Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For det første , 7-8 dpo er i de aller fleste tilfeller altfor tidlig å teste.

For det andre, du er i den 3 pp, skjerp deg. Det er folk her som har prøvd i flere år. At du tørr å sitte å sutre for å ha prøvd i 3 pp er bare respektløs.

For det tredje, det er kun 25% sjanse pr mnd for at det klaffer til tross for at alle faktorer ligger til rette for det, uten at det er noe galt.

Kort oppsummert: skjerp deg.

Anonymous poster hash: 22e1c...d6e

Takk, DEN trengte jeg.. 😀 vet det er mange som prøver i mange år uten at det klaffer, men jeg blir så frustrert og tenker at jeg er en av de som kommer til å slite.. 😮

Men takk for at du sier at jeg skal skjerpe meg, og jeg må slutte å tenke negativt og sutre, så kanskje spira plutselig sitter... 😀 👍🙊

Fortsetter under...

For det andre, du er i den 3 pp, skjerp deg. Det er folk her som har prøvd i flere år. At du tørr å sitte å sutre for å ha prøvd i 3 pp er bare respektløs.

Men jeg syns ikke det er respektløst akkurat å sutre etter 3pp da.. 😛 Man kan ikke sitte å ta hensyn til gud og hvermann når man poster innlegg her heller 😡

Men at noen reagerer sånn som deg på "sutringa" mi er greit det også, og ga meg en liten vekker.. 😜

For det tredje, det er kun 25% sjanse pr mnd for at det klaffer til tross for at alle faktorer ligger til rette for det, uten at det er noe galt.

Takk, DEN trengte jeg.. vet det er mange som prøver i mange år uten at det klaffer, men jeg blir så frustrert og tenker at jeg er en av de som kommer til å slite..

Men takk for at du sier at jeg skal skjerpe meg, og jeg må slutte å tenke negativt og sutre, så kanskje spira plutselig sitter...

Jeg ville si noe ala det anonym sa, men bare på en mye mer respektfull måte. Vi er/ skal bli mødre. Kanskje på tide å begynne å tenke på hvordan forbilder vi er for barna våre i måten vi ordlegger oss på?

Personlig mener jeg ikke at det er respektløst at du "sutrer" for at du ikke får klaff etter 3pp.Jeg forstår på "anonym" at noen kanskje føler seg tråkka på tærne, men jeg tenker.. De som har forsøkt lenge, har vel å vært her? I starfasen og drømmeland?

Vi vil jo alle ha klaff med det samme. Dette er et forum der vi sitter å venter på den positive testen, om vi har prøvd i flere år eller ikke. Her må vel alle få plass til å spørre, håpe, være utålmodig osv. Jeg venter jo like mye på positivt svar, selv om jeg kun har "lagt inn aksjer" 3 ganger denne perioden. Jeg vil ikke si at du skal "skjerpe deg", Lammeskanken, men at du må gi det litt mer tid.

Og i mellomtiden: La oss sammen være utålmodige/ bekymret/ overanalysere alle små tegn her på dette forumet. Både vi som nettopp har startet denne reisen, og de som har prøvd å få klaff lenge  :vinke:  :ironi: 

Takk, DEN trengte jeg.. vet det er mange som prøver i mange år uten at det klaffer, men jeg blir så frustrert og tenker at jeg er en av de som kommer til å slite..

Men takk for at du sier at jeg skal skjerpe meg, og jeg må slutte å tenke negativt og sutre, så kanskje spira plutselig sitter...

Jeg ville si noe ala det anonym sa, men bare på en mye mer respektfull måte. Vi er/ skal bli mødre. Kanskje på tide å begynne å tenke på hvordan forbilder vi er for barna våre i måten vi ordlegger oss på?

Personlig mener jeg ikke at det er respektløst at du "sutrer" for at du ikke får klaff etter 3pp.Jeg forstår på "anonym" at noen kanskje føler seg tråkka på tærne, men jeg tenker.. De som har forsøkt lenge, har vel å vært her? I starfasen og drømmeland?

Vi vil jo alle ha klaff med det samme. Dette er et forum der vi sitter å venter på den positive testen, om vi har prøvd i flere år eller ikke. Her må vel alle få plass til å spørre, håpe, være utålmodig osv. Jeg venter jo like mye på positivt svar, selv om jeg kun har "lagt inn aksjer" 3 ganger denne perioden. Jeg vil ikke si at du skal "skjerpe deg", Lammeskanken, men at du må gi det litt mer tid.

Og i mellomtiden: La oss sammen være utålmodige/ bekymret/ overanalysere alle små tegn her på dette forumet. Både vi som nettopp har startet denne reisen, og de som har prøvd å få klaff lenge :vinke::ironi:

Kunne ikke vært mere enig med deg 😘

Sorry for at jeg deler dette med dere!

Kan aldri huske at jeg har hatt så ekstreme mensensmerter som jeg har hatt idag.. I tilleg kan jeg sitte på do i kanskje rundt 1 time og blodet bare renner.. Har heller aldri opplevd så mye blod før.. Noen andre som har opplevd det og vet om det er normalt eller om det er noe galt? 😵

Oj 😨 DET hørtes ikke bra ut.. Er det helt rennende eller er det klumper i det også? Lenge siden du slutta med p-piller? Det som slår meg er enten en SA eller veldig kraftig mens pga nylig p-pille slutt, men jeg har aldri vært borti det, så det blir bare synsing fra min side. Er sikkert noen andre som leser det her som har opplevd det, og vil dele erfaringer.

Håper det har gitt seg med blod hos deg nå, hvis ikke burde du kanskje ringe fastlegen din... 😕

Det er veldig friskt blod, litt klumpete (som jeg ofte får). Men ikke sånn gelè aktive klumper. Leste på SA i hele går og tenkte kanskje det kunne være noe slikt, men får bare ta dag for dag og se. I natt la jeg meg sent og visste at jeg bare kom til å få 5 timers søvn, så jeg la meg med tampong + et nattbind. Og når jeg våkna idag var bindet full av blod.. Så jeg blir helt sjokkert over at kroppen min i det hele tatt har så mye blod 😵 ja, ringer legen om ikke smertene går over, men håper virkelig det går over i løpet av denne dagen! 😕

Hvordan går det med deg H3lis? Har blødningen stoppa opp litt og føles mere normalt nå? 😚 klem

Vi er i vår 7 pp nå, og jeg også vet at jeg har eggløsning. Og mannens svømmere er testet, og de er visstnok knallbra ;) men denne måneden ser det ut til å ha klaffet, og det vi har gjort annerledes denne pp, er å bruke et glidemiddel som heter Preeseed. Det skal visst hjelpe svømmerne litt, og det tror jeg gjorde susen her :) vet om ei anna ei som også sleit, men spira satt med Preeseed :)

Annonse

Vi er i vår 7 pp nå, og jeg også vet at jeg har eggløsning. Og mannens svømmere er testet, og de er visstnok knallbra ;) men denne måneden ser det ut til å ha klaffet, og det vi har gjort annerledes denne pp, er å bruke et glidemiddel som heter Preeseed. Det skal visst hjelpe svømmerne litt, og det tror jeg gjorde susen her :) vet om ei anna ei som også sleit, men spira satt med Preeseed :)

Aaaldri hørt om det glidemiddelet før, men det var ett veldig bra tips for de utålmodige og sytete prøverne 😛 hihihi

Sorry for at jeg deler dette med dere!

Kan aldri huske at jeg har hatt så ekstreme mensensmerter som jeg har hatt idag.. I tilleg kan jeg sitte på do i kanskje rundt 1 time og blodet bare renner.. Har heller aldri opplevd så mye blod før.. Noen andre som har opplevd det og vet om det er normalt eller om det er noe galt? 😵

Oj 😨 DET hørtes ikke bra ut.. Er det helt rennende eller er det klumper i det også? Lenge siden du slutta med p-piller? Det som slår meg er enten en SA eller veldig kraftig mens pga nylig p-pille slutt, men jeg har aldri vært borti det, så det blir bare synsing fra min side. Er sikkert noen andre som leser det her som har opplevd det, og vil dele erfaringer.

Håper det har gitt seg med blod hos deg nå, hvis ikke burde du kanskje ringe fastlegen din... 😕

Det er veldig friskt blod, litt klumpete (som jeg ofte får). Men ikke sånn gelè aktive klumper. Leste på SA i hele går og tenkte kanskje det kunne være noe slikt, men får bare ta dag for dag og se. I natt la jeg meg sent og visste at jeg bare kom til å få 5 timers søvn, så jeg la meg med tampong + et nattbind. Og når jeg våkna idag var bindet full av blod.. Så jeg blir helt sjokkert over at kroppen min i det hele tatt har så mye blod 😵 ja, ringer legen om ikke smertene går over, men håper virkelig det går over i løpet av denne dagen! 😕

Hvordan går det med deg H3lis? Har blødningen stoppa opp litt og føles mere normalt nå? 😚 klem

Smertene har gitt seg, heldigvis.. Har litt innimellom, men ikke hvert minutt som igår. Det er enda mye blod, måtte å kjøpe grønne ob, ettersom det gikk gjennom med de rosa. Så slik mens som dette er nytt for meg. Men har ikke kommet noe gelè klatt, så tviler på det var SA, vil heller tro det har sammenheng med p-pillebruket. Får bare krysse fingrene at det ikke blir sånn ekstrem blødninger neste måned om jeg ikke lykkes med testingen! 😊 hva med deg da, fått svar på noen tester? Er kjempe spent 😘

Oj, stakkars deg.. kjedelig å ha såååå krafig TR. Får håpe den stabiliserer seg og kommer seg til det som er normalt for deg. 😊

Jeg fikk negativ test i går, så i dag gidder jeg ikke teste, men venter heller å ser om TR symptomer dukker opp. Tester på nytt til neste uke en gang, tenker jeg 😀

Vil gjerne sutre litt jeg også! Føler meg ikke gravid denne pp heller, og jeg blir faktisk skuffet! Sist jeg ble gravid så var vi uforsiktige 1 gang (hoppet av i svingen), så jeg blir frustrert over at det ikke klaffer.

Jeg melder meg på her jeg da 😊 IKM på mandag 21.09 og er veldig spent 😁 Har hatt smerte på venstre side av magen, mye "stikk" eller tak i korsryggen når jeg har gått mye på jobb,blitt helt støl og vondt liksom, hadde mensmurringer 4DPO og gråtingen av ingenting kom for fullt i bilen sammen med sambo i dag 😬. Tør ikke håpe helt for jeg er redd for at vi bommet litt på eggeløsning, siste sengevalsen ble nok dessverre 4 dager før eggeløsning pga praktiske ting (trodde selv det var 2)

Noen som vet om jeg kan være gravid for det?? Er det mulig liksom? Med 4 dager før EL?? Har hatt negativ EL test og Negativ Gravidtest 6 DPO?? Håper Håper!! 😊😊 lykke til til alle dere andre! 😄

Endret av Humle1

Annonse

Vil gjerne sutre litt jeg også! Føler meg ikke gravid denne pp heller, og jeg blir faktisk skuffet! Sist jeg ble gravid så var vi uforsiktige 1 gang (hoppet av i svingen), så jeg blir frustrert over at det ikke klaffer.

Sutre i vei, jeg driter i om det fornærmer noen.. håper det klaffer for dere 💜

Positiv digital her i dag, gravid 1-2 uker :) det er nesten så jeg ikke tror det!!! Nå er det bare å klare å beholde det helt frem til termin :)

Ååååååh 💜 LITT misunnelig kjenner jeg.. 😘

Krysser fingra for deg 😊

Positiv digital her i dag, gravid 1-2 uker :) det er nesten så jeg ikke tror det!!! Nå er det bare å klare å beholde det helt frem til termin :)

Ååååååh LITT misunnelig kjenner jeg..

Krysser fingra for deg [/

Tusen takk :)

Ja, etter 3 MA og 2 SA, så håper jeg virkelig den sitter hele veien denne gangen :)

Jeg melder meg på her jeg da 😊 IKM på mandag 21.09 og er veldig spent 😁 Har hatt smerte på venstre side av magen, mye "stikk" eller tak i korsryggen når jeg har gått mye på jobb,blitt helt støl og vondt liksom, hadde mensmurringer 4DPO og gråtingen av ingenting kom for fullt i bilen sammen med sambo i dag 😬. Tør ikke håpe helt for jeg er redd for at vi bommet litt på eggeløsning, siste sengevalsen ble nok dessverre 4 dager før eggeløsning pga praktiske ting (trodde selv det var 2)

Noen som vet om jeg kan være gravid for det?? Er det mulig liksom? Med 4 dager før EL?? Har hatt negativ EL test og Negativ Gravidtest 6 DPO?? Håper Håper!! 😊😊 lykke til til alle dere andre! 😄

Hei og velkommen til dpo land med oss.. 😉 sædcellene lever vel i 5 dager inni livmora, så det skal sånn sett være mulig å bli gravid ja.. 😊 krysser fingrene for deg ..

6 dager dpo er litt tidlig å teste positivt, for det kan jo ta 7 dager før egget fester seg, og deretter noen dager før hcg vil slå ut 😊 men det klør jo i testefingrene når man er i dpo land 😆 hihi

I dag kom det en ganske stor svart geleklump på papiret når jeg var på do. Det er 4 dager siden jeg fikk mensen og tidligere idag var det overraskende lite blod, men plutselig nå kom det endel + den geleklumpen.. Kan det være SA eller kan det være andre grunner til den geleklumpen? 😮 Mistenker SA siden mensen kom 1 uke før forventet, men nå har ikke jeg så mye peiling på SA ogslikt, så tenkte å spør dere her med litt mer erfaring 😄

Er det virkelig folk som fortsatt røyker INNE i 2015?! Så innmari ekkelt! Greit nok å røyke altså, men gå ut for Guds skyld. Får inderlig håpe at dere ikke har unger fra Før , eller husdyr... æsj altså! Det stinker jo i hele huset av sånt. . (Jo det Gjør der selv om dere ikke kjenner det selv, og nei det hjelper ikke å stå under vifta heller...)

Fysjamejen!

Ingen som spurte deg om å hva du mente om røyking inne! Folk kan gjøre hva de vil i sitt eget hus vel.?!!! 😈 om folk vil røyke eller gå rundt naken er det ikke ditt problem, med mindre du er en sånn dritt nabo som skal legge seg opp i hva alle gjør i sitt eget hjem.. nei vett du hva.. 😠
Veldig enig i det lammeskanken sier, vi plager jo ingen andre enn oss selv med det, så hvorfor bry seg. Og hvis du trenger en god grunn til å vite hvorfor, så er det fordi huset står på hode nå og vi holder på å pusse opp. Røyker selvfølgelig ikke inne når møblene er her. Men ja, ikke ditt problem. Og nei, hadde aldri røykt inne om jeg hadde hatt barn i hus!!

Det er vel typisk slike som blander seg opp i når du tester. Du får ikkje teste på 7dpo, Korfor gjør du det, kva er vitsen, koster flesk og etc.

Anonymous poster hash: 4c434...aeb

I dag kom det en ganske stor svart geleklump på papiret når jeg var på do. Det er 4 dager siden jeg fikk mensen og tidligere idag var det overraskende lite blod, men plutselig nå kom det endel + den geleklumpen.. Kan det være SA eller kan det være andre grunner til den geleklumpen? 😮 Mistenker SA siden mensen kom 1 uke før forventet, men nå har ikke jeg så mye peiling på SA ogslikt, så tenkte å spør dere her med litt mer erfaring 😄

Hmmmm,hørtes egentlig litt ut som en SA! Jeg hadde SA for mange år siden, og da husker jeg at jeg blødde HEFTIG og gjennom alt av bind og klær og så kom klumper og mere blod... 😕

Hmmmm,hørtes egentlig litt ut som en SA! Jeg hadde SA for mange år siden, og da husker jeg at jeg blødde HEFTIG og gjennom alt av bind og klær og så kom klumper og mere blod... 😕

Uff.. Har ikke blødd gjennom enda, men har måtte gått med både tampong og nattbind hele tiden. Men når den klumper kom så begynte jeg å mistenke SA.. Er vel et positivt tegn med det, og det er at jeg vertfall kan bli gravid. Håper bare ikke det fortsetter slik at jeg mister. Når jeg var ung og dum så jeg på angrepiller som prevensjon. Har tatt 11 stk for mange år siden og har vært veldig redd for at det kan ha ødelagt det å bli gravid. Men legen sa jeg bare måtte prøve å se. Så nå krysser jeg fingrene for at det klaffer denne måneden 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...