GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Oi, i dag kom det litt blod pĂ„ papiret.. 1 uke fĂžr IKM. Sykt redd det er et dĂ„rlig tegn, men krysser fremdeles fingrene for at det ikke er mensen!!! 😊

Oooooo, kanskje det er festeblþdning?!!! 😀👍👏 Dette blir spennende..

HĂ„per virkelig det!!! 😃🙏🙏🙏

Fortsetter under...

Hei!

Slenger meg med hos dere jeg :) IKM 21 september. Dette er vÄr 7 pp, etter flere MA og SA.

Tok en billigtest i dag...mest for morro....er jo bare 8 dpo...men jeg ser faktisk en ultrasvak strek!!! Dette blir spennende fremover.

Hvordan er det med dere andre? Noen som har begynt testingen? Og har dere noen symptomer?

Hvor mange SA/ma har du hatt, Ă„ er det en grunn til det? Dpo 8 her, 3 PP etter ma.

Hei!

Jeg har hatt 2 SA (uke 6 og 8), og 3 MA (uke 17, 14 og 12). Nei, de finner ingen Ärsak. Er utredet, bÄde jeg og mannen, og vi har barn fra fÞr. Men jeg skal uansett bruke endel medisiner dette svangerskapet....sÄ fÄr vi se hvordan det gÄr :)

Ganske likt som meg da, bare jeg har aldri mistet senere en 8 uker. Hos meg fant de leiden mutasjon. SÄ her blir det full medisinpakke neste gang. Hausken i morra, spent pÄ hva jeg skal ta av medisiner.9 dpo i morgen.[/

Jeg har brukt progesteron fra egglĂžsning, og skal bruke det til godt ut i andre trimester. I tillegg skal jeg ta albyl-e og Fragmin.

Oi, i dag kom det litt blod pĂ„ papiret.. 1 uke fĂžr IKM. Sykt redd det er et dĂ„rlig tegn, men krysser fremdeles fingrene for at det ikke er mensen!!! 😊

Ser ut som det er mens.. Litt for mye og for rĂždt til Ă„ vĂŠre festeblĂždning... Men fytti for en syklus. Forrige gang jeg hadde mens hadde jeg 32 dagers syklus, ogsĂ„ nĂ„ 24 dager. Sluttet pĂ„ p-piller i begynnelsen av juni, og nĂ„ kan jeg tro pĂ„ at det tar ei stund fĂžr syklusen stabiliserer seg đŸ˜© tror jeg mĂ„ investere i EL tester denne mĂ„neden, og krysser fingrene for det klaffer da! 😁

Oi, i dag kom det litt blod pÄ papiret.. 1 uke fÞr IKM. Sykt redd det er et dÄrlig tegn, men krysser fremdeles fingrene for at det ikke er mensen!!!

Oooooo, kanskje det er festeblĂždning?!!! Dette blir spennende..
HĂ„per virkelig det!!!

Ser ut som det er mens.. Litt for mye og for rÞdt til Ä vÊre festeblÞdning... Men fytti for en syklus. Forrige gang jeg hadde mens hadde jeg 32 dagers syklus, ogsÄ nÄ 24 dager. Sluttet pÄ p-piller i begynnelsen av juni, og nÄ kan jeg tro pÄ at det tar ei stund fÞr syklusen stabiliserer seg tror jeg mÄ investere i EL tester denne mÄneden, og krysser fingrene for det klaffer da!

Jeg hdde det akkurat slik forrige mÄned, mensen kom en uke fÞr tiden.. Det skal ikke vÊre lett! EL test er sikkert lurt, vurderer det jeg ogsÄ neste mÄnede :)

Oi, i dag kom det litt blod pÄ papiret.. 1 uke fÞr IKM. Sykt redd det er et dÄrlig tegn, men krysser fremdeles fingrene for at det ikke er mensen!!!

HĂ„per virkelig det!!!
Ser ut som det er mens.. Litt for mye og for rÞdt til Ä vÊre festeblÞdning... Men fytti for en syklus. Forrige gang jeg hadde mens hadde jeg 32 dagers syklus, ogsÄ nÄ 24 dager. Sluttet pÄ p-piller i begynnelsen av juni, og nÄ kan jeg tro pÄ at det tar ei stund fÞr syklusen stabiliserer seg tror jeg mÄ investere i EL tester denne mÄneden, og krysser fingrene for det klaffer da!

Jeg hdde det akkurat slik forrige mÄned, mensen kom en uke fÞr tiden.. Det skal ikke vÊre lett! EL test er sikkert lurt, vurderer det jeg ogsÄ neste mÄnede :)

Ja, tror det er lurt. Har veldig lite peiling pĂ„ EL tester, har egentlig aldri tenkt tanken pĂ„ Ă„ bruke det. Men nĂ„ er jeg sĂ„ lei av Ă„ mislykkes, sĂ„ denne mĂ„neden skal jeg prĂžve Ă„ gjĂžre alt for Ă„ lykkes 😃👌

HĂ„per virkelig det!!!

Ja, tror det er lurt. Har veldig lite peiling pĂ„ EL tester, har egentlig aldri tenkt tanken pĂ„ Ă„ bruke det. Men nĂ„ er jeg sĂ„ lei av Ă„ mislykkes, sĂ„ denne mĂ„neden skal jeg prĂžve Ă„ gjĂžre alt for Ă„ lykkes 😃👌

Hehe, det er akkurat som Ă„ hĂžre meg ass.. 😁syklusene mine har vĂŠrt alt fra 27 til 32 dager. Denne mnd gikk jeg "all in" med Dong Quai, EL tester og Wild Yam.. Hva man ikke gjĂžr for Ă„ bli gravid 😂

Annonse

Ser ut som det er mens.. Litt for mye og for rĂždt til Ă„ vĂŠre festeblĂždning... Men fytti for en syklus. Forrige gang jeg hadde mens hadde jeg 32 dagers syklus, ogsĂ„ nĂ„ 24 dager. Sluttet pĂ„ p-piller i begynnelsen av juni, og nĂ„ kan jeg tro pĂ„ at det tar ei stund fĂžr syklusen stabiliserer seg đŸ˜© tror jeg mĂ„ investere i EL tester denne mĂ„neden, og krysser fingrene for det klaffer da! 😁

Leit Ă„ hĂžre at det kanskje er mens da.. 😕 du fĂ„r holde oss oppdatert, for det finnes jo noen som fĂ„r festeblĂždning som ligner pĂ„ mens..

Leit Ă„ hĂžre at det kanskje er mens da.. 😕 du fĂ„r holde oss oppdatert, for det finnes jo noen som fĂ„r festeblĂždning som ligner pĂ„ mens..

Ja, jeg holder dere oppdatert! 😃 ogsĂ„ krysser jeg fingrene for at det klaffer for deg og de andre her i gruppa! 😃

NĂ„ i kveld hadde jeg litt sommerfugler i magen, det var et tegn sist. Det var faktisk det som fikk meg til Ă„ ta en test forrige gang. Det hadde kilt inni magen i flere dager da! Som ved en forelskelse :hjerte: Tihi.. VILL symptomjakt ja!

Hvor mange DPO er du? Imorgen er jeg 8 dpo og lurer pĂ„ om jeg skal ta en sensitiv test for Ă„ se om den gir utslag.. 😊

Jeg fikk svak positiv test 8 dpo...

Da KAN det gi utslag hos meg ogsÄ da, hvis jeg har hatt flax denne pp..

Har du noen symptomer eller hadde du noen symptomer som gjorde at du testa i gĂ„r eller var det bare for Ă„ tilfredstille nyskjerrigheten? 😉 hihi

NĂ„ i kveld hadde jeg litt sommerfugler i magen, det var et tegn sist. Det var faktisk det som fikk meg til Ă„ ta en test forrige gang. Det hadde kilt inni magen i flere dager da! Som ved en forelskelse :hjerte: Tihi.. VILL symptomjakt ja!

Hvor mange DPO er du? Imorgen er jeg 8 dpo og lurer pÄ om jeg skal ta en sensitiv test for Ä se om den gir utslag..

9 dpo :) Hehe, jeg hadde tatt en om jeg hadde hatt det liggende. Tror bare jeg kjenner litt for godt etter altsÄ.. :danse:

Annonse

Hvor mange DPO er du? Imorgen er jeg 8 dpo og lurer pÄ om jeg skal ta en sensitiv test for Ä se om den gir utslag..

9 dpo :) Hehe, jeg hadde tatt en om jeg hadde hatt det liggende. Tror bare jeg kjenner litt for godt etter altsÄ.. :danse:

Spennende da 😀 man er alltid pĂ„ symptomjakt i DPO land.. 😁 hihi

Jeg fikk svak positiv test 8 dpo...

Da KAN det gi utslag hos meg ogsÄ da, hvis jeg har hatt flax denne pp..

Har du noen symptomer eller hadde du noen symptomer som gjorde at du testa i gÄr eller var det bare for Ä tilfredstille nyskjerrigheten? hihi[/

Jeg er litt testoman...hihi....men har litt symptomer...trĂžtt, litt Ăžmme pupper, tisser oftere og endel mensmurringer...

Sorry for at jeg deler dette med dere!

Kan aldri huske at jeg har hatt sĂ„ ekstreme mensensmerter som jeg har hatt idag.. I tilleg kan jeg sitte pĂ„ do i kanskje rundt 1 time og blodet bare renner.. Har heller aldri opplevd sĂ„ mye blod fĂžr.. Noen andre som har opplevd det og vet om det er normalt eller om det er noe galt? đŸ˜”

Kan aldri huske at jeg har hatt sĂ„ ekstreme mensensmerter som jeg har hatt idag.. I tilleg kan jeg sitte pĂ„ do i kanskje rundt 1 time og blodet bare renner.. Har heller aldri opplevd sĂ„ mye blod fĂžr.. Noen andre som har opplevd det og vet om det er normalt eller om det er noe galt? đŸ˜”

Oj 😹 DET hĂžrtes ikke bra ut.. Er det helt rennende eller er det klumper i det ogsĂ„? Lenge siden du slutta med p-piller? Det som slĂ„r meg er enten en SA eller veldig kraftig mens pga nylig p-pille slutt, men jeg har aldri vĂŠrt borti det, sĂ„ det blir bare synsing fra min side. Er sikkert noen andre som leser det her som har opplevd det, og vil dele erfaringer.

HĂ„per det har gitt seg med blod hos deg nĂ„, hvis ikke burde du kanskje ringe fastlegen din... 😕

Jeg tok en test i dag, 8 dpo, og det var ikke antydning til strek der.. 😕 sĂ„ da blir det ny pp pĂ„ meg tenker jeg... At det ALDRI skal klaffe daaaaah... 😣 -fustrert og sint-

NĂ„ SKAL svĂžmmerne til samboern sjekkes ass, for jeg VEIT jeg har EL, og jeg bestiller meg time hos legen for Ă„ snakke om alternativer.. đŸ˜”

-desperat-

BLÆÆÆÆÆÆÆÆH... 😠

Fant en test her Ä, som jeg tok i morges. Ikke antydning til strek der heller :sjokkert: HÄper samboer er litt mer hjemme neste mÄnede.

SĂ„ dere har ikke fĂ„tt lagt inn sĂ„ masse aksjer? Vi har lagt inn aksjer hveeeer dag og ENDA har jeg ikke blitt gravid, sĂ„ jeg tenker at noe mĂ„ vĂŠre galt.. 😕

Oj 😹 DET hĂžrtes ikke bra ut.. Er det helt rennende eller er det klumper i det ogsĂ„? Lenge siden du slutta med p-piller? Det som slĂ„r meg er enten en SA eller veldig kraftig mens pga nylig p-pille slutt, men jeg har aldri vĂŠrt borti det, sĂ„ det blir bare synsing fra min side. Er sikkert noen andre som leser det her som har opplevd det, og vil dele erfaringer.

HĂ„per det har gitt seg med blod hos deg nĂ„, hvis ikke burde du kanskje ringe fastlegen din... 😕

Det er veldig friskt blod, litt klumpete (som jeg ofte fĂ„r). Men ikke sĂ„nn gelĂš aktive klumper. Leste pĂ„ SA i hele gĂ„r og tenkte kanskje det kunne vĂŠre noe slikt, men fĂ„r bare ta dag for dag og se. I natt la jeg meg sent og visste at jeg bare kom til Ă„ fĂ„ 5 timers sĂžvn, sĂ„ jeg la meg med tampong + et nattbind. Og nĂ„r jeg vĂ„kna idag var bindet full av blod.. SĂ„ jeg blir helt sjokkert over at kroppen min i det hele tatt har sĂ„ mye blod đŸ˜” ja, ringer legen om ikke smertene gĂ„r over, men hĂ„per virkelig det gĂ„r over i lĂžpet av denne dagen! 😕

Fant en test her Ä, som jeg tok i morges. Ikke antydning til strek der heller :sjokkert: HÄper samboer er litt mer hjemme neste mÄnede.

SÄ dere har ikke fÄtt lagt inn sÄ masse aksjer? Vi har lagt inn aksjer hveeeer dag og ENDA har jeg ikke blitt gravid, sÄ jeg tenker at noe mÄ vÊre galt..

Nei, tre ganger denne perioden bare. Hvor lenge har dere prÞvd? Det trenger ikke vÊre noe galt selv om det ikke gÄr til tross for at dere har prÞvd hver dag. Men skjÞnner frustrasjonen!

SÄ dere har ikke fÄtt lagt inn sÄ masse aksjer? Vi har lagt inn aksjer hveeeer dag og ENDA har jeg ikke blitt gravid, sÄ jeg tenker at noe mÄ vÊre galt..

Nei, tre ganger denne perioden bare. Hvor lenge har dere prÞvd? Det trenger ikke vÊre noe galt selv om det ikke gÄr til tross for at dere har prÞvd hver dag. Men skjÞnner frustrasjonen!

Dette var 3pp, og jeg er jo bare ca 8 dpo, dĂ„ jeg fĂ„r bare vente med testingen Ă„ se om TR symptomene dukker opp. Jeg hadde virkelig troa pĂ„ denne pp, og jeg blir sĂ„Ă„Ă„Ă„ frustrert over at det kanskje ikke har gĂ„tt.. men det er jo mulighet for at egget ikke har festa seg enda eller at jeg har lav hcg stigning.. 😕 krysser fortsatt fingra her og leter desperat etter symptomer 🙏 hehe

Hvordan teller dere DPO? Jeg fikk positiv el test onsdag den 9, sĂ„ da var egglĂžsning mest sannsynlig den 10 for da hadde jeg negativ el test. Begynte Ă„ telle den 10 som 1 dpo, men nĂ„r jeg tenker meg om, sĂ„ blir den dagen du fĂ„r negativ el test dag O, sĂ„ da blir fredag 11 september 1 dpo. SĂ„ dvs, jeg er bare 7 dpo i dag, og ikke 8 dpo da? 😓

(Vet det er vanskelig Ă„ sette seg inn i andre sine sykluser, sĂ„ dette ble bare litt hĂžy tenking fra min side) 😛 lol

SĂ„ fra nĂ„ av regner jeg meg selv som 7 dpo, og gir meg selv LITT mere hĂ„p om positiv test om noen dager 😂 LoL

Endret av Lammeskanken

For det fĂžrste , 7-8 dpo er i de aller fleste tilfeller altfor tidlig Ă„ teste.

For det andre, du er i den 3 pp, skjerp deg. Det er folk her som har prĂžvd i flere Ă„r. At du tĂžrr Ă„ sitte Ă„ sutre for Ă„ ha prĂžvd i 3 pp er bare respektlĂžs.

For det tredje, det er kun 25% sjanse pr mnd for at det klaffer til tross for at alle faktorer ligger til rette for det, uten at det er noe galt.

Kort oppsummert: skjerp deg.

Anonymous poster hash: 22e1c...d6e

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...