Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Min gutt og to kamerater inviterte til bursdag før sommerferien, de inviterte 2/3 felles venner i tillegg til klassen. Nå gjør de guttene gjengjeld og inviterer til sin bursdag. Men dessverre glemte de at vår sønn også arrangerte den bursdagen, så bare 2 av de 3 guttene er invitert. Dette er selvsagt leit for gutten vår, si noe eller la det være? Den skal ikke arrangeres hjemme, er om 2 dager.. Anonymous poster hash: 6b4fc...3ca
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Er helt sikker på at det er en glipp! Anonymous poster hash: 6b4fc...3ca
Mamma_til_2 Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Å kjære vene ta kontakt med foreldrene og spør!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Ta kontakt å spør. I fjor inviterte datteren min hele klassen til bursdag på mail. Det viste seg dessverre at to av guttene sine foreldre ikke hadde fått noe mail og gikk med samme tanker som dere. Men jeg sendte ut kontrollsms til alle 3 dager før bursdagen og da fikk jeg mld tilbake om at de ikke hadde fått invitasjon og at de lurte veldig da de hadde hørt at hele klassen var invitert . Så det er nok mest sannsynlig en glipp. Anonymous poster hash: 2165c...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå