Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 I det siste har jeg hatt en kvalme liggende langt oppi halsen. Brekker meg ofte selvom jeg har spist eller ikke spist. Har nesten ikke gått opp noe i svangerskapet og plutselig på 7 uker gått opp 3,5 kg Anonymous poster hash: fdbbd...a96
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Uff, er plagsomt med halsbrann — veldig vanlig i graviditet. Jeg knasket gaviscon hele tiden. Merk det går utover jernopptaket. Hva var det spurte om egentlig? Anonymous poster hash: 71b82...235
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Lurte på hvorfor jeg hadde sure oppstøtt. Og hvorfor jeg har gått opp så mye plutselig ... Anonymous poster hash: fdbbd...a96
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Lurte på hvorfor jeg hadde sure oppstøtt. Og hvorfor jeg har gått opp så mye plutselig ... Anonymous poster hash: fdbbd...a96 Mange opplever sure oppstøt utover i graviditeten. Presset på magesekken når livmoren og babyen blir større, gjør at magesyre presses oppover. Vektoppgang i andre trimester er heller ikke uvanlig, en gang må vekten komme. Jeg har to graviditeter hvor jeg ikke har lagt på meg i første trimester, men mest i andre. Nå er jeg gravid for tredje gang, denne gang la jeg på meg en del i første trimester. I andre trimester har jeg lagt på meg mindre Anonymous poster hash: 19aa9...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå