Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Jeg har ingen forhold til iphone så lurer. Stemmer det at man må lage en konto der for å få lastet ned apper? Dvs at du må legge inn kortinformasjon osv for å kunne koble opp kontoen mot tlf? Anonymous poster hash: 5afc3...fe7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Nei, du må ikke legge inn kortinfo. 14-åringen min har en konto i appstore/itunes, men om han skal kjøpe noe må han først kjøpe et gavekort i butikken og legge inn det på kontoen sin. Anonymous poster hash: f1883...228
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Ok så man må ikke knytte et bankkort opp mot Microsoft kontoen for å kunne laste ned apper som spill o.l Er samboeren min som mente det var grunnen til at barnet ikke får iphone(har hatt Samsung til nå) Anonymous poster hash: 5afc3...fe7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Ok så man må ikke knytte et bankkort opp mot Microsoft kontoen for å kunne laste ned apper som spill o.l Er samboeren min som mente det var grunnen til at barnet ikke får iphone(har hatt Samsung til nå) Anonymous poster hash: 5afc3...fe7 Microsoft-konto?? Regner med du snakker om Apple ID. Her har ungene IPhone, men ikke egen AppleID. De kan bruke vår ID (dvs at vi laster ned for de), eller vi bruker familiedeling:) Anonymous poster hash: 7bcf4...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå