Gå til innhold

Noen som kan anbefale en bryllupsplanlegger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså i bokform, ikke en person :-p

Kunne tenkt meg en å se i, få gode tips, kunne notere osv. Har ikke funnet mange på norsk, men mange på ebay/amazon. Noen som har brukt engelsk og funnet det nyttig, eller blir det for mye "bridezilla" fakter?

Det er sikkert like lett å lage sin egen med ringperm og skilleark, men tror det vil bli mye rot så kunne altså tenkt meg en "proff" planlegger i hvertfall i startenn. Ikke interessert i internettplanlegger.

Håper noen kan hjelpe en kommende brud i tidlig planleggingsfase :-)

Anonymous poster hash: a8c26...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter:-)

Skrevet

Ingen som har brukt en slik? Evt. har tips til hjemmelaget?

Skrevet

Har den boka av Gelius og Pia Haraldsen, men har ikke brukt den så mye. Har mest gått etter mitt eget hode, men du kan jo sjekke den ut :-)

Anonymous poster hash: dc6b5...19b
Skrevet

Er du fornøyd med den da selv om du ikke har brukt den mye? Dekker den det som trengs å vite/tenke på?

Skrevet

Jeg hadde alt jeg trengte å tenke på, i hodet. Så jeg sjekket ikke så mye om alt sto i boka, men jeg tror nok de har dekket det meste. Det er også en oversikt over hva du bør ha klart, hvor lang tid i forveien. :-) Og så er det bl.a. en kjekk gjesteliste bakerst i boka.

Jeg har akkurat giftet meg nå, og anbefaler at du bruker litt tid på hvilken fotograf du vil ha, hvilken mat du vil ha/kokk du vil bruke, og hvilket lokale du ønsker.

Og sjekk ut forskjellige frisører etc for hår og sminke hvis du er nøye på sånt. Jeg kom til prøvetime to uker før bryllupet, og syns de sminket meg grusomt. Heldigvis kjente jeg en som kunne ta sminken på så kort varsel.

Husk at brudekjoler du kjøper i butikk ofte må bestilles så lenge som 6 måneder i forveien. Dersom du bestiller på nett bruker de mye kortere tid, men du må beregne at du må tilpasse den hos en skredder hvis den ikke passer perfekt. Så vær ute i god tid :-)

Anonymous poster hash: dc6b5...19b
Skrevet

Tusen takk for tips:-)!! Mye av det har jeg tenkt på, men akkurat det med sminke og frisør har jeg ikke kommet til. Skal huske på å bestille prøvetid tidlig. Har et par år på meg så er ute i god tid :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...