Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Minste på 5 fikk noe vi trodde var et myggstikk under øyet for ca 3 uker siden. Denne hevelsen har ikke blitt borte. i det siste har kulen blitt litt hard og noe større. Den er øm ved berøring. Den bør sees på av lege. Problemet er at mannen min er bortreist om dagen, og jeg er opptatt med diverse legetimer selv hele uka pga. en oparasjon. Jeg kan heller ikke kjøre, og er avhengig av hjelp. Er det voldsomt å oppsøke legevakten med denne kulen? Anonymous poster hash: 61fd8...f55
SuperFries Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Ja. Dette er noe for fastlegen. Legevakta er for akutte ting.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Tviler på at dere kommer til på legevakten, blir nok bare bedt om å gå til fastlegen. Anonymous poster hash: 550a9...be2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 De kommer til å be deg ringe fastlegen i morgen. Man går bare til legevakten med akutte ting som ikke kan vente til neste dag Anonymous poster hash: babac...6e8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Tviler på at dere kommer til på legevakten, blir nok bare bedt om å gå til fastlegen. Anonymous poster hash: 550a9...be2 Det er utrolig hva folk bruker legevakten her til. De fleste jeg hører om har som regel ikke noe som ikke godt kan vente til de får time hos fastlegen. Er ikke Oslo og Bergen hvor man sitter om trent døende i kø. Jeg bruker i grunn aldri legevakten, så tenkte ungen skulle få slippe å gå ei uke til med en øm kul som vokser. Anonymous poster hash: 61fd8...f55
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Hadde det vært legevakten her jeg bor så ville dere bli avvist og bedt om å oppsøke fastlege. De fleste fastleger har avsatt tid på programmet hver dag til øyeblikkelig hjelp. Anonymous poster hash: b9641...c8d