Gå til innhold

Gravid, og kroppen svikter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg såvidt rører på meg blir jeg skikkelig andpusten, og får masse kynnere. Er sykemeldt. 30+2 på vei.

Og så tåler jeg ikke butikker, for blir så forferdelig varm at jeg holder på å svime av (føles det som). Kler meg lett og drikker vann. Men føler ikke at kroppen fungerer. Er andregangs og det var ikke så ille i første svangerskapet, da var jeg aktiv hele vegen omtrent. Er det normalt???

Anonymous poster hash: 69c1a...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik hele svangerskapet - ikke deilig. Var ikke så mye hjelp å få, desverre:( For meg kjentes det som lavt blodtrykk, selv om prøvene var ok, sa legen. Føltes som jeg hadde løpt maraton konstant, og det selv om jeg ikke hadde mage enda. Skulle også gjerne likt å vite hva det kom av..

Skrevet

Uff ja, det høres kjent ut. Helt tappet for energi av å gjøre den minste ting...som å dusje. Måtte hvile meg litt på do før jeg orket å tørke meg!

Skrevet

Jeg hadde det sånn hele svangerskapet, pluss at jeg var kvalm, hadde halsbrann og veldig lavt blodtrykk så jeg var konstant svimmel.

Det gikk over så snart babyen var ute :)

Anonymous poster hash: c7270...557

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg hadde det sånn hele svangerskapet, pluss at jeg var kvalm, hadde halsbrann og veldig lavt blodtrykk så jeg var konstant svimmel.

Det gikk over så snart babyen var ute :)

Anonymous poster hash: c7270...557

Er du meg? Høres forferdelig kjent ut.

Skrevet

Jeg spøy i 40 uker, og var i elendig form.

Fødselen var fantastisk. I samme øyeblikk jeg fikk babyen min, forsvant all kvalme, og all energien kom tilbake. Snakk om å føle seg som superkvinnen plutselig ! 😊

Anonymous poster hash: 46103...935

Skrevet

Bekkensmerter fra uke 6, halsbrann, leggkramper, svetta som en gris, synsforstyrrelser (en sjelden ting jeg fikk), sliten, kynnere osv. Syns det du har høres helt normalt ut :) Ikke alle gravide er som ei venninne av meg som var på fjelltur som høygravid og merket ikke at hun var gravid bortsett fra en voksende mage,, de fleste har plager.

Anonymous poster hash: a64d8...2cd

Skrevet

Godt at det er normalt, på en måte.. Selvom jeg ikke unner noen det ;) men merker at hvis jeg presser meg for mye, blir kynnerne vonde. Er det noe å tenke på? Satt seg i korsryggen istad. Men er over nå.

Anonymous poster hash: 69c1a...463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...