Gå til innhold

Redd for svulst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hodepine, glemmer ting, synsforstyrrelser, tinnitus, svimmelhet...har lyst å bli sjekket, men hva si til legen??Føler ikke jeg blir trodd pga alder og utseende

Anonymous poster hash: d2830...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også er jeg mye trøtt

Skrevet

Det er mye som er mer sannsynlig enn en hjernesvulst med de symptomene der, altså. Men gå til legen og beskriv hvordan du har det, da vel?

Anonymous poster hash: cb75d...85a
Skrevet

Har vært til kiropraktor uten hell også...

Skrevet

Har vært til legen nå, har sendt henvisning til CT, men han sa der var ikke 100%sikkert at jeg fikk d pga hodepinen(med kvalme osv....)

Skrevet

Jeg har hodepine, glemmer ting, synsforstyrrelser, tinnitus, svimmelhet...har lyst å bli sjekket, men hva si til legen??Føler ikke jeg blir trodd pga alder og utseende

Hva har utseende med hjernesvulst å gjøre??

Anonymous poster hash: 352e6...cb7

Skrevet

Utseende?? Hehe, hvorfor blander du inn utseendet ditt??????

Anonymous poster hash: 1fe42...c06

Skrevet

Utseende fordi hver eneste gang har han eller hun sagt at jeg ser så fresh ut, er så ung og pen osv.....derfor utseende.Selv om jeg føler meg som et dass trenger jeg ikke se slik ut.

Skrevet

Utseende fordi hver eneste gang har han eller hun sagt at jeg ser så fresh ut, er så ung og pen osv.....derfor utseende.Selv om jeg føler meg som et dass trenger jeg ikke se slik ut.

Oi! Utrolig uproft av legen! Han av alle burde da vite at sykdom ikke synes utenpå alltid..

Skrevet

Ja nettopp!😞Føler meg som en hypokonder siden jeg "ser så bra ut!"...jeg har en jobb jeg må se ordentlig ut i tillegg og jeg føler virkelig at man skal bli tatt på alvor uansett utseende...kjendiser ig modeller blir jo også syke...huff mange uproffe leger ja

Skrevet

Dersom legen din faktisk sier det du siterer, så bytter du lege. Deretter tar du opp problematikken igjen. Ikke som "jeg tror jeg har svulst," for det er det temmelig usannsynlig at du har, men som en symptombeskrivelse.

Anonymous poster hash: cb75d...85a
Skrevet

Ja det er riktig som jeg har sitert...har idag vært til ny lege og han har sendt henvisning til ct...

Skrevet

Oi! Utrolig uproft av legen! Han av alle burde da vite at sykdom ikke synes utenpå alltid..

Ikke hi, jeg har fikk høre akkurat det samme av en tidligere fastlege en gang for mange år siden. Ordrett: "Du er for pen til å ha den diagnosen, du." Byttet lege.

Fastlege kan man bytte, verre med sykehus. Jeg har siste året fått høre av to ulike sykehusleger at "jeg ser for bra ut til å være syk". Det til tross for blodprøvesvar som helt tydelig viser at noe er helt galt i kroppen min, og symptomene mine kan alle forklares ut fra det blodprøvene viser. Men det er uinteressant, jeg ser for frisk ut... selv om jeg ikke har vært i stand til å jobbe på halvannet år. Noe ingen - pussig nok - er uenig i. Forstå det den som kan.

Anonymous poster hash: e514c...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...