Gå til innhold

Kan de kaldheve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg lager pizzasnurrer med skinkefyll, kan de stå og heve over natten? Eller går ikke det pga. skinken? Har litt tidsnød i dag, så dersom jeg skal lage til, kan jeg ikke steke dem før i morgen tidlig.

Anonymous poster hash: aaa9d...cb0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom jeg lager pizzasnurrer med skinkefyll, kan de stå og heve over natten? Eller går ikke det pga. skinken? Har litt tidsnød i dag, så dersom jeg skal lage til, kan jeg ikke steke dem før i morgen tidlig.

Da må du bruke kald væske😊

Anonymous poster hash: 40d0c...e58

Skrevet

Da må du bruke kald væske

Ja, det vet jeg. O 1/10 del av gjæren. Jeg har brukt kaldheving mange ganger, men det jeg lurte på er om det er ok hvis det er skinke inni? Altså, jeg er redd skinken kan bli dårlig i løpet av natten, men den tåler gjerne såpass?

HI

Skrevet

Skinken surner ja, har prøvd...

Anonymous poster hash: ca3ea...84e

Skrevet

Skinken surner ja, har prøvd...

Anonymous poster hash: ca3ea...84e

Ok, takk! Da prøver jeg ikke det :) Jeg får heller lage dem en annen dag når jeg kan steke dem samme dag.

HI

Skrevet

Du kan kaldheve i kjøleskap, hvis du har plass til brettene inni kjøleskapet. Lurt å ta dem ut i romtemperatur en time eller to før steking.

Anonymous poster hash: f891a...3c7

Skrevet

Du kan kaldheve i kjøleskap, hvis du har plass til brettene inni kjøleskapet. Lurt å ta dem ut i romtemperatur en time eller to før steking.

Anonymous poster hash: f891a...3c7

Enig! Skinken surner ikke hvis du har det i kjøleskapet.

Skrevet

Skikken surner ikke ved kaldheving i kjøleskap. Da må den ha vært klar til oppsigelse på forhånd.

Anonymous poster hash: aab3e...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...