Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melder meg inn her! IKM 23 sept 😃

Velkommen inn i dpo land 😜 hatt mange prøveperioder eller første forsøk?

Har prøvd siden juli. Men har skjønt godt at det bare ble negative tester , for jeg røyker, og så og si gjør alt det motsatte som man ikke skal gjøre når man er prøver. Nå har jeg gått mer inn for det og fått mer kontroll på syklusen, så krysser fingrene denne måneden at det går 😃😃

Melder meg inn her! IKM 23 sept 😃

Velkommen inn i dpo land 😜 hatt mange prøveperioder eller første forsøk?
Har prøvd siden juli. Men har skjønt godt at det bare ble negative tester , for jeg røyker, og så og si gjør alt det motsatte som man ikke skal gjøre når man er prøver. Nå har jeg gått mer inn for det og fått mer kontroll på syklusen, så krysser fingrene denne måneden at det går 😃😃

Dvs det er din 3 pp også da 😊 Får håpe det går veien denne mnd da. Alle gode ting er tre, er det ikke? 😊 jeg røyker også, men stopper med eeeen gang jeg finner ut at jeg er gravid. 😀

Jepp, alle gode ting er 3 😃 jeg også slutter så fort jeg får en positiv test! Har trappet ned litt da, så det ikke blir så ekstremt vanskelig å slutte. Også holder vi på å pusse opp huset vårt, og så fort vi er ferdige skal vi slutte helt å røyke inne, og da er det mye lettere å slutte, i tillegg til st typen har sagt han også skal prøve å slutte hvis jeg blir gravid, så ikke jeg får noen fristelser! Så tror ikke det blir noe problem å slutte 😃

Er det virkelig folk som fortsatt røyker INNE i 2015?! Så innmari ekkelt! Greit nok å røyke altså, men gå ut for Guds skyld. Får inderlig håpe at dere ikke har unger fra Før , eller husdyr... æsj altså! Det stinker jo i hele huset av sånt. . (Jo det Gjør der selv om dere ikke kjenner det selv, og nei det hjelper ikke å stå under vifta heller...)

Fysjamejen!

Anonymous poster hash: 22e1c...d6e

Annonse

Er det virkelig folk som fortsatt røyker INNE i 2015?! Så innmari ekkelt! Greit nok å røyke altså, men gå ut for Guds skyld. Får inderlig håpe at dere ikke har unger fra Før , eller husdyr... æsj altså! Det stinker jo i hele huset av sånt. . (Jo det Gjør der selv om dere ikke kjenner det selv, og nei det hjelper ikke å stå under vifta heller...)

Fysjamejen!

Ingen som spurte deg om å hva du mente om røyking inne! Folk kan gjøre hva de vil i sitt eget hus vel.?!!! 😈 om folk vil røyke eller gå rundt naken er det ikke ditt problem, med mindre du er en sånn dritt nabo som skal legge seg opp i hva alle gjør i sitt eget hjem.. nei vett du hva.. 😠

Jepp, alle gode ting er 3 😃 jeg også slutter så fort jeg får en positiv test! Har trappet ned litt da, så det ikke blir så ekstremt vanskelig å slutte. Også holder vi på å pusse opp huset vårt, og så fort vi er ferdige skal vi slutte helt å røyke inne, og da er det mye lettere å slutte, i tillegg til st typen har sagt han også skal prøve å slutte hvis jeg blir gravid, så ikke jeg får noen fristelser! Så tror ikke det blir noe problem å slutte 😃

Mannen min har også sakt at han skal slutte når jeg blir gravid.. da blir det sååååå mye lettere ja.. 😀

Fysjamejen!

Ingen som spurte deg om å hva du mente om røyking inne! Folk kan gjøre hva de vil i sitt eget hus vel.?!!! 😈 om folk vil røyke eller gå rundt naken er det ikke ditt problem, med mindre du er en sånn dritt nabo som skal legge seg opp i hva alle gjør i sitt eget hjem.. nei vett du hva.. 😠

Veldig enig i det lammeskanken sier, vi plager jo ingen andre enn oss selv med det, så hvorfor bry seg. Og hvis du trenger en god grunn til å vite hvorfor, så er det fordi huset står på hode nå og vi holder på å pusse opp. Røyker selvfølgelig ikke inne når møblene er her. Men ja, ikke ditt problem. Og nei, hadde aldri røykt inne om jeg hadde hatt barn i hus!!

Er tilbake her inne. Etter 3 MA siden september i fjor (siste i juni) er vi klare for å prøve igjen :) EL var torsdag/fredag og den uendelig lange ventetiden er igang ;) IKM 23.september!

Trist å høre at du har hatt så mange MA. Håper den sitter denne gangen da 😊 velkommen til dpo land med oss 😀

Fysjamejen!

Gå å kvel deg med busa som henger ut av nesa di. Slike sure ekle troll som deg trenger vi ikke her.

Annonse

Hakke peiling på når jeg skal begynne å teste jeg... har kjøpt en pakke ekstra sensitive, men er usikker på hvor tidlig de slår ut... er jo bare 5 dpo nå 😀

De 3 gangenejeg har vært gravid, så har jeg testa positivt ca 3+4.. Dvs 1 uke og 4 dager etter el,

Hakke peiling på når jeg skal begynne å teste jeg... har kjøpt en pakke ekstra sensitive, men er usikker på hvor tidlig de slår ut... er jo bare 5 dpo nå 😀

De 3 gangenejeg har vært gravid, så har jeg testa positivt ca 3+4.. Dvs 1 uke og 4 dager etter el,

Men 11 dpo er det vel egentlig ganske vanlig at tester kan slå positivt. Du brukte vanlige tester og ikke sensitive?

Tror jeg kan begynne å teste 8-9 dpo, så dvs torsdag-fredag da.. 😊

Håååper på positiv test på lørdag jeg, ca 9-10 dpo 😜 Skal i 30årsdag så greit å vite om det er noe der eller ikke, selv om sjansen for at det slår ut er liten. Elllers murring og småkramper/lemus i eggstokk/livmorområdet all day long 🙏🏻😄

Gleder meg villt til dere begynner å teste!!

Endret av Frida00

Jeg har litt mensenmurring og ømme brystvorter, ellers ingenting! Prøver å tenke minst mulig på symptomene, hvis jeg tenker for mye på de gjør syken slik at jeg både blir kvalm, trøtt osv, noe som ender opp med falske forhåpninger.. Haha, håper vertfall disse symptomene er ekte denne gang 😁

Men 11 dpo er det vel egentlig ganske vanlig at tester kan slå positivt. Du brukte vanlige tester og ikke sensitive?

Tror jeg kan begynne å teste 8-9 dpo, så dvs torsdag-fredag da.. 😊

Har bare brukt vanlige billigstrimler👍🏻

Hei jenter! Jeg har en mann som jobber borte, så denne måneden rakk vi bare tre ganger sånn ca rundt eggløsning etter egen beregning (selv om jeg tror jeg hadde eggløsning noen dager etter han hadde reist). Venter mensen på mandag 21 sept. Ingen tegn i hele vide verden. vente, vente, vente :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...