Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Minste på 5 fikk noe vi trodde var et myggstikk under øyet for ca 3 uker siden. Denne hevelsen har ikke blitt borte. i det siste har kulen blitt litt hard og noe større. Den er øm ved berøring. Den bør sees på av lege. Problemet er at mannen min er bortreist om dagen, og jeg er opptatt med diverse legetimer selv hele uka pga. en oparasjon. Jeg kan heller ikke kjøre, og er avhengig av hjelp. Er det voldsomt å oppsøke legevakten med denne kulen? Anonymous poster hash: 61fd8...f55
SuperFries Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Ja. Dette er noe for fastlegen. Legevakta er for akutte ting.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Tviler på at dere kommer til på legevakten, blir nok bare bedt om å gå til fastlegen. Anonymous poster hash: 550a9...be2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 De kommer til å be deg ringe fastlegen i morgen. Man går bare til legevakten med akutte ting som ikke kan vente til neste dag Anonymous poster hash: babac...6e8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Tviler på at dere kommer til på legevakten, blir nok bare bedt om å gå til fastlegen. Anonymous poster hash: 550a9...be2 Det er utrolig hva folk bruker legevakten her til. De fleste jeg hører om har som regel ikke noe som ikke godt kan vente til de får time hos fastlegen. Er ikke Oslo og Bergen hvor man sitter om trent døende i kø. Jeg bruker i grunn aldri legevakten, så tenkte ungen skulle få slippe å gå ei uke til med en øm kul som vokser. Anonymous poster hash: 61fd8...f55
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Hadde det vært legevakten her jeg bor så ville dere bli avvist og bedt om å oppsøke fastlege. De fleste fastleger har avsatt tid på programmet hver dag til øyeblikkelig hjelp. Anonymous poster hash: b9641...c8d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Hadde det vært legevakten her jeg bor så ville dere bli avvist og bedt om å oppsøke fastlege. De fleste fastleger har avsatt tid på programmet hver dag til øyeblikkelig hjelp. Anonymous poster hash: b9641...c8d I utgangspunktet er jeg helt enig, men som jeg sier har jeg selv hatt en operasjon som jeg må til daglige kontroller hos lege på sykehus. Dette tar i grunn hele dagen, så jeg har ikke mulighet til å følge minste på dagtid. Far er borte i noen dager, og det er ingen familie eller venner som kan ta barnet med. Det har løst seg, for legevakten her sa jeg kunne komme etterpå. Anonymous poster hash: 61fd8...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå