Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #26 Skrevet 26. august 2015 Jeg spiller wf og er gift... Og til dere som tror at mannen deres ikke flørter der, dere tar grundig feil gitt... Har et x antall henvendelser der som går direkte ut på sex og utroskap... De forteller de er gift men så lenge det kun er sex og ikke kjærlighet så gjør det ikke noe sier de...så feil kan man ta av sine ektefeller😁 Anonymous poster hash: 6ee88...a84 Så mannen din gjør det samme da? Anonymous poster hash: 44bd9...c7c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #27 Skrevet 26. august 2015 Han skiver også kommentarer om spillet. Det ser ikke ut som om han er gift, selv om jeg jo kan ta feil. Fornavnet begynner på t. Er det ham, skal jeg selvsagt ikke chatte mer :-) Anonymous poster hash: e9add...7e2 Haha. Mannen min begynner på T. Men vi har åpent forhold da, så hadde ikke gjort noe om han hadde flørtet med deg. ;-) Hva mer heter han da? Anonymous poster hash: 49869...9f1
Anonym bruker Skrevet 26. august 2015 #28 Skrevet 26. august 2015 Jeg spiller wf og er gift... Og til dere som tror at mannen deres ikke flørter der, dere tar grundig feil gitt... Har et x antall henvendelser der som går direkte ut på sex og utroskap... De forteller de er gift men så lenge det kun er sex og ikke kjærlighet så gjør det ikke noe sier de...så feil kan man ta av sine ektefeller😁 Anonymous poster hash: 6ee88...a84 Så mannen din gjør det samme da? Anonymous poster hash: 44bd9...c7c Nei han er ikke på wf Anonymous poster hash: 6ee88...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå