Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 I går så jeg en rar varsel på samboers mobil, det var en invitasjon til å se på en stream via Tvitter. Tittelen var på et annet språk, men det var tydelig at det dreide seg om noe seksuelt (streaming av live sex tror jeg). Jeg syntes at dette var ubehagelig, så tok det opp med samboer, som sa at dette visste han ikke noe om. Vi så på appen hans sammen og jeg fant ut at personen som la det ut, var lagt til i vennelisten hans. Han sier at han ikke har lagt til denne dama, og at "han må ha trykket på noe ved et uhell" og virket også litt irritert over at jeg var litt skeptisk og ikke trodde helt på det. Vi lo det bort til slutt, jeg mener egentlig ikke det er så dramatisk i seg selv, men har en følelse av at han lyver. Jeg synes jo at det er rart at denne dama har plutselig lagt seg selv til hos han, og at han har godkjent uten å vite det, uten at han har oppsøkt det selv på noen som helst måte. Jeg vet at hvis jeg tar det opp igjen og "krever" et bedre svar, vil det bli dårlig stemning og det kommer til å handle om at jeg ikke stoler på han. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er så vanskelig å bare innrømme det hvis han har lagt henne til. Men hvis han faktisk ikke har gjort det, er jo dumt å fortsette å pushe, spesielt for noe som egentlig er en bagatell. Så nå lurer jeg litt på hva jeg bør gjøre. Er jeg helt rar som mener historien skurrer litt? Noen tips til hvordan jeg kan ta det opp? Og hvis jeg gjør det og han fortsetter å nekte - hva gjør jeg da? Anonymous poster hash: ab2ad...400
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Det kan være sant. Det kan og være at de har byttet navn, eller at en annen på vennelisten hans har fått ett virus. Eller at han har trykket på en link, og fått virus.. Dette skjedde med onkelen min på facebook. Plutselig hadde han masse rare venner, og postet rare youtubevideoer.. Han hadde prøvd å sett en av disse videoene som en annen venn hadde postet, så var det i gang.. Anonymous poster hash: 1024e...1d0
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Det kan være sant. Det kan og være at de har byttet navn, eller at en annen på vennelisten hans har fått ett virus. Eller at han har trykket på en link, og fått virus.. Dette skjedde med onkelen min på facebook. Plutselig hadde han masse rare venner, og postet rare youtubevideoer.. Han hadde prøvd å sett en av disse videoene som en annen venn hadde postet, så var det i gang.. Anonymous poster hash: 1024e...1d0 Ja, det er klart at det KAN være sant, men er det bare meg som synes at det er litt usannsynlig? Han er jo ganske god på tekniske ting og vet hvordan man unngår virus. ts Anonymous poster hash: ab2ad...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå