Gå til innhold

Hvordan introdusere ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært alene lenge med barna og hadde store barn før dere fant ny mann. Hvordan introduserte dere han? Og etter hvor lenge?

Anonymous poster hash: a45b3...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er vitsen? kan vente et par år med det

Anonymous poster hash: 817eb...0e7
Skrevet

Jeg følger :)

Skrevet

hva er vitsen? kan vente et par år med det

Anonymous poster hash: 817eb...0e7

Han må vel introduseres uansett hvor mange år man venter?

Anonymous poster hash: a45b3...135

Skrevet

Jeg har vært alene siden min datter var 3 mnd. Far har null samvær men kommer på besøk så hun kjenner han. Hun er nå straks 6 år. Ikke vært noen kjærester i livet mitt. Møtt en for noen mnd siden og han har to barn på samme alder. Så vi møtes med ungene på skogstur/bading osv som venner. Har gått veldig bra.. Datteren hans har vært veldig oppslukt av meg å sittet i fanget osv.. Så er vel lettere i og med vi har barn på samme alder å kan gjør mye gøy som alle trives med. Verre der ene har barn evnt stor aldersforskjell på ungene. Vi legger det opp til at barna ønsker å møtes å passer på at vi ikke er for lenge dammen i gangen før vi øker på etterhvert.

Anonymous poster hash: 5a0bb...e80

Skrevet

Jeg fortalte det til mine barn i går :) Sa det som det var, at nn og jeg var kjærester. De vet hvem han er, men har ikke hatt noe forhold til han. 

Jeg gruet meg litt til å fortelle, jeg var redd de skulle synes det var litt leit, men de smilte fra øre til øre begge to, og stilte litt spørsmål rundt det. I dag har de uttrykt ønske om å møte han og være sammen med han, men jeg sa at jeg må bli bedre kjent med han først.

Jeg har kjent han i flere år, men det er først i vår/sommer at det har skutt litt fart i sakene. Siden vi bor på en liten plass måtte jeg fortelle litt tidlig, for at de ikke skal høre det "på bygda".

Skrevet

Lykke til❤️Håper dere får det til å fungere 😊 ( jeg som svarte over)

Anonymous poster hash: 5a0bb...e80

Skrevet

Min mor var alene med oss og fikk seg ny kjæreste etter noen år. Da datet de en stund først for å bli kjent og sikker på at de ville satse på hverandre, før hun fortalte oss at hun hadde fått seg ny kjæreste. Vi fikk lov å spør en del om hvordan han var, så ut, jobbet med osv. Så fikk vi møte han noen ganger og bli kjent med han, før vi ga tommel opp :) nå har de vært gift i mange år.

Anonymous poster hash: 79c65...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...