Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Det har av ulike grunner vært seks veldig slitsomme uker hvor jeg ikke en gang har kunnet gå på do alene. Nå er treåringen syk, og har vært borte fra bhg siden tirsdag (storebror på fem er også hjemme). Jeg er hjemme i permisjon med baby på fem mnd. Det har vært minimalt med søvn i det siste, og jeg føler meg rimelig på felgen. Under våkennatten i natt var alt jeg tenkte på å endelig få sove når minste sover i dag, men treåringen var fortsatt ikke i form og måtte være hjemme i dag også. Jeg er selv ganske sterkt forkjølet. Kan jeg be mannen ta en syk barnepasser-dag, eller bør jeg bare suck it up siden jeg uansett er i permisjon. Anonymous poster hash: 67bf8...b8c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Haha. Nå ser det ut som dogåingen er et problem. Det er langt fra sannheten. Er klar over at mammarollen innbefatter å ha med seg fanklubben over alt. Det har vært mye annet også. HI Anonymous poster hash: 67bf8...b8c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Be far være hjemme en dag eller to med god samvittighet. Ikke hør på alle perfekte damer her på dib Anonymous poster hash: 62982...589
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Be far være hjemme en dag eller to med god samvittighet. Ikke hør på alle perfekte damer her på dib Anonymous poster hash: 62982...589 Vet du hva, jeg ble så glad av svaret ditt at jeg nesten begynte å grine. Tusen takk! Litt sliten og labil her nå Anonymous poster hash: 67bf8...b8c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Selvsagt er det slik at om du er dårlig, så må far være hjemme pga barnepassers sykdom! Anonymous poster hash: 25fb8...f0e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Mannen kan helt klart bli hjemme! God bedring! Anonymous poster hash: 77e8c...0a0
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Heilt klart at mannen skal vere heime. Anonymous poster hash: 64fb0...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå