Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Fødte for 6,5 mnd siden. Når heg hoster, nyser eller ler så føles det som en lukkemuskel som åpner og lukker seg i skjedeåpningen... Er dette noe som går tilbake av seg selv og/eller kniping? HVA er årsaken? Anonymous poster hash: a36f2...401
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Dytter i håp om svar :-)) Anonymous poster hash: a36f2...401
Mamma til 2 søte Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Skjønner ikke helt... Man kniper jo automatisk når man nyser.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Skjønner ikke helt... Man kniper jo automatisk når man nyser. Ja! Men alikevel føles det som noe ramler ut og så inn igjen i skjeden :-P Anonymous poster hash: a36f2...401
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Skjønner ikke helt... Man kniper jo automatisk når man nyser. Ja! Men alikevel føles det som noe ramler ut og så inn igjen i skjeden :-P Anonymous poster hash: a36f2...401 Har det samme! Tror det er fremfall av noe slag Anonymous poster hash: 0e404...5b8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Skjønner ikke helt... Man kniper jo automatisk når man nyser. Ja! Men alikevel føles det som noe ramler ut og så inn igjen i skjeden :-P Anonymous poster hash: a36f2...401 Har det samme! Tror det er fremfall av noe slag Anonymous poster hash: 0e404...5b8 Har du vært til lege med det? Jeg har ikke det, tenkte å la det gå litt lengre tid etter fødsel først! Anonymous poster hash: a36f2...401
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #7 Skrevet 25. august 2015 Skjønner ikke helt... Man kniper jo automatisk når man nyser. Ja! Men alikevel føles det som noe ramler ut og så inn igjen i skjeden :-P Anonymous poster hash: a36f2...401 Har det samme! Tror det er fremfall av noe slag Anonymous poster hash: 0e404...5b8 Har du vært til lege med det? Jeg har ikke det, tenkte å la det gå litt lengre tid etter fødsel først! Anonymous poster hash: a36f2...401 Ja, var å tok celleprøve for ett år siden, nevnte det for henne da. Er snart 3 år siden fødsel. Hun sa jeg hadde litt fremfall av blæren, og at knipeøvelser kan gjøre det bedre Anonymous poster hash: 0e404...5b8
Mamma til 2 søte Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Skjønner ikke helt... Man kniper jo automatisk når man nyser. Ja! Men alikevel føles det som noe ramler ut og så inn igjen i skjeden :-P Anonymous poster hash: a36f2...401 Oi! Ja, da må du trene bekkenbunnen☺
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #9 Skrevet 25. august 2015 Skjønner ikke helt... Man kniper jo automatisk når man nyser.Ja! Men alikevel føles det som noe ramler ut og så inn igjen i skjeden :-P Anonymous poster hash: a36f2...401 Har det samme! Tror det er fremfall av noe slag Anonymous poster hash: 0e404...5b8 Har du vært til lege med det? Jeg har ikke det, tenkte å la det gå litt lengre tid etter fødsel først! Anonymous poster hash: a36f2...401 Ja, var å tok celleprøve for ett år siden, nevnte det for henne da. Er snart 3 år siden fødsel. Hun sa jeg hadde litt fremfall av blæren, og at knipeøvelser kan gjøre det bedre Anonymous poster hash: 0e404...5b8 Hvordan er det med tissing hos deg? Jeg føler aldri at jeg får tømt meg skikkelig, føles som jeg må på do selv om jeg nettopp har vært der (type 10 sekunder) Anonymous poster hash: a36f2...401
Anonym bruker Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 Skjønner ikke helt... Man kniper jo automatisk når man nyser.Ja! Men alikevel føles det som noe ramler ut og så inn igjen i skjeden :-P Anonymous poster hash: a36f2...401 Har det samme! Tror det er fremfall av noe slag Anonymous poster hash: 0e404...5b8 Har du vært til lege med det? Jeg har ikke det, tenkte å la det gå litt lengre tid etter fødsel først! Anonymous poster hash: a36f2...401 Ja, var å tok celleprøve for ett år siden, nevnte det for henne da. Er snart 3 år siden fødsel. Hun sa jeg hadde litt fremfall av blæren, og at knipeøvelser kan gjøre det bedre Anonymous poster hash: 0e404...5b8 Hvordan er det med tissing hos deg? Jeg føler aldri at jeg får tømt meg skikkelig, føles som jeg må på do selv om jeg nettopp har vært der (type 10 sekunder) Anonymous poster hash: a36f2...401 Det er ikke noe problem hos meg. Kanskje du burde ta deg en tur til legen, bare for å sjekke hvilken type fremfall du har? Så kan du kanskje få henvisning til fysio eller noe slikt, slik at du lærer deg å knipe riktig Anonymous poster hash: 0e404...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå