Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Eksen er psykisk ustabil , og snart pappa til "våres" barn. Han vet han blir pappa( skulle aldri nevnt dette til han) men hva har han krav på i førsten av samvær? Må jeg si ifra når fødsel er igang, eller etterpå. Vil helst synke ned i jorda og si ingenting. Vet han vil oppsøke meg. Anonymous poster hash: 2a822...0ce
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Du trenger ikke si noe før etter babyen er født. Anonymous poster hash: 5f847...f0b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Er i samme båt som deg HI. Jeg angrer på at jeg fortalte det. Skulle ta abort, men klarte det ikke. Så fortalte at han skulle bli pappa til en liten jente i sommer og siden har han vært en total kødd. Forholdet vårt tok slutt 2 mnd på vei.. Anonymous poster hash: 4d089...5a2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Med engang barnet er født? Hvor lenge kan jeg vente Anonymous poster hash: 2a822...0ce
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Hvorfor kan du ikke bare flytte til et annet sted og la være å føre ham opp som far? Skriv far ukjent, så forteller du heller ungen om faren når den blir større. Anonymous poster hash: 37cc9...111
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Er man pliktig å opplyse far om at han har blitt far? Om ikke hadde jeg bare sunket i jorda... Anonymous poster hash: 3560c...db2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Jeg var 11 uker på vei når jeg fant ut. Det var allerede slutt.. Han vil selvfølgelig ha kontakt med barnet . Vi har allerede vært på samtale på familievern kontoret. De var beskymret. Han fikk kjeft. Heldigvis / uheldigvis klarer han ikke å skjule hvordan han er. Til å med sa at han hadde folk til å spionere på meg. Anonymous poster hash: 2a822...0ce
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Er man pliktig å opplyse far om at han har blitt far? Om ikke hadde jeg bare sunket i jorda... Anonymous poster hash: 3560c...db2 Nei, det er du ikke pliktig til. Anonymous poster hash: 37cc9...111
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Det er ulovlig å føre opp ukjent far når far faktisk er kjent, og ja, far har rett til å bli kjent med barnet sitt. Dritt for deg, men det hadde kanskje vært lurt å ikke velge en psykisk syk som far til ungen sin. Visste du ikke at han var psykisk syk før etter du ble gravid? Hvis du har kjent ham lenge uten å vite det, så kan det ikke stå SÅ galt til med ham? Kanskje han kan bli frisk med behandling/medisiner? Anonymous poster hash: 1394b...60e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Det er ulovlig å føre opp ukjent far når far faktisk er kjent, og ja, far har rett til å bli kjent med barnet sitt. Dritt for deg, men det hadde kanskje vært lurt å ikke velge en psykisk syk som far til ungen sin. Visste du ikke at han var psykisk syk før etter du ble gravid? Hvis du har kjent ham lenge uten å vite det, så kan det ikke stå SÅ galt til med ham? Kanskje han kan bli frisk med behandling/medisiner? Anonymous poster hash: 1394b...60e Men det vet da ikke nav noe om. Hvis mor sier far er ukjent aner ikke nav noe om det. Da må evt far kreve dnatest for å fastslå farskap. Anonymous poster hash: 37cc9...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå