Lammeskanken Skrevet 17. september 2015 #151 Skrevet 17. september 2015 For det fĂžrste , 7-8 dpo er i de aller fleste tilfeller altfor tidlig Ă„ teste.  For det andre, du er i den 3 pp, skjerp deg. Det er folk her som har prĂžvd i flere Ă„r. At du tĂžrr Ă„ sitte Ă„ sutre for Ă„ ha prĂžvd i 3 pp er bare respektlĂžs.  For det tredje, det er kun 25% sjanse pr mnd for at det klaffer til tross for at alle faktorer ligger til rette for det, uten at det er noe galt.  Kort oppsummert: skjerp deg.  Anonymous poster hash: 22e1c...d6e Takk, DEN trengte jeg.. đ vet det er mange som prĂžver i mange Ă„r uten at det klaffer, men jeg blir sĂ„ frustrert og tenker at jeg er en av de som kommer til Ă„ slite.. đź  Men takk for at du sier at jeg skal skjerpe meg, og jeg mĂ„ slutte Ă„ tenke negativt og sutre, sĂ„ kanskje spira plutselig sitter... đ đđ
Lammeskanken Skrevet 17. september 2015 #152 Skrevet 17. september 2015  For det fĂžrste , 7-8 dpo er i de aller fleste tilfeller altfor tidlig Ă„ teste.  For det andre, du er i den 3 pp, skjerp deg. Det er folk her som har prĂžvd i flere Ă„r. At du tĂžrr Ă„ sitte Ă„ sutre for Ă„ ha prĂžvd i 3 pp er bare respektlĂžs.  ______________  Men jeg syns ikke det er respektlĂžst akkurat Ă„ sutre etter 3pp da.. đ Man kan ikke sitte Ă„ ta hensyn til gud og hvermann nĂ„r man poster innlegg her heller 𥠠Men at noen reagerer sĂ„nn som deg pĂ„ "sutringa" mi er greit det ogsĂ„, og ga meg en liten vekker.. đ
Pil Skrevet 17. september 2015 #153 Skrevet 17. september 2015  For det fĂžrste , 7-8 dpo er i de aller fleste tilfeller altfor tidlig Ă„ teste.  For det andre, du er i den 3 pp, skjerp deg. Det er folk her som har prĂžvd i flere Ă„r. At du tĂžrr Ă„ sitte Ă„ sutre for Ă„ ha prĂžvd i 3 pp er bare respektlĂžs.  For det tredje, det er kun 25% sjanse pr mnd for at det klaffer til tross for at alle faktorer ligger til rette for det, uten at det er noe galt.  Kort oppsummert: skjerp deg.  Anonymous poster hash: 22e1c...d6e Takk, DEN trengte jeg.. vet det er mange som prĂžver i mange Ă„r uten at det klaffer, men jeg blir sĂ„ frustrert og tenker at jeg er en av de som kommer til Ă„ slite..  Men takk for at du sier at jeg skal skjerpe meg, og jeg mĂ„ slutte Ă„ tenke negativt og sutre, sĂ„ kanskje spira plutselig sitter...  Jeg ville si noe ala det anonym sa, men bare pĂ„ en mye mer respektfull mĂ„te. Vi er/ skal bli mĂždre. Kanskje pĂ„ tide Ă„ begynne Ă„ tenke pĂ„ hvordan forbilder vi er for barna vĂ„re i mĂ„ten vi ordlegger oss pĂ„?  Personlig mener jeg ikke at det er respektlĂžst at du "sutrer" for at du ikke fĂ„r klaff etter 3pp.Jeg forstĂ„r pĂ„ "anonym" at noen kanskje fĂžler seg trĂ„kka pĂ„ tĂŠrne, men jeg tenker.. De som har forsĂžkt lenge, har vel Ă„ vĂŠrt her? I starfasen og drĂžmmeland?  Vi vil jo alle ha klaff med det samme. Dette er et forum der vi sitter Ă„ venter pĂ„ den positive testen, om vi har prĂžvd i flere Ă„r eller ikke. Her mĂ„ vel alle fĂ„ plass til Ă„ spĂžrre, hĂ„pe, vĂŠre utĂ„lmodig osv. Jeg venter jo like mye pĂ„ positivt svar, selv om jeg kun har "lagt inn aksjer" 3 ganger denne perioden. Jeg vil ikke si at du skal "skjerpe deg", Lammeskanken, men at du mĂ„ gi det litt mer tid.  Og i mellomtiden: La oss sammen vĂŠre utĂ„lmodige/ bekymret/ overanalysere alle smĂ„ tegn her pĂ„ dette forumet. BĂ„de vi som nettopp har startet denne reisen, og de som har prĂžvd Ă„ fĂ„ klaff lenge  Â
Lammeskanken Skrevet 17. september 2015 #154 Skrevet 17. september 2015    For det fĂžrste , 7-8 dpo er i de aller fleste tilfeller altfor tidlig Ă„ teste.  For det andre, du er i den 3 pp, skjerp deg. Det er folk her som har prĂžvd i flere Ă„r. At du tĂžrr Ă„ sitte Ă„ sutre for Ă„ ha prĂžvd i 3 pp er bare respektlĂžs.  For det tredje, det er kun 25% sjanse pr mnd for at det klaffer til tross for at alle faktorer ligger til rette for det, uten at det er noe galt.  Kort oppsummert: skjerp deg.  Anonymous poster hash: 22e1c...d6e Takk, DEN trengte jeg.. vet det er mange som prĂžver i mange Ă„r uten at det klaffer, men jeg blir sĂ„ frustrert og tenker at jeg er en av de som kommer til Ă„ slite..  Men takk for at du sier at jeg skal skjerpe meg, og jeg mĂ„ slutte Ă„ tenke negativt og sutre, sĂ„ kanskje spira plutselig sitter... Jeg ville si noe ala det anonym sa, men bare pĂ„ en mye mer respektfull mĂ„te. Vi er/ skal bli mĂždre. Kanskje pĂ„ tide Ă„ begynne Ă„ tenke pĂ„ hvordan forbilder vi er for barna vĂ„re i mĂ„ten vi ordlegger oss pĂ„? Personlig mener jeg ikke at det er respektlĂžst at du "sutrer" for at du ikke fĂ„r klaff etter 3pp.Jeg forstĂ„r pĂ„ "anonym" at noen kanskje fĂžler seg trĂ„kka pĂ„ tĂŠrne, men jeg tenker.. De som har forsĂžkt lenge, har vel Ă„ vĂŠrt her? I starfasen og drĂžmmeland?  Vi vil jo alle ha klaff med det samme. Dette er et forum der vi sitter Ă„ venter pĂ„ den positive testen, om vi har prĂžvd i flere Ă„r eller ikke. Her mĂ„ vel alle fĂ„ plass til Ă„ spĂžrre, hĂ„pe, vĂŠre utĂ„lmodig osv. Jeg venter jo like mye pĂ„ positivt svar, selv om jeg kun har "lagt inn aksjer" 3 ganger denne perioden. Jeg vil ikke si at du skal "skjerpe deg", Lammeskanken, men at du mĂ„ gi det litt mer tid.  Og i mellomtiden: La oss sammen vĂŠre utĂ„lmodige/ bekymret/ overanalysere alle smĂ„ tegn her pĂ„ dette forumet. BĂ„de vi som nettopp har startet denne reisen, og de som har prĂžvd Ă„ fĂ„ klaff lenge  Kunne ikke vĂŠrt mere enig med deg đ
Lammeskanken Skrevet 17. september 2015 #155 Skrevet 17. september 2015   Sorry for at jeg deler dette med dere!  Kan aldri huske at jeg har hatt sĂ„ ekstreme mensensmerter som jeg har hatt idag.. I tilleg kan jeg sitte pĂ„ do i kanskje rundt 1 time og blodet bare renner.. Har heller aldri opplevd sĂ„ mye blod fĂžr.. Noen andre som har opplevd det og vet om det er normalt eller om det er noe galt? đ” Oj đš DET hĂžrtes ikke bra ut.. Er det helt rennende eller er det klumper i det ogsĂ„? Lenge siden du slutta med p-piller? Det som slĂ„r meg er enten en SA eller veldig kraftig mens pga nylig p-pille slutt, men jeg har aldri vĂŠrt borti det, sĂ„ det blir bare synsing fra min side. Er sikkert noen andre som leser det her som har opplevd det, og vil dele erfaringer. HĂ„per det har gitt seg med blod hos deg nĂ„, hvis ikke burde du kanskje ringe fastlegen din... đ Det er veldig friskt blod, litt klumpete (som jeg ofte fĂ„r). Men ikke sĂ„nn gelĂš aktive klumper. Leste pĂ„ SA i hele gĂ„r og tenkte kanskje det kunne vĂŠre noe slikt, men fĂ„r bare ta dag for dag og se. I natt la jeg meg sent og visste at jeg bare kom til Ă„ fĂ„ 5 timers sĂžvn, sĂ„ jeg la meg med tampong + et nattbind. Og nĂ„r jeg vĂ„kna idag var bindet full av blod.. SĂ„ jeg blir helt sjokkert over at kroppen min i det hele tatt har sĂ„ mye blod đ” ja, ringer legen om ikke smertene gĂ„r over, men hĂ„per virkelig det gĂ„r over i lĂžpet av denne dagen! đ  Hvordan gĂ„r det med deg H3lis? Har blĂždningen stoppa opp litt og fĂžles mere normalt nĂ„? đ klem
Fisken2012 Skrevet 17. september 2015 #156 Skrevet 17. september 2015 Vi er i vÄr 7 pp nÄ, og jeg ogsÄ vet at jeg har egglÞsning. Og mannens svÞmmere er testet, og de er visstnok knallbra men denne mÄneden ser det ut til Ä ha klaffet, og det vi har gjort annerledes denne pp, er Ä bruke et glidemiddel som heter Preeseed. Det skal visst hjelpe svÞmmerne litt, og det tror jeg gjorde susen her vet om ei anna ei som ogsÄ sleit, men spira satt med Preeseed
Lammeskanken Skrevet 17. september 2015 #157 Skrevet 17. september 2015 Vi er i vĂ„r 7 pp nĂ„, og jeg ogsĂ„ vet at jeg har egglĂžsning. Og mannens svĂžmmere er testet, og de er visstnok knallbra men denne mĂ„neden ser det ut til Ă„ ha klaffet, og det vi har gjort annerledes denne pp, er Ă„ bruke et glidemiddel som heter Preeseed. Det skal visst hjelpe svĂžmmerne litt, og det tror jeg gjorde susen her vet om ei anna ei som ogsĂ„ sleit, men spira satt med Preeseed  Aaaldri hĂžrt om det glidemiddelet fĂžr, men det var ett veldig bra tips for de utĂ„lmodige og sytete prĂžverne đ hihihi
H3lis Skrevet 17. september 2015 #158 Skrevet 17. september 2015    Sorry for at jeg deler dette med dere!  Kan aldri huske at jeg har hatt sĂ„ ekstreme mensensmerter som jeg har hatt idag.. I tilleg kan jeg sitte pĂ„ do i kanskje rundt 1 time og blodet bare renner.. Har heller aldri opplevd sĂ„ mye blod fĂžr.. Noen andre som har opplevd det og vet om det er normalt eller om det er noe galt? đ” Oj đš DET hĂžrtes ikke bra ut.. Er det helt rennende eller er det klumper i det ogsĂ„? Lenge siden du slutta med p-piller? Det som slĂ„r meg er enten en SA eller veldig kraftig mens pga nylig p-pille slutt, men jeg har aldri vĂŠrt borti det, sĂ„ det blir bare synsing fra min side. Er sikkert noen andre som leser det her som har opplevd det, og vil dele erfaringer. HĂ„per det har gitt seg med blod hos deg nĂ„, hvis ikke burde du kanskje ringe fastlegen din... đ Det er veldig friskt blod, litt klumpete (som jeg ofte fĂ„r). Men ikke sĂ„nn gelĂš aktive klumper. Leste pĂ„ SA i hele gĂ„r og tenkte kanskje det kunne vĂŠre noe slikt, men fĂ„r bare ta dag for dag og se. I natt la jeg meg sent og visste at jeg bare kom til Ă„ fĂ„ 5 timers sĂžvn, sĂ„ jeg la meg med tampong + et nattbind. Og nĂ„r jeg vĂ„kna idag var bindet full av blod.. SĂ„ jeg blir helt sjokkert over at kroppen min i det hele tatt har sĂ„ mye blod đ” ja, ringer legen om ikke smertene gĂ„r over, men hĂ„per virkelig det gĂ„r over i lĂžpet av denne dagen! đ Hvordan gĂ„r det med deg H3lis? Har blĂždningen stoppa opp litt og fĂžles mere normalt nĂ„? đ klem Smertene har gitt seg, heldigvis.. Har litt innimellom, men ikke hvert minutt som igĂ„r. Det er enda mye blod, mĂ„tte Ă„ kjĂžpe grĂžnne ob, ettersom det gikk gjennom med de rosa. SĂ„ slik mens som dette er nytt for meg. Men har ikke kommet noe gelĂš klatt, sĂ„ tviler pĂ„ det var SA, vil heller tro det har sammenheng med p-pillebruket. FĂ„r bare krysse fingrene at det ikke blir sĂ„nn ekstrem blĂždninger neste mĂ„ned om jeg ikke lykkes med testingen! đ hva med deg da, fĂ„tt svar pĂ„ noen tester? Er kjempe spent đ
Lammeskanken Skrevet 18. september 2015 #159 Skrevet 18. september 2015 Oj, stakkars deg.. kjedelig Ă„ ha sÄÄÄÄ krafig TR. FĂ„r hĂ„pe den stabiliserer seg og kommer seg til det som er normalt for deg. đ  Jeg fikk negativ test i gĂ„r, sĂ„ i dag gidder jeg ikke teste, men venter heller Ă„ ser om TR symptomer dukker opp. Tester pĂ„ nytt til neste uke en gang, tenker jeg đ
H3lis Skrevet 18. september 2015 #160 Skrevet 18. september 2015 Uff.. Kjedelig med negativ test, men kan jo vĂŠre det fremdeles er litt tidlig. Jeg skal krysse fingrene for at tr ikke kommer for deg og at testen blir positiv! đ
MammaTilNick Skrevet 18. september 2015 #161 Skrevet 18. september 2015 Vil gjerne sutre litt jeg ogsÄ! FÞler meg ikke gravid denne pp heller, og jeg blir faktisk skuffet! Sist jeg ble gravid sÄ var vi uforsiktige 1 gang (hoppet av i svingen), sÄ jeg blir frustrert over at det ikke klaffer.
Fisken2012 Skrevet 18. september 2015 #162 Skrevet 18. september 2015 Positiv digital her i dag, gravid 1-2 uker det er nesten sÄ jeg ikke tror det!!! NÄ er det bare Ä klare Ä beholde det helt frem til termin
Humle1 Skrevet 18. september 2015 #163 Skrevet 18. september 2015 (endret) Jeg melder meg pĂ„ her jeg da đ IKM pĂ„ mandag 21.09 og er veldig spent đ Har hatt smerte pĂ„ venstre side av magen, mye "stikk" eller tak i korsryggen nĂ„r jeg har gĂ„tt mye pĂ„ jobb,blitt helt stĂžl og vondt liksom, hadde mensmurringer 4DPO og grĂ„tingen av ingenting kom for fullt i bilen sammen med sambo i dag đŹ. TĂžr ikke hĂ„pe helt for jeg er redd for at vi bommet litt pĂ„ eggelĂžsning, siste sengevalsen ble nok dessverre 4 dager fĂžr eggelĂžsning pga praktiske ting (trodde selv det var 2) Noen som vet om jeg kan vĂŠre gravid for det?? Er det mulig liksom? Med 4 dager fĂžr EL?? Har hatt negativ EL test og Negativ Gravidtest 6 DPO?? HĂ„per HĂ„per!! đđ lykke til til alle dere andre! đ Endret 18. september 2015 av Humle1
Lammeskanken Skrevet 18. september 2015 #164 Skrevet 18. september 2015 Vil gjerne sutre litt jeg ogsĂ„! FĂžler meg ikke gravid denne pp heller, og jeg blir faktisk skuffet! Sist jeg ble gravid sĂ„ var vi uforsiktige 1 gang (hoppet av i svingen), sĂ„ jeg blir frustrert over at det ikke klaffer.  Sutre i vei, jeg driter i om det fornĂŠrmer noen.. hĂ„per det klaffer for dere đ
Lammeskanken Skrevet 18. september 2015 #165 Skrevet 18. september 2015 Positiv digital her i dag, gravid 1-2 uker det er nesten sĂ„ jeg ikke tror det!!! NĂ„ er det bare Ă„ klare Ă„ beholde det helt frem til termin  à ÄÄÄÄÄh đ LITT misunnelig kjenner jeg.. đ Krysser fingra for deg đ
Fisken2012 Skrevet 18. september 2015 #166 Skrevet 18. september 2015 Positiv digital her i dag, gravid 1-2 uker det er nesten sÄ jeg ikke tror det!!! NÄ er det bare Ä klare Ä beholde det helt frem til termin  à ÄÄÄÄÄh LITT misunnelig kjenner jeg.. Krysser fingra for deg [/  Tusen takk Ja, etter 3 MA og 2 SA, sÄ hÄper jeg virkelig den sitter hele veien denne gangen
Pil Skrevet 19. september 2015 #167 Skrevet 19. september 2015 Gratulerer til dere som har fÄtt positiv test Her begynte mensen Ä gi seg til kjenne i dag i form av spotting (den starter pÄ mandag).. SÄ da er det bare Ä komme seg gjennom den rÞde uka, fÞr det blir en ny runde
Lammeskanken Skrevet 19. september 2015 #168 Skrevet 19. september 2015 UKE 39 đŒ  21. Pil, Fisken2012 pp7, Humle1  22. UtĂ„lmodigemeg 3pp, Luftstjerne 1pp etter MA  23. Frida00 1pp, H3lis 3pp, 3lisab3th  24.  25. Lammeskanken 3pp,  26.  27. MammaTilNick 2pp
Lammeskanken Skrevet 19. september 2015 #169 Skrevet 19. september 2015 Jeg melder meg pĂ„ her jeg da đ IKM pĂ„ mandag 21.09 og er veldig spent đ Har hatt smerte pĂ„ venstre side av magen, mye "stikk" eller tak i korsryggen nĂ„r jeg har gĂ„tt mye pĂ„ jobb,blitt helt stĂžl og vondt liksom, hadde mensmurringer 4DPO og grĂ„tingen av ingenting kom for fullt i bilen sammen med sambo i dag đŹ. TĂžr ikke hĂ„pe helt for jeg er redd for at vi bommet litt pĂ„ eggelĂžsning, siste sengevalsen ble nok dessverre 4 dager fĂžr eggelĂžsning pga praktiske ting (trodde selv det var 2) Noen som vet om jeg kan vĂŠre gravid for det?? Er det mulig liksom? Med 4 dager fĂžr EL?? Har hatt negativ EL test og Negativ Gravidtest 6 DPO?? HĂ„per HĂ„per!! đđ lykke til til alle dere andre! đ  Hei og velkommen til dpo land med oss.. đ sĂŠdcellene lever vel i 5 dager inni livmora, sĂ„ det skal sĂ„nn sett vĂŠre mulig Ă„ bli gravid ja.. đ krysser fingrene for deg ..  6 dager dpo er litt tidlig Ă„ teste positivt, for det kan jo ta 7 dager fĂžr egget fester seg, og deretter noen dager fĂžr hcg vil slĂ„ ut đ men det klĂžr jo i testefingrene nĂ„r man er i dpo land đ hihi
H3lis Skrevet 19. september 2015 #170 Skrevet 19. september 2015 I dag kom det en ganske stor svart geleklump pĂ„ papiret nĂ„r jeg var pĂ„ do. Det er 4 dager siden jeg fikk mensen og tidligere idag var det overraskende lite blod, men plutselig nĂ„ kom det endel + den geleklumpen.. Kan det vĂŠre SA eller kan det vĂŠre andre grunner til den geleklumpen? đź Mistenker SA siden mensen kom 1 uke fĂžr forventet, men nĂ„ har ikke jeg sĂ„ mye peiling pĂ„ SA ogslikt, sĂ„ tenkte Ă„ spĂžr dere her med litt mer erfaring đ
Anonym bruker Skrevet 19. september 2015 #171 Skrevet 19. september 2015   Er det virkelig folk som fortsatt rĂžyker INNE i 2015?! SĂ„ innmari ekkelt! Greit nok Ă„ rĂžyke altsĂ„, men gĂ„ ut for Guds skyld. FĂ„r inderlig hĂ„pe at dere ikke har unger fra FĂžr , eller husdyr... ĂŠsj altsĂ„! Det stinker jo i hele huset av sĂ„nt. . (Jo det GjĂžr der selv om dere ikke kjenner det selv, og nei det hjelper ikke Ă„ stĂ„ under vifta heller...) Fysjamejen!  Anonymous poster hash: 22e1c...d6e Ingen som spurte deg om Ă„ hva du mente om rĂžyking inne! Folk kan gjĂžre hva de vil i sitt eget hus vel.?!!! đ om folk vil rĂžyke eller gĂ„ rundt naken er det ikke ditt problem, med mindre du er en sĂ„nn dritt nabo som skal legge seg opp i hva alle gjĂžr i sitt eget hjem.. nei vett du hva.. đ Veldig enig i det lammeskanken sier, vi plager jo ingen andre enn oss selv med det, sĂ„ hvorfor bry seg. Og hvis du trenger en god grunn til Ă„ vite hvorfor, sĂ„ er det fordi huset stĂ„r pĂ„ hode nĂ„ og vi holder pĂ„ Ă„ pusse opp. RĂžyker selvfĂžlgelig ikke inne nĂ„r mĂžblene er her. Men ja, ikke ditt problem. Og nei, hadde aldri rĂžykt inne om jeg hadde hatt barn i hus!! Det er vel typisk slike som blander seg opp i nĂ„r du tester. Du fĂ„r ikkje teste pĂ„ 7dpo, Korfor gjĂžr du det, kva er vitsen, koster flesk og etc.    Anonymous poster hash: 4c434...aeb
Lammeskanken Skrevet 19. september 2015 #172 Skrevet 19. september 2015 I dag kom det en ganske stor svart geleklump pĂ„ papiret nĂ„r jeg var pĂ„ do. Det er 4 dager siden jeg fikk mensen og tidligere idag var det overraskende lite blod, men plutselig nĂ„ kom det endel + den geleklumpen.. Kan det vĂŠre SA eller kan det vĂŠre andre grunner til den geleklumpen? đź Mistenker SA siden mensen kom 1 uke fĂžr forventet, men nĂ„ har ikke jeg sĂ„ mye peiling pĂ„ SA ogslikt, sĂ„ tenkte Ă„ spĂžr dere her med litt mer erfaring đ  Hmmmm,hĂžrtes egentlig litt ut som en SA! Jeg hadde SA for mange Ă„r siden, og da husker jeg at jeg blĂždde HEFTIG og gjennom alt av bind og klĂŠr og sĂ„ kom klumper og mere blod... đ
H3lis Skrevet 19. september 2015 #173 Skrevet 19. september 2015  I dag kom det en ganske stor svart geleklump pĂ„ papiret nĂ„r jeg var pĂ„ do. Det er 4 dager siden jeg fikk mensen og tidligere idag var det overraskende lite blod, men plutselig nĂ„ kom det endel + den geleklumpen.. Kan det vĂŠre SA eller kan det vĂŠre andre grunner til den geleklumpen? đź Mistenker SA siden mensen kom 1 uke fĂžr forventet, men nĂ„ har ikke jeg sĂ„ mye peiling pĂ„ SA ogslikt, sĂ„ tenkte Ă„ spĂžr dere her med litt mer erfaring đ Hmmmm,hĂžrtes egentlig litt ut som en SA! Jeg hadde SA for mange Ă„r siden, og da husker jeg at jeg blĂždde HEFTIG og gjennom alt av bind og klĂŠr og sĂ„ kom klumper og mere blod... đ Uff.. Har ikke blĂždd gjennom enda, men har mĂ„tte gĂ„tt med bĂ„de tampong og nattbind hele tiden. Men nĂ„r den klumper kom sĂ„ begynte jeg Ă„ mistenke SA.. Er vel et positivt tegn med det, og det er at jeg vertfall kan bli gravid. HĂ„per bare ikke det fortsetter slik at jeg mister. NĂ„r jeg var ung og dum sĂ„ jeg pĂ„ angrepiller som prevensjon. Har tatt 11 stk for mange Ă„r siden og har vĂŠrt veldig redd for at det kan ha Ăždelagt det Ă„ bli gravid. Men legen sa jeg bare mĂ„tte prĂžve Ă„ se. SĂ„ nĂ„ krysser jeg fingrene for at det klaffer denne mĂ„neden đ
Frida00 Skrevet 20. september 2015 Forfatter #174 Skrevet 20. september 2015 Kjenner noen til denne saken? Fikk svak positiv billigstrimmel igĂ„r, negativ idag?? đą
Pil Skrevet 20. september 2015 #175 Skrevet 20. september 2015 Tenker nok litt vel mye pÄ denne testingen for i natt drÞmte jeg to (!) ulike drÞmmer hvor jeg fikk positiv test. Herreguuud sÄ skuffa jeg var da jeg vÄkna liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ