Lammeskanken Skrevet 15. september 2015 #101 Skrevet 15. september 2015 Enig!!!! 6 dpo her, fĂžles som en evighet fĂžr testinga kan starte. Skal teste 9dpo, for da skal vi til hausken. Er tidlig men kjekt Ă„ vite nĂ„r man kommer til legetime Skal teste torsdag eller fredag jeg. Da er jeg 8 og 9 dpo, og jeg skal teste med ekstra sensitive tester, sĂ„ krysser fingra for positiv test đ Tror egglĂžsninga mi kom litt tidlig denne gangen, for vi ligger jo likt pĂ„ dpo, men ikke pĂ„ ikm dato..
Pil Skrevet 15. september 2015 #102 Skrevet 15. september 2015 (endret) Det begynner snart Ä bli fire Är siden jeg gjorde dette sist, hva er det med denne tidlig testingen? Kan jeg finne det ut nÄ?  Kan noen oppdatere meg? sensitive tester? Hvor fÄr jeg tak i det? FÞlte meg plutselig 70 Är gammel.. Endret 15. september 2015 av Pil
Lammeskanken Skrevet 15. september 2015 #103 Skrevet 15. september 2015 http://www.tostreker.no/products/tidligtest-graviditetstester-10-stk  Her er ekstra sensitive graviditetstester (10 mlu/ml) đ mange som har fĂ„tt positiv test 7 dpo, men jeg tror nok at man burde vente litt lenger enn det med Ă„ teste, for de er sikkert ikke sÄÄÄÄ mye bedre enn CB og RFSU sine.. (25 mlu/ml)
UtĂ„lmodigemeg Skrevet 15. september 2015 #105 Skrevet 15. september 2015  Enig!!!! 6 dpo her, fĂžles som en evighet fĂžr testinga kan starte. Skal teste 9dpo, for da skal vi til hausken. Er tidlig men kjekt Ă„ vite nĂ„r man kommer til legetimeSkal teste torsdag eller fredag jeg. Da er jeg 8 og 9 dpo, og jeg skal teste med ekstra sensitive tester, sĂ„ krysser fingra for positiv test đ Tror egglĂžsninga mi kom litt tidlig denne gangen, for vi ligger jo likt pĂ„ dpo, men ikke pĂ„ ikm dato.. Jeg har bare 12 dagers lutealfase, egentlig herligt med korte sykluser ;-) 21-24 dager.
H3lis Skrevet 15. september 2015 #106 Skrevet 15. september 2015 http://www.tostreker.no/products/tidligtest-graviditetstester-10-stk  Her er ekstra sensitive graviditetstester (10 mlu/ml) đ mange som har fĂ„tt positiv test 7 dpo, men jeg tror nok at man burde vente litt lenger enn det med Ă„ teste, for de er sikkert ikke sÄÄÄÄ mye bedre enn CB og RFSU sine.. (25 mlu/ml) Bestilte de sensitive graviditetstestene igĂ„r, hĂ„per jeg fĂ„r positivt svar tidlig. Tiden gĂ„r sĂ„ sent nĂ„r man venter :/ har bursdag i uke 40, sĂ„ hadde vĂŠrt en perfekt bursdagsgave Ă„ fĂ„ positiv test đđ
Lammeskanken Skrevet 15. september 2015 #107 Skrevet 15. september 2015  http://www.tostreker.no/products/tidligtest-graviditetstester-10-stk  Her er ekstra sensitive graviditetstester (10 mlu/ml) đ mange som har fĂ„tt positiv test 7 dpo, men jeg tror nok at man burde vente litt lenger enn det med Ă„ teste, for de er sikkert ikke sÄÄÄÄ mye bedre enn CB og RFSU sine.. (25 mlu/ml) Bestilte de sensitive graviditetstestene igĂ„r, hĂ„per jeg fĂ„r positivt svar tidlig. Tiden gĂ„r sĂ„ sent nĂ„r man venter :/ har bursdag i uke 40, sĂ„ hadde vĂŠrt en perfekt bursdagsgave Ă„ fĂ„ positiv test đđ  à ÄÄÄh, ja det hadde vĂŠrt den perfekte bursdagsgave da đ krysser fingra for oss alle sammen đ
Fisken2012 Skrevet 15. september 2015 #109 Skrevet 15. september 2015 UKE 39  21. Pil, Fisken2012 pp7  22. UtÄlmodigemeg 3pp, Luftstjerne 1pp etter MA  23. Frida00 1pp, H3lis 3pp, 3lisab3th  24.  25. Lammeskanken 3pp,  26.  27. MammaTilNick 2pp
Fisken2012 Skrevet 15. september 2015 #110 Skrevet 15. september 2015 Hei!  Slenger meg med hos dere jeg IKM 21 september. Dette er vÄr 7 pp, etter flere MA og SA.  Tok en billigtest i dag...mest for morro....er jo bare 8 dpo...men jeg ser faktisk en ultrasvak strek!!! Dette blir spennende fremover.  Hvordan er det med dere andre? Noen som har begynt testingen? Og har dere noen symptomer?
UtÄlmodigemeg Skrevet 15. september 2015 #111 Skrevet 15. september 2015 Hei!  Slenger meg med hos dere jeg IKM 21 september. Dette er vÄr 7 pp, etter flere MA og SA.  Tok en billigtest i dag...mest for morro....er jo bare 8 dpo...men jeg ser faktisk en ultrasvak strek!!! Dette blir spennende fremover.  Hvordan er det med dere andre? Noen som har begynt testingen? Og har dere noen symptomer? Hvor mange SA/ma har du hatt, Ä er det en grunn til det? Dpo 8 her, 3 PP etter ma.
Lammeskanken Skrevet 15. september 2015 #112 Skrevet 15. september 2015 Hei!  Slenger meg med hos dere jeg IKM 21 september. Dette er vĂ„r 7 pp, etter flere MA og SA.  Tok en billigtest i dag...mest for morro....er jo bare 8 dpo...men jeg ser faktisk en ultrasvak strek!!! Dette blir spennende fremover.  Hvordan er det med dere andre? Noen som har begynt testingen? Og har dere noen symptomer? Nei sĂ„ gĂžy đ jeg er bare 6 dpo sĂ„ er kanskje litt tidlig Ă„ teste enda..  Har du noen symptomer?
Lammeskanken Skrevet 15. september 2015 #113 Skrevet 15. september 2015 Hos meg har det bobla og rumla fĂŠlt de siste dagene.. hatt litt stikkinger ogsĂ„, men hadde nettopp ett godte kick, sĂ„ jeg har ikke heeelt trua pĂ„ at det har gĂ„tt denne gangen heller.. đ
Pil Skrevet 15. september 2015 #114 Skrevet 15. september 2015 Jeg har ikke tatt noe test ennÄ, mest fordi jeg ikke har noen Ä "slÞse"  Ingen symptomer, fÞler meg litt gal som gÄr Ä klemmer meg pÄ brysta nÄ og da for Ä sjekke om det er noe ny fÞlelse der Hehe.. dette blir en interessant tid frem til det blir klaff!
Lammeskanken Skrevet 15. september 2015 #115 Skrevet 15. september 2015 Jeg har ikke tatt noe test ennĂ„, mest fordi jeg ikke har noen Ă„ "slĂžse" Ingen symptomer, fĂžler meg litt gal som gĂ„r Ă„ klemmer meg pĂ„ brysta nĂ„ og da for Ă„ sjekke om det er noe ny fĂžlelse der Hehe.. dette blir en interessant tid frem til det blir klaff! Ămme pupper er ikke noe sikkert graviditetstegn for meg siden de blir smÄÞmme 1 uke fĂžr IKM. Men nĂ„ i de siste dagene har puppene fĂžltes annerledes. De har ikke vĂŠrt sĂ„ Ăžmme, men det har kommet "bĂžlger" av Ăžmhet sĂ„nn av og til som er vondt. Mulig det kommer til Ă„ bli nok ett symptom pĂ„ PMS, for jeg syns det hele tiden dukker opp nye symptomer pĂ„ meg jeg.. đ LoL
Pil Skrevet 16. september 2015 #116 Skrevet 16. september 2015 Jeg ble veldig fort Ăžm sist jeg var gravid. FĂžr jeg forstod at noe var pĂ„ gang (han var en liten overraskelse). Et annet tegn jeg hadde var at jeg var dĂ„rlig i magen aka diare ca en uke fĂžr mensen skulle komme..  Â
Frida00 Skrevet 16. september 2015 Forfatter #117 Skrevet 16. september 2015 8dpo og negativ test! HÄper dette endrer seg
Fisken2012 Skrevet 16. september 2015 #118 Skrevet 16. september 2015  Hei! Slenger meg med hos dere jeg IKM 21 september. Dette er vÄr 7 pp, etter flere MA og SA. Tok en billigtest i dag...mest for morro....er jo bare 8 dpo...men jeg ser faktisk en ultrasvak strek!!! Dette blir spennende fremover. Hvordan er det med dere andre? Noen som har begynt testingen? Og har dere noen symptomer? Hvor mange SA/ma har du hatt, Ä er det en grunn til det? Dpo 8 her, 3 PP etter ma. Hei!  Jeg har hatt 2 SA (uke 6 og 8), og 3 MA (uke 17, 14 og 12). Nei, de finner ingen Ärsak. Er utredet, bÄde jeg og mannen, og vi har barn fra fÞr. Men jeg skal uansett bruke endel medisiner dette svangerskapet....sÄ fÄr vi se hvordan det gÄr
Fisken2012 Skrevet 16. september 2015 #119 Skrevet 16. september 2015    Hei! Slenger meg med hos dere jeg IKM 21 september. Dette er vÄr 7 pp, etter flere MA og SA. Tok en billigtest i dag...mest for morro....er jo bare 8 dpo...men jeg ser faktisk en ultrasvak strek!!! Dette blir spennende fremover. Hvordan er det med dere andre? Noen som har begynt testingen? Og har dere noen symptomer?  Nei sÄ gÞy jeg er bare 6 dpo sÄ er kanskje litt tidlig Ä teste enda.. Har du noen symptomer?[/  Hei! Tok en test i dag ogsÄ, og den er Þrlitegranne sterkere ikke sÄ mange symptomer enda....bare trÞtt, tisser litt oftere, litt Þm i puppene, spesielt nÄr jeg har pÄ bh.
UtÄlmodigemeg Skrevet 16. september 2015 #120 Skrevet 16. september 2015   Hei! Slenger meg med hos dere jeg IKM 21 september. Dette er vÄr 7 pp, etter flere MA og SA. Tok en billigtest i dag...mest for morro....er jo bare 8 dpo...men jeg ser faktisk en ultrasvak strek!!! Dette blir spennende fremover. Hvordan er det med dere andre? Noen som har begynt testingen? Og har dere noen symptomer? Hvor mange SA/ma har du hatt, Ä er det en grunn til det? Dpo 8 her, 3 PP etter ma.Hei! Jeg har hatt 2 SA (uke 6 og 8), og 3 MA (uke 17, 14 og 12). Nei, de finner ingen Ärsak. Er utredet, bÄde jeg og mannen, og vi har barn fra fÞr. Men jeg skal uansett bruke endel medisiner dette svangerskapet....sÄ fÄr vi se hvordan det gÄr Ganske likt som meg da, bare jeg har aldri mistet senere en 8 uker. Hos meg fant de leiden mutasjon. SÄ her blir det full medisinpakke neste gang. Hausken i morra, spent pÄ hva jeg skal ta av medisiner.9 dpo i morgen.
Lammeskanken Skrevet 16. september 2015 #121 Skrevet 16. september 2015 Jeg ble veldig fort Ăžm sist jeg var gravid. FĂžr jeg forstod at noe var pĂ„ gang (han var en liten overraskelse). Et annet tegn jeg hadde var at jeg var dĂ„rlig i magen aka diare ca en uke fĂžr mensen skulle komme.. Diare er no dritt đ hehehe
H3lis Skrevet 16. september 2015 #122 Skrevet 16. september 2015 Oi, i dag kom det litt blod pĂ„ papiret.. 1 uke fĂžr IKM. Sykt redd det er et dĂ„rlig tegn, men krysser fremdeles fingrene for at det ikke er mensen!!! đ
Lammeskanken Skrevet 16. september 2015 #123 Skrevet 16. september 2015 Oi, i dag kom det litt blod pĂ„ papiret.. 1 uke fĂžr IKM. Sykt redd det er et dĂ„rlig tegn, men krysser fremdeles fingrene for at det ikke er mensen!!! đ  Oooooo, kanskje det er festeblĂždning?!!! đđđ Dette blir spennende..
Pil Skrevet 16. september 2015 #124 Skrevet 16. september 2015  Jeg ble veldig fort Þm sist jeg var gravid. FÞr jeg forstod at noe var pÄ gang (han var en liten overraskelse). Et annet tegn jeg hadde var at jeg var dÄrlig i magen aka diare ca en uke fÞr mensen skulle komme.. Diare er no dritt hehehe  Haha, ja jeg var sikkert pÄ at han kom til Ä bli en drittunge ettersom det var det fÞrste tegnet jeg fikk SelvfÞlgelig er han helt perfekt nÄ da
Lammeskanken Skrevet 16. september 2015 #125 Skrevet 16. september 2015    Jeg ble veldig fort Ăžm sist jeg var gravid. FĂžr jeg forstod at noe var pĂ„ gang (han var en liten overraskelse). Et annet tegn jeg hadde var at jeg var dĂ„rlig i magen aka diare ca en uke fĂžr mensen skulle komme.. Diare er no dritt hehehe Haha, ja jeg var sikkert pĂ„ at han kom til Ă„ bli en drittunge ettersom det var det fĂžrste tegnet jeg fikk SelvfĂžlgelig er han helt perfekt nĂ„ da Hehehe đ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ