Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Når jeg gjør rent så støvsuger jeg tepper, tørrmopper alle flater og deretter går jeg over med våtmopp. (Tar flekker ol) Oftest blir det bare med tørrmopp. Mannen min mener jeg gjør det feil og at det ikke blir rent på denne måten. At det er latskap som gjør at jeg ikke bruker vaskekost og bøtte... Jeg mener det da blir brukt altfor mye vann på golvet. Hvem har rett? Anonymous poster hash: 6a725...b95
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Det er forskjell på å vaske gulvet på kaserna og parkettgulvet hjemme i stua kan du si til mannen... Anonymous poster hash: be0eb...c77
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Eksen min var sånn også. Mente det ikke ble reint hvis jeg ikke brukte bøtte og klut. Men når han vaska lot han det ligge igjen 30 cm med vann på hele gulvet. Tror nok ikke det ble renere av å ha en haug av vann på gulvet som ikke ble tatt opp, så jeg fortsatte på min måte, og hvis han ikke var fornøyd med det, så kunne han værsegod gjøre det på sin måte når jeg var ute med barna.. 😂 Anonymous poster hash: 610e8...f07
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Eksen min var sånn også. Mente det ikke ble reint hvis jeg ikke brukte bøtte og klut. Men når han vaska lot han det ligge igjen 30 cm med vann på hele gulvet. Tror nok ikke det ble renere av å ha en haug av vann på gulvet som ikke ble tatt opp, så jeg fortsatte på min måte, og hvis han ikke var fornøyd med det, så kunne han værsegod gjøre det på sin måte når jeg var ute med barna.. Anonymous poster hash: 610e8...f07 Du overdriver ikke en smule vel, nesten en halv meter vann igjen på gulvet................. Anonymous poster hash: e4a60...6d7
Optatium Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Jeg mener det ikke blir rent nok med mopp, man får opp det aller verste, men langt i fra alt. Jeg bruker bøtte, fille og gulvnal. Bruker man nalen får man opp alt vannet. 👍🏼
Tro smo konosoro Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Du har helt rett. Dagens gulv trenger ikke vaskes med vann hele tiden (unntaket er selvsagt rom med stor belastning som gang og kjøkken og bad). Du får be ham vaske med klut og kost, og så går du over med moppen etterpå. Da får han se hvor mye drit han legger igjen med den skitne kluten sin.
Førstemann Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Nyere gulv skal ikke ha for mye vann og såpe. Jeg støvsuger og vasker flekker, vasker med mild såpe tilpasset parkett innimellom.
Surogvanskelig Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Synes han kan vaske gulvene selv hvis han ikke er fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #9 Skrevet 25. august 2015 Jeg mener det ikke blir rent nok med mopp, man får opp det aller verste, men langt i fra alt. Jeg bruker bøtte, fille og gulvnal. Bruker man nalen får man opp alt vannet. Tar du ny klut flere ganger da, skifter vann hver gang du skyller kluten eller vrir du kluten opp flere ganger i samme vann? Anonymous poster hash: e4a60...6d7
Optatium Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 Tar ny klut flere ganger ja, og bytter vann ved behov. Gjerne to bøtter på kjøkkenet og en i stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå