Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Hei. For 9 dager siden hadde jeg sex flere ganger der vi hoppa av i svingen. (Vet det ikke er en sikker prevansjonsmetode..) Har verka litt i magen og nederst på ryggen både idag å igår...Når jeg skulle gå på do merket jeg en brun rødlig (mest brun) flekk i trusa, men har ikke blødd eller hatt noe mer antydning til blod en det. Er dette en festeblødning, eller kan det være noe annet? Forventa mens er om 5 dager til. Anonymous poster hash: e9aa5...cd6
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 De spørst vel litt kor lang syklus du har de? Men meget mulig ja. Anonymous poster hash: b707a...c4f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 De spørst vel litt kor lang syklus du har de? Men meget mulig ja. Anonymous poster hash: b707a...c4f 28 dager Anonymous poster hash: e9aa5...cd6
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Du får vente å se om mensen dukker opp☺ er vansklig å vite om de er festeblødning eller ikke. Anonymous poster hash: b707a...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå