Gå til innhold

Kryss fingrene for meg! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget nettopp Norsk tippings konkurranse hvor de ringer en vilkårlig telefonkiosk i løpet av uken, og en som tar røret innen 60 sekunder vinner en million! Vinnersjansen er dermed 1/100...!

Har en av disse telefonkioskene rett utenfor vinduet, og har nå prøveløpt ned trappen og funnet ut at jeg bruker 45 sekunder ned og bort dit! Juhu. Endelig en fordel med å være arbeidssøkende og hjemme på dagtid :).

Anonymous poster hash: 6ada1...8e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du jo sitte i vinduet hele dagen hele uken for å høre om den ringer da, hehe

Anonymous poster hash: cc1ca...7af

Skrevet

Ja, har verandadør og vinduer åpne, men tror kanskje ikke jeg vil høre det likevel siden det er mye støy i området nå...

Dessuten har en mann tydeligvis plassert seg strategisk ved siden av kiosken der nede, han står og henger og leser en bok.

Jeg vet jo hvorfor han er der, men siden det ligger en barneskole 50 meter unna så er det sikkert noen ikke vet om konkurransen som vil mistenke ham for å være en pedofil kidnapper :P.

Skrevet

Ja, har verandadør og vinduer åpne, men tror kanskje ikke jeg vil høre det likevel siden det er mye støy i området nå...

Dessuten har en mann tydeligvis plassert seg strategisk ved siden av kiosken der nede, han står og henger og leser en bok.

Jeg vet jo hvorfor han er der, men siden det ligger en barneskole 50 meter unna så er det sikkert noen ikke vet om konkurransen som vil mistenke ham for å være en pedofil kidnapper :P.

Ring og tips skolen om ha. Gnekk gnekk

Anonymous poster hash: af352...dce

Skrevet

Ring og tips skolen om ha. Gnekk gnekk

Anonymous poster hash: af352...dce

Haha ;). Klarer ikke være så kjip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...