Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Og opplever folk i bil bak meg tar forbikjøringer når biler kommer imot og jeg er på sykkel. Sykla så nært veikanten som mulig, allikevel har folk det så Jævla travelt i bil og greier ikke bremse litt opp noen sekunder før de har klar bane! Bilene kjørte veldig nært sykkelen min. Dette er en strekning uten sykkel og gangsti da jeg bor lite sentralt. Jeg kjører bil selv og følger trafikkregler som man skal, men det gjelder tydeligvis ikke alle. Sykt irriterende!! Sykler kun på sykkel og gangsti det det er mulig.. Anonymous poster hash: 20280...2ca
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Det er dessverre for lett å få førerkort og for vanskelig å miste det her i landet. Jeg har opplevd at biler kjører forbi i sving mot meg når jeg kommer med motorsykkel også. Det er utrolig ubehagelig og potensielt dødlig. Mange som ikke skjønner at bil er et svært effektivt drapsvåpen som må brukes med forsiktighet. Vi har streng våpenlov, vi har ikke lov til å bære kniv, men å kjøre så det går utover andres liv og helse er helt greit! Anonymous poster hash: eb0ab...765
Førstemann Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Hadde bilen blitt oppfunnet i dag hadde det aldri blitt tillatt å kjøre
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Hadde bilen blitt oppfunnet i dag hadde det aldri blitt tillatt å kjøre Segway er blitt lovlig her til lands. DET synes jeg er skikkelig skremmende! Biler ville nok også blitt lovlig. Anonymous poster hash: be24b...0ce
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Hadde bilen blitt oppfunnet i dag hadde det aldri blitt tillatt å kjøre Segway er blitt lovlig her til lands. DET synes jeg er skikkelig skremmende! Biler ville nok også blitt lovlig. Anonymous poster hash: be24b...0ce Med mindre du tenker på miljøhensyn, selvfølgelig. Anonymous poster hash: be24b...0ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå