Gå til innhold

Gjennomvåt av svette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var 1-åringen da jeg hentet henne i bhg idag. Hun hadde akkurat våknet fra hvilen sin, lurer på hva de har hatt over henne. Jeg sa ingenting for jeg har sagt noe hver dag i det siste føler jeg, kunne plukket opp hvilken som helst unge i bhg og gått uten reaksjon føler jeg.

Vurderer å sende Mail til styrer. Det var veldig varmt idag, men en liten vind. Lurer på om de har hatt dyne over i denne varmen

Anonymous poster hash: 46304...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sende mail til styrer fordi at barnet ditt var svett en dag? Om hun ikke våkner gjennomsvett flere dager på rad, ville jeg latt det ligge. Denne varmen kom som et sjokk for oss alle, og det er nok ikke barebare og vite hvor mye foreldrene ønsker at barnet skal ha på seg. Eventuelt nevn til de ansatte med en fin tone, at de gjerne må legge henne kun i bleia i denne varmen, eller hva du nå ønsker. Foreldre er forskjellige og krever og ønsker forskjellige ting. Vær heller åpen om hva du ønsker, så tar de det nok til seg, men å sende en klagende mail til styrer for en slik filleting gjør deg nok lite populær.

Anonymous poster hash: 75dc4...eec
Skrevet

ikke send mail til styrer for en sånn filleting. Må du absolutt ta det opp, så går du til pedleder først. Det er ikke noe som er verre enn foreldre som går til styrer med den minste ting, før de har snakket med pedleder

Anonymous poster hash: ea027...efd
Skrevet

Hvilket barn er ikke svett i denne varmen? Jeg synes ikke dette er noe å ta opp,med mindre det skjer hver dag. Om du lurer på om barnet har hatt dyne på seg, ja så spør du. Uten anklagelse eller negativ tone.Så får du sikkert svar :)

Skrevet

Ikke lag styr av ting, hvorfor spurte du ikke med en gang?

Er vel bare i morgen til å si "Lise var så klam når jeg hentet i går, fint om dere passer på at hun ikke blir så varm oppi vogna 😊 "

Verre er det ikke. Du skjønner barn er forskjellige, så de kan kle likt på 10 barn og legge dem i like vogner, og to vil være kalde på beina, en får trekk på ørene, tre svetter og de fire siste har det helt fint. Barnehagen må rett og slett få lov til å bruke tid til å bli kjent med din lille, og så bare sier du i fra på en ordentlig måte, så ordner der seg?

Eller tror du de hater ettåringer og pakker dem inn i dyne og plast for at de skal ha det jævlig i barnehagen og skrike hele dagen? Tro meg, de gjør sitt beste, og med en god dialog med foreldre blir det bra...

Her er det tordnevær i dag, så i dag tror jeg du ville vært heldig om ikke ungen var klam om dere bor på østlandet...

Anonymous poster hash: 0d664...c1d

Skrevet

hysterisk

Anonymous poster hash: 42677...121

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...