MammantilNurket Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Har ligget rett ut siden i går morges. Har følt meg sjaber siden torsdag kveld. Er nå sylte forkjølet og har lett feber, vondt i kroppen og er tett i hodet. Er dette noe som går? Har ikke hørt om noen som er syke for tiden. Ute skinner solen og det er godt over 20 varmegrader. Dette er jo bare helt feil!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Både datteren min og venninnen hennes er også forkjølet, hes, sår hals, tett nese og småhoster, ingen feber da. Anonymous poster hash: 31c57...c4c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Her går det forkjølelse med feber i barnehagen i allefall... Anonymous poster hash: 03fce...6f3
Collette Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Samme her. Er helt tett i hodet, ca 38 i feber, vondt i kroppen og vil bare soooove! Er vel ikke helt vanlig forkjølelse, tror jeg. Sikkert et eller annet virus. Den ene treåringen her har det samme.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Mannen hadde skyhøy feber og influensafølelse sist uke. Føler seg fortsatt dårlig. Hadde faktisk sine to første sykedager siden han begynte å jobbe i 2002. Yngstemann har vært hjemme fra bhg en uke. Og nå klør det som bare juling i halsen min også. Typisk nå som det endelig er sommervær. Bor en halvtime sør for Oslo, om det har noe å si. God bedring! Anonymous poster hash: 72b75...14f
MammantilNurket Skrevet 24. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2015 Takk for svar, jenter God bedring til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå