Gå til innhold

Lurer på om jeg var urimelig nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har snakket en del om å reise litt rundt når vi har anledning. (påske, sommer, jul osv). Vi liker begge å se nye steder, og liker å være litt i farta. Akkurat nå er han i Danmark på kurs, og igår når vi snakket på telefon sa han at han vurderte å ta en to dager tur til Munchen før han kom hjem. Dette er jo en plass vi pratet om å dra til sammen, så jeg ble egentlig litt lei meg. Han skal også være borte i 4 uker, så jeg må ærlig innrømme at jeg ikke syntes særlig om at han skal reise på ferie alene før han kommer hjem, mens jeg må være hjemme å jobbe. Jeg savner han veldig, og vil jo ha han hjem. Så jeg sa som ærlig er at jeg synes han kunne vente med det til vi kunne reise sammen. Han ble litt betenkt, og sa ikke noe mer om det. Var jeg urimelig? Jeg synes jo vi kan spare de pengene til vi skal reise sammen, enn at han skal dra alene bare for å gjøre det.. Vet ikke jeg, kanskje det var urettferdig av meg?

Anonymous poster hash: 2646f...f79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dere har pratet om å dra dit sammen, synes jeg ikke du er urimelig.

Anonymous poster hash: aae45...1f9

Skrevet

Ja vi pratet om å reise dit blant annet, så føler meg litt snytt om han skal begynne å reise uten meg. Men føler meg samtidig litt egoistisk, så var bare interessert i å høre andres meninger.

HI

Skrevet

Her tror jeg bare dere må snakke sammen om hva slags forventninger dere har og hva slags forhold dere vil ha.

Mennesker er jo forskjellige, noen ønsker ha friheten til å reise alene og digger det, andre ønsker ikke gjøre noe uten partneren sin, mens atter andre vil ha litt av begge deler. Dere må nesten forme forholdet deres etter hva slags ønsker dere har...

Min mann reiser en gang i året uten meg, det er en langhelg med gutta og til litt forskjellige steder. Det er bare hyggelig synes jeg og unner han virkelig den turen. Selv har jeg aldri reist noe sted med venner, det er ikke noe vi har gjort i min vennegjeng.

Anonymous poster hash: c4ac2...beb
Skrevet

Synes ikke du er urimelig. Han kan ikke bare ta seg en ekstra todagers ferie når du sitte hjemme med alt ansvaret. Er du helt sikker på at han ikke har et forhold til en på jobben?

Anonymous poster hash: d36c8...f2d

Skrevet

Synes ikke du er urimelig. Han kan ikke bare ta seg en ekstra todagers ferie når du sitte hjemme med alt ansvaret. Er du helt sikker på at han ikke har et forhold til en på jobben?

Anonymous poster hash: d36c8...f2d

Det måtte komme

Anonymous poster hash: 9b433...13f

Skrevet

Spør en venninne om dere skal ta en tur, for hvis han kan ta turer alene kan vel du også.

Anonymous poster hash: 7edbd...3f4
Skrevet

Hadde det vært en tur med mål og mening er jo det noe annet. Han snakket om å besøke sin mor i Tyskland i et par dager, og plutselig endret han det til at han ville dra alene på en "miniferie" alene siden han uansett var ute og reiste.

Jeg er sikker på at han ikke har et forhold på jobben, jeg stoler på han :) 

Skulle gjerne blitt med han, eller dratt på tur med ei venninne, men jeg har jobb og unger å ta meg av. Så jeg synes det er urettferdig om han bare skal kunne stikke avgårde etter å likevel ha vært borte i 4 uker når han vet at jeg gjerne skulle vært med han men ikke kan.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...