Gå til innhold

Får dere mye komplimenter av mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg savner komplimenter fra mannen:( Han sier aldri at jeg er pen, deilig osv, og heller ikke at han elsker meg. De få gangene jeg er ute på byen/ fest, så får jeg masse komplimenter, så det er ikke det at jeg ser ut som et uvær heller...

Føler jeg har blitt avhengig av oppmerksomhet fra andre for å beholde selvtilliten..:( Hvor ofte sier mannen noe fint til dere?

Anonymous poster hash: a12c1...b21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag, faktisk! Vet at jeg er heldig :)

Anonymous poster hash: 7fe9c...068

Skrevet

Hver dag!! Er vi ute sammen har han øyne bare for meg😍 Veldig heldig med mannen, derimot får jeg sjeldent oppmerksomhet og komplimenter fra andre menn da.

Anonymous poster hash: 956f4...7dd

Skrevet

Flere ganger til dagen og ikke bare det samme hver gang. Han er verdens beste på komplimenter tror jeg😍

Skrevet

Aldri!

Anonymous poster hash: 9e53a...676

Skrevet

Ja hver dag, men jeg gir og tilbake!

Skrevet

Ja hver eneste dag 💕

Kan også ta han i å stirre på meg med drømmende øyne og så komme med kommentaren "jeg er verdens heldigste mann". Eksen var ikke flink til å gi komplimenter og merket at jeg da var litt slik som deg, hvor jeg trengte det av andre for å ikke miste selvtilliten helt.

Skrevet

Nei det er veldig sjelden. Kan få det en sjelden gang jeg har pyntet meg.

Skrevet

A L D R I

Anonymous poster hash: 9e6ba...6c7

Skrevet

Vi gir hverandre gode ord hver dag.

Anonymous poster hash: a67f1...3a6

Skrevet

Ja, men langt i fra hver dag.

Han viser meg dog hver dag at han setter stor pris på meg og at han elsker meg.

Komplimenter kommer typisk når jeg har stelt meg og skal ut på noe. Da sier han hver gang at jeg er fin ;)

Anonymous poster hash: 184e4...bd6

Skrevet

Ja, det hender ganske ofte, sms-meldinger også innimellom. Jeg gir også tilbake, men kanskje ikke like mye :forvirret: , må visst bli flinkere til det.

Skrevet

Ja hver dag

Fortalte han for noen minutter siden at han er skikkelig kjekk og fikk et slengkyss tilbake ☺

Skrevet

Her er komplementer, kjærlighetserklæringer og romantiske gester dagligdags. Han er mye flinkere enn meg, jeg kan være litt sløv på å vise hvor mye jeg setter pris på ham.

Anonymous poster hash: 05a68...f17

Skrevet

Ja, nesten i overkant mye. Han er veldig romantisk i tillegg, kjøper ofte gaver, ordner barnevakt og hotellovernatting, ofte blomster mm. Jeg er veldig lite romantisk, men setter pris på det. Vært sammen i 13 år, og roer seg ikke med tiden.. Selv om jeg ikke uttrykker min kjærlighet slik mannen din gjør, betyr det jo ikke at jeg er mindre glad i han. Jeg elsker han av hele mitt hjerte. Vet han at du savner det?

Anonymous poster hash: 55204...256

Skrevet

Han sier noe pent til meg ofte. Mye flinkere enn meg på å gi komplimenter. Både på utseende, maten jeg lager, setter pris på ting jeg gjør for ham eller familien, at jeg lukter godt osv... Det gjør mye for forholdet vårt😊

Anonymous poster hash: d7541...d7e

Skrevet

Sjelden. Men jeg trenger ikke så mye bekreftelse for å ha god selvtillit, så det er helt greit for meg

Anonymous poster hash: c7227...6ba

Skrevet

Daglig..ikke altid med ord men med tafsing og sex ☺

Anonymous poster hash: 5c434...0d4

Skrevet

Daglig..ikke altid med ord men med tafsing og sex ☺

Anonymous poster hash: 5c434...0d4

Heldig du er da! :-p

Anonymous poster hash: 9e6ba...6c7

Skrevet

Ja, hver dag. Han er utrolig flink til det. Jeg er dessverre ikke like flink, men forsøker å huske det.

Anonymous poster hash: 62b69...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...