Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Vi har prøvd i over ett år, og endelig viste testen knallpositiv i Juli. Men så startet jeg å blø i uke 8, det ga seg og innvendig UL viste et bankende hjerte. Så startet blødningene igjen uke 8+3. Med menssmerter i mage og klumper. Blødningen stoppet i løpet av natten, og deretter litt brunlig utflod til 8+6. Så startet blødningen igjen.. Har nå blødd i 2 dager, men ser ut for at det har stoppet igjen nå. Dette kan vel ikke være noe annet enn SA, og jeg er helt knust. Jeg trodde ikke reaksjonen min kom til å bli slik som dette, men jeg hadde startet å glede meg og tro på dette mirakelet! Det var kun 3 små uker til vi kunne dele den gledelige nyheten med besteforeldre som jeg vet ville blitt ekstremt glad for dette nå.. Dette var virkelig det perfekte tidspunktet både å bli gravid på, og ikke minst når terminen skulle være. Jeg knekker sammen bare samboeren min spør hvordan jeg har det nå Jeg er så redd for at det nå kommer til å ta laaang tid før det klaffer igjen, eller at det igjen går galt..Huff, jeg skal ingen vei med dette inlegget, jeg bare måtte få det ut et sted! Om noen vil dele sin SA historie eller annen solskinnshistorie leser jeg gjerne.. Anonymous poster hash: d3270...e41
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Huff forstår at det er leit. Håper det bare er normale blødninger som kan oppstå og at du fortsatt er gravid. Anonymous poster hash: b6d4b...265
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Skaff deg en privat UL-time så fort som mulig. Det koster noen lapper, men det er det verdt. Er det SA får du bekreftet det... eller avkreftet det. Mange blør og har smerter uten at det går galt også. Lykke til! Håper på det beste for deg. Anonymous poster hash: 9fe7d...985
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Skaff deg en privat UL-time så fort som mulig. Det koster noen lapper, men det er det verdt. Er det SA får du bekreftet det... eller avkreftet det. Mange blør og har smerter uten at det går galt også. Lykke til! Håper på det beste for deg. Anonymous poster hash: 9fe7d...985 Legen henviste meg til UL på sykehuset, så skal dit i morgen. Selv om jeg hadde en dårlig opplevelse med legen som tok UL på meg i forrige uke der, så drar jeg bare dit i morgen også. Er så sikker på at dette har gått galt, at jeg orker ikke bruke masse penger på å få den triste beskjeden tenker jeg.. Anonymous poster hash: d3270...e41
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Selvfølgelig er det vondt og trist. Mistet selv i uke 11 for noen år siden. Følte meg tom og utrøstelig. Hver gang jeg så en gravid eller en baby stakk det veldig i magen. Men smertene bleknet etter hvert. Det gikk ca ett år før det klaffet på ny. Da gikk det bra, og alle de vonde følelsene over å ha mistet ble borte i gleden over det nye. Kan huske hvor vondt det var, men nå gjør det ikke vondt lenger. Håper på ny spire igjen raskt, og at det går bra neste gang. Lykke til! Anonymous poster hash: 094c3...2bb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Skjønner. Mener ikke å gi deg falske forhåpninger, men jeg blødde og hadde smerter i uke 9. Hadde hatt en SA før det, og alt av symptomer var likt, så jeg var sikker på at det var slutt. Han blir 8 år i oktober Ellers ble jeg kjempefort gravid igjen etter SA'en jeg faktisk hadde. Vet leger og sånt sier man skal vente litt, men vi ventet ikke, og spiren satt med en gang. Masse lykke til i morgen. Anonymous poster hash: 9fe7d...985
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Jeg hadde stor blødning i uke 12, men alt stod bra til med babyen! Hun er nå 10år! Lykke til! Anonymous poster hash: ed5ee...6b3
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Tusen takk til dere som svarer! Jeg har blødd relativt mye av og på helt siden onsdag nå, pluss litt murringer av og til. Så har det jo kommet ut noen klumper også ved de verste blødningene. Så jeg har dessverre ingen tro på at dette kan ha gått bra. Huff, det har vært en grusom uke, og det blir sikkert veldig kjipt en stund til. Men man må vel bare komme seg igjennom dette, og håpe alt man har for at det klaffer kjemperaskt igjen.. HI Anonymous poster hash: d3270...e41
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Alle gode tanker til deg. Er jo et håp enda. Prøv å slappe av. Selv om det ikke er lett. Anonymous poster hash: fe83a...ecb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Jeg skjønner det gjør vidt 💔 men håpet er ikke ute enda. Det kan være en uskyldig blødning. Veldig mange har det. Krysser fingrene for deg!!! Jeg hadde en sa i juni, ble gravid igjen i juli 😊 er nå 10 uker på vei og det ser veldig lovende ut 😊 Så ikke vent med å prøve, spiren satt med en gang og vi brukte til og med kondom fordi vi skulle vente til etter en mens 😂 tror mann er super fruktbar etter sa. Lykke til ❤️ Anonymous poster hash: 8f208...af3
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #11 Skrevet 24. august 2015 Kjære deg <3 Skjønner hvordan du har det! Jeg blødde også da jeg var 8-9 uker på vei og gråt sårt fordi vi hadde prøvd i to år og det var siste forsøket med pergotime før jeg eventuelt måtte prøve prøverør. Men dro på UL og alt var i orden! Viste set at grunnen til blødningen var lavtliggende morkake. Har nå en aktiv liten krabat. Håper på det samme for deg <3 og hvis ikke, håper jeg du snart blir gravid igjen. Stooooor klem Anonymous poster hash: 63d9c...5a2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #12 Skrevet 24. august 2015 Kjære deg <3 Skjønner hvordan du har det! Jeg blødde også da jeg var 8-9 uker på vei og gråt sårt fordi vi hadde prøvd i to år og det var siste forsøket med pergotime før jeg eventuelt måtte prøve prøverør. Men dro på UL og alt var i orden! Viste set at grunnen til blødningen var lavtliggende morkake. Har nå en aktiv liten krabat. Håper på det samme for deg <3 og hvis ikke, håper jeg du snart blir gravid igjen. Stooooor klem Anonymous poster hash: 63d9c...5a2 Takk for alle svar, setter pris på det! Så godt å høre at det gikk bra for deg som hadde prøvd så lenge. Hvordan var blødningen? Mye, over flere dager, med klumper etc? Jeg vil jo så gjerne håpe på et mirakel, men jeg har virkelig alle tegnene på SA, og prøver å forberede meg psykisk på beskjeden i morgen på UL.. Anonymous poster hash: d3270...e41
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #13 Skrevet 24. august 2015 Beklager at dette skjedde. Jeg vet at det er trist og skuffende, for jeg har hatt tre slike selv. Jeg sørget og gråt, og reiste meg så og prøvde igjen noen måneder senere. Etter to barn føles det ikke trist lenger i det hele tatt, men er som et vemodig minne. Du burde forvente det verste og håpe på det beste. God klem, Anonymous poster hash: 5e332...178
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #14 Skrevet 24. august 2015 Jeg har hatt tilsammen 5 ufrivillige aborter, og har fått to flotte barn innimellom der. Erfaringen har vist meg at det blir lettere når blødningen gir seg, og slik er jeg sikker på at du også vil føle det. Når blødningen slutter er det jo ofte bare få dager til neste sjanse, og man begynner å se fremover og glede seg til å bli gravid igjen. Jeg ønsker deg lykke til! Trenger du støtte fra forståelsesfulle damer foreslår jeg at du går inn på et av ufrivillig-abort-forumene her på DIB. Selv tilhørte jeg Habituell Abort en stund, før jeg til slutt fikk det siste barnet mitt, og maken til støtte og forståelse har jeg ikke funnet noe annet sted. Anonymous poster hash: 521ee...c9e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #15 Skrevet 24. august 2015 Kjære deg <3 Skjønner hvordan du har det! Jeg blødde også da jeg var 8-9 uker på vei og gråt sårt fordi vi hadde prøvd i to år og det var siste forsøket med pergotime før jeg eventuelt måtte prøve prøverør. Men dro på UL og alt var i orden! Viste set at grunnen til blødningen var lavtliggende morkake. Har nå en aktiv liten krabat. Håper på det samme for deg <3 og hvis ikke, håper jeg du snart blir gravid igjen. Stooooor klem Anonymous poster hash: 63d9c...5a2 Takk for alle svar, setter pris på det! Så godt å høre at det gikk bra for deg som hadde prøvd så lenge. Hvordan var blødningen? Mye, over flere dager, med klumper etc? Jeg vil jo så gjerne håpe på et mirakel, men jeg har virkelig alle tegnene på SA, og prøver å forberede meg psykisk på beskjeden i morgen på UL.. Anonymous poster hash: d3270...e41 Det var ikke klumper, men det var en del blod i flere dager. Krysser fingrene for deg! Anonymous poster hash: 63d9c...5a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå