Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Enig!!!! 6 dpo her, føles som en evighet før testinga kan starte. Skal teste 9dpo, for da skal vi til hausken. Er tidlig men kjekt å vite når man kommer til legetime

Skal teste torsdag eller fredag jeg. Da er jeg 8 og 9 dpo, og jeg skal teste med ekstra sensitive tester, så krysser fingra for positiv test 😊 Tror eggløsninga mi kom litt tidlig denne gangen, for vi ligger jo likt på dpo, men ikke på ikm dato..

Fortsetter under...

Det begynner snart å bli fire år siden jeg gjorde dette sist, hva er det med denne tidlig testingen? :sjenert: Kan jeg finne det ut nå?  :redd:  Kan noen oppdatere meg? sensitive tester? Hvor får jeg tak i det? Følte meg plutselig 70 år gammel..

Endret av Pil

http://www.tostreker.no/products/tidligtest-graviditetstester-10-stk

Her er ekstra sensitive graviditetstester (10 mlu/ml) 😊 mange som har fått positiv test 7 dpo, men jeg tror nok at man burde vente litt lenger enn det med å teste, for de er sikkert ikke såååå mye bedre enn CB og RFSU sine.. (25 mlu/ml)

Enig!!!! 6 dpo her, føles som en evighet før testinga kan starte. Skal teste 9dpo, for da skal vi til hausken. Er tidlig men kjekt å vite når man kommer til legetime

Skal teste torsdag eller fredag jeg. Da er jeg 8 og 9 dpo, og jeg skal teste med ekstra sensitive tester, så krysser fingra for positiv test 😊 Tror eggløsninga mi kom litt tidlig denne gangen, for vi ligger jo likt på dpo, men ikke på ikm dato..

Jeg har bare 12 dagers lutealfase, egentlig herligt med korte sykluser ;-) 21-24 dager.

Her er ekstra sensitive graviditetstester (10 mlu/ml) 😊 mange som har fått positiv test 7 dpo, men jeg tror nok at man burde vente litt lenger enn det med å teste, for de er sikkert ikke såååå mye bedre enn CB og RFSU sine.. (25 mlu/ml)

Bestilte de sensitive graviditetstestene igår, håper jeg får positivt svar tidlig. Tiden går så sent når man venter :/ har bursdag i uke 40, så hadde vært en perfekt bursdagsgave å få positiv test 😃😃

Annonse

Bestilte de sensitive graviditetstestene igår, håper jeg får positivt svar tidlig. Tiden går så sent når man venter :/ har bursdag i uke 40, så hadde vært en perfekt bursdagsgave å få positiv test 😃😃

Ååååh, ja det hadde vært den perfekte bursdagsgave da 😀 krysser fingra for oss alle sammen 💜

Hei!

Slenger meg med hos dere jeg :) IKM 21 september. Dette er vår 7 pp, etter flere MA og SA.

Tok en billigtest i dag...mest for morro....er jo bare 8 dpo...men jeg ser faktisk en ultrasvak strek!!! Dette blir spennende fremover.

Hvordan er det med dere andre? Noen som har begynt testingen? Og har dere noen symptomer?

Hei!

Slenger meg med hos dere jeg :) IKM 21 september. Dette er vår 7 pp, etter flere MA og SA.

Tok en billigtest i dag...mest for morro....er jo bare 8 dpo...men jeg ser faktisk en ultrasvak strek!!! Dette blir spennende fremover.

Hvordan er det med dere andre? Noen som har begynt testingen? Og har dere noen symptomer?

Hvor mange SA/ma har du hatt, å er det en grunn til det? Dpo 8 her, 3 PP etter ma.

Hei!

Nei så gøy 😊 jeg er bare 6 dpo så er kanskje litt tidlig å teste enda..

Har du noen symptomer?

Annonse

Jeg har ikke tatt noe test ennå, mest fordi jeg ikke har noen å "sløse" :roll:  Ingen symptomer, føler meg litt gal som går å klemmer meg på brysta nå og da for å sjekke om det er noe ny følelse der :sjenert: Hehe.. dette blir en interessant tid frem til det blir klaff!

Jeg har ikke tatt noe test ennå, mest fordi jeg ikke har noen å "sløse" :roll: Ingen symptomer, føler meg litt gal som går å klemmer meg på brysta nå og da for å sjekke om det er noe ny følelse der :sjenert: Hehe.. dette blir en interessant tid frem til det blir klaff!

Ømme pupper er ikke noe sikkert graviditetstegn for meg siden de blir småømme 1 uke før IKM. Men nå i de siste dagene har puppene føltes annerledes. De har ikke vært så ømme, men det har kommet "bølger" av ømhet sånn av og til som er vondt. Mulig det kommer til å bli nok ett symptom på PMS, for jeg syns det hele tiden dukker opp nye symptomer på meg jeg.. 😅 LoL

Hei!

Hvor mange SA/ma har du hatt, å er det en grunn til det? Dpo 8 her, 3 PP etter ma.

Hei!

Jeg har hatt 2 SA (uke 6 og 8), og 3 MA (uke 17, 14 og 12). Nei, de finner ingen årsak. Er utredet, både jeg og mannen, og vi har barn fra før. Men jeg skal uansett bruke endel medisiner dette svangerskapet....så får vi se hvordan det går :)

Hei!

Nei så gøy jeg er bare 6 dpo så er kanskje litt tidlig å teste enda..

Har du noen symptomer?[/

Hei! Tok en test i dag også, og den er ørlitegranne sterkere :) ikke så mange symptomer enda....bare trøtt, tisser litt oftere, litt øm i puppene, spesielt når jeg har på bh.

Hei!

Hei!

Jeg har hatt 2 SA (uke 6 og 8), og 3 MA (uke 17, 14 og 12). Nei, de finner ingen årsak. Er utredet, både jeg og mannen, og vi har barn fra før. Men jeg skal uansett bruke endel medisiner dette svangerskapet....så får vi se hvordan det går :)

Ganske likt som meg da, bare jeg har aldri mistet senere en 8 uker. Hos meg fant de leiden mutasjon. Så her blir det full medisinpakke neste gang. Hausken i morra, spent på hva jeg skal ta av medisiner.9 dpo i morgen.

Jeg ble veldig fort øm sist jeg var gravid. Før jeg forstod at noe var på gang (han var en liten overraskelse). Et annet tegn jeg hadde var at jeg var dårlig i magen aka diare ca en uke før mensen skulle komme.. :Hehe:

Diare er no dritt 😂 hehehe

Oi, i dag kom det litt blod på papiret.. 1 uke før IKM. Sykt redd det er et dårlig tegn, men krysser fremdeles fingrene for at det ikke er mensen!!! 😊

Oooooo, kanskje det er festeblødning?!!! 😀👍👏 Dette blir spennende..

Jeg ble veldig fort øm sist jeg var gravid. Før jeg forstod at noe var på gang (han var en liten overraskelse). Et annet tegn jeg hadde var at jeg var dårlig i magen aka diare ca en uke før mensen skulle komme.. :Hehe:

Diare er no dritt hehehe

Haha, ja jeg var sikkert på at han kom til å bli en drittunge ettersom det var det første tegnet jeg fikk :legrine: Selvfølgelig er han helt perfekt nå da :hjerter::D

Diare er no dritt hehehe

Haha, ja jeg var sikkert på at han kom til å bli en drittunge ettersom det var det første tegnet jeg fikk :legrine: Selvfølgelig er han helt perfekt nå da :hjerter::D

Hehehe 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...