Gå til innhold

gravid.. sykemeldt pga trøtthet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig krevende jobb. Er aldri sykemeldt eller syk sånn at det er sagt. .. Nå med 3.mann vurderer jeg det sterkt. Har to andre barn jeg ønsker å følge opp, men nå sover jeg etter jobb...

Hva er vanlig? Noen som er sykemeldt pga det?

Anonymous poster hash: bb81e...96d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også 2 fra før.

Og er også gravid og sinnssykt trøtt

Vurderer det samme som deg

Var litt sykemeldt med første pga det samme

Anonymous poster hash: 4ee11...cc1

Skrevet

Jeg var sykemeldt på slutten med andremann pga søvnproblemer (og bekkenløsning). Sov elendig pga alt gjorde vondt +det er visst vanlig pga hormoner. Jeg hadde nok ikke klart å gjøre jobben min de siste ukene. Et kraftig tilfelle av gravidhjerne kombinert med minimalt med søvn funker dårlig sammen med en jobb som krever tenking og konsentrasjon!

Anonymous poster hash: e4945...cab

Skrevet

Trøtthet er normalt ingen grunn til sykmelding.

Anonymous poster hash: fcdb5...346
Skrevet

Hadde det bare ikke vært så stort press til meg på jobb.. men blir målt på tall og alt som skjer... så utrolig slitsom. Var nesten i kjelleren før graviditeten... og nå blir det jo bare verre. Kjefter og kjefter på ungene.. begynner nesten å angre på graviditeten fordi det går utover barna 😣

Anonymous poster hash: bb81e...96d

Skrevet

Hadde så mye vondter med siste at jeg enkelte netter bare fikk 1-2 timers søvn. Endte med at jeg sovnet på jobb. Det var en medvirkende årsak til at jeg ble helt sykemeldt på slutten av svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...