Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Slank av chilli nøtter ? Skal vi tro på det ? En nabo av oss mener at en kollega av han har slanket seg på chilli nøtter... tror dere at dette stemmer ? Jeg skulle mer enn gjerne gafflet innpå med chilli nøtter om jeg visste at det hadde en slankende effekt! Jeg vet at chilli er så sterkt at det kan virke forbrennende, men akkurat det med chilli nøtter setter jeg et spørsmålstegn ved! hva tror dere?? PS. Mannen min har slanket seg en del, på lørdager koser han seg med chillinøtter og sier det må ha en sammenheng? Anonymous poster hash: 04b13...343
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Det er hinsides mange kalorier i de hvertfall! Anonymous poster hash: fc89c...af1
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Hvis du spiser chilinøtter for 1400 kalorier daglig, vil du gå ned i vekt. Anonymous poster hash: 41b8d...573
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 men hvor mange chilinøtter klarer man før kvalmen og/eller sure oppstøt slår til? Kan ligge noe der. Anonymous poster hash: f7528...326
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Blir vel omtrent som med sjokoladediett. Det er rett og slett begrenset hvor mye du orker å spise etter noen dager. Anonymous poster hash: 78836...f31
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Jeg slanket meg med peanøtter. Greia er at de har mye fett og proteiner og lite karbohydrater. De gir veldig mye metthetsfølelse. Jeg hadde en pose sikkert i en uke. Tok meg bare 7-8 nøtter når sulten gnaget i magen som verst. Jeg spiste selvsagt ander mat og. Peanøttene hadde jeg som mange små mellommåltider. Anonymous poster hash: 58f84...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå