Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Ettersom jeg er student mottok jeg engangsstønad og mottar foreldrepenger fra lånekassen. Barnet er nå 6 mnd., og bf og jeg har funnet tilbake til hverandre. Flytter sammen igjen om 1 månde. Har han noe rettigheter ift permisjon?? Jeg er student og han 100 % jobb. Anonymous poster hash: 87dfa...750
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Tviler jeg på. En får vel ikke både engangsstønad og foreldrepenger.... Anonymous poster hash: 92319...323
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Når du søkte bodde du alene? Vedtak gjøres ikke om selvom du flytter sammen med bf. Dere må selv søke om endring hvis dere ønsker dette. Anonymous poster hash: f6d59...da5
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Når mor mottar engangsstønad mister far fedrekvoten, sine 10 uker. Har han opptjente rettigheter til foreldrepenger, kan han benytte seg av fellesdelen. Men da er det krav til aktivitet hos mor. Permisjon fordeles: 10 uker til mor, 10 til far, resten er fritt til fordeling. Anonymous poster hash: 4eed5...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå