Gå til innhold

Har dere navnet deres på nøklene eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere navn og telefonnr på nøkkelklippet i tilfelle dere mister nøklene? Eller er dere redd for at en uærlig person kan finne nøklene, finne ut hvor dere bor og så låse seg inn og stjele?

Anonymous poster hash: 24ade...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det har jeg ikke.

Ja, det hadde jeg vært redd for. For en idiotisk ide å ha navn på nøkler????

Det er jo en innbruddsinvitasjon.......

Anonymous poster hash: 863a7...05c

Skrevet

Har navnet mitt på jobbnøklene.

På mitt nøkkelknippe har jeg sånn brikke fra banken.

Anonymous poster hash: 6fa3d...91f

Skrevet

Nei, men de er merket med jobbtelefonnummeret mitt. Det kan ikke kobles til meg, og selv om man skulle finne ut navnet mitt har jeg skjult adresse.

Anonymous poster hash: f0937...400
Skrevet

Nei, det ville i mine øyne være toppen av dumhet.

Anonymous poster hash: 25315...cf4
Skrevet

Nei, er du gal. Har en sånn My Safety- brikke på dem Der står det at det er finnerlønn å få, og instruksjoner til finnneren om å ringe et telefonnr(ikkemitt). Og at han kan legge dem i nærmeste postkasse eller levere dem til politiet. Overtok systemet fra en eldre slektning....

Skrevet

Har aldri merket mine nøkler heller, bare lurer siden jeg så i en butikk at det finnes sånne brikker for å skrive navn og nr på og feste på nøklene. Lurte på om folk faktisk kjøper sånne og skriver navnet sitt på.

HI

Skrevet

Selvsagt ikke. Det er som å skrive pin-koden på visakortet.

Anonymous poster hash: 03d15...2bc
Skrevet

Har aldri merket mine nøkler heller, bare lurer siden jeg så i en butikk at det finnes sånne brikker for å skrive navn og nr på og feste på nøklene. Lurte på om folk faktisk kjøper sånne og skriver navnet sitt på.

HI

Men står det navn og tlf "tekst" på brikken?

Vi har f.eks brikker på alle nøklene som henger på hytta, men da står det bod, kjeller osv på de. Litt lettere for folk som låner hytta 😄

Skrevet

Har ikke navn eller nummer på nøklene. Nå har jeg faktisk aldri mistet nøkler ute noen gang. Og barna har nøklene sine på sånne store nøkkel lenker. Så selv det største rotehodet har ikke mistet nøklene.

Og tenker at skulle vi miste nøklene, hvem skal finne ut nøyaktig hvor den nøkkelen passer.

Anonymous poster hash: f6567...2fa
Skrevet

Jeg kommer aldri til å sette navn, telefonnr eller adresse på mine nøkler!

Det jeg har er et veldig karakteristisk vedheng slik at om jeg glemmer dem igjen en plass kan jeg beskrive dem og få dem igjen. Det har jeg gjort ved en anledning.

Når barna må til å ha med nøkkel på skolen tenker jeg å sette deres fornavn på men ikke noe mer.

Skrevet

Jeg har adressen min og "velkommen" på nøkkelknippet mitt!

Anonymous poster hash: b780b...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...