt inn mld til avisen om at han skal flytte og at møblene gis bort førstkommende mandag til den som kommer først til mølla. Ja, jeg er sint!!! Rasende!!!! Anonymous poster hash: f8048...a57 Hva er det med deg og klorin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå