Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Vi er nylig flyttet til andre kanten av landet, og sålangt har jeg ikke blitt kjent med noen. Bursdag var en dag jeg forlenge siden trodde jeg ikke brydde meg om, men nå nærmer det seg med stormskritt og kjenner at jeg blir mer og mer trist. Mannen er på forretningsreise og barna er på leirskole. Så jeg blir helt alene, og kjenner jeg vil gråte bare med tanken. Jeg har så uendelig mange som bryr seg om meg, men de bor så alt for langt unna akkurat nå Imorgen er dagen, og lurer virkelig på hva jeg skal ta meg til for å få dagen til å gå. Jeg føler meg så ensom akkurat nå, men vet at jeg ikke skal klage! Anonymous poster hash: 83584...845
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Lag deg en god middag med god drikke til og kake eller noe annet godt til dessert. Har du facebook, koser du deg med gratulasjonene du får. Sikkert noen som ringer deg, kos deg når du prater med dem. Snu negative tanker. Gratulerer på forskudd med dagen. Anonymous poster hash: b2aa6...335
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Vi flyttet rett før barnets bursdag og kjente dermed heller ingen. Vi satt opp en lapp på postkassestativet om at alle barna i nabolaget var velkommen på kake i hagen (og håpet det ikke var altfor mange ). Det ble kjempekoselig og en fin mulighet til å bli kjent. Hvis du har lite lyst til å være alene, så går det jo an å gjøre det samme selv om du er voksen? Men kanskje heller fest på kvelden? Siden barna er bortreist så kan du jo slå deg løs. Anonymous poster hash: 22e21...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå