Gå til innhold

Noen motedamer? 40 årsfest...sko...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest, men what to wear? Jeg har en knekort mønstret hvit og svart kjole i litt tykt stoff, den sitter pent, men vet ikke hvilke sko jeg kan ha til? Støvletter? Sandaler? Pumps er litt for pyntet til kjolen føler jeg, er ikke veldig pyntete...

Ellers har jeg en fin svart bukse med glidelåslommer og luftig hvit bluse jeg føler med vel i, men igjen er sko er problem...

Er det noen sko-guruer her?

Anonymous poster hash: 73a49...30d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pumps går til alt! Finn deg noen nøytrale svarte,så tar de ikke oppmerksomheten. Eller noen i en knallfarge, det er jo in med kontraster! Sandaler kan du ha hvis det er finvær, men jeg ville valgt noen med høye hæler til fest. Ikke flip-flops liksom. Og støvletter er kun greit når det er kaldt og dårlig vær, og hvis dere skal være på byen/lokale. Hjemme hos folk må du vel ta av store utestøvletter og ender da med å gå på strømpelesten eller barbent

Endret av TPK
Skrevet

Enig med TPK. Enkle, svarte pumps (trenger jo ikke være så høy hel) kan passe fint til begge antrekkene. 

Kan disse være noe: http://www.eurosko.no/dame/pumps%20and%20pensko/36156018063/Pumps

Med rette tilbehøret syns jeg slike sko er behagelige, nøytrale og ikke kjerring! 

Hva med å finne et par sko som er både svarte og hvite? Jeg vet jo ikke hvordan kjolen din sitter etc, men her er et forslag: 
http://www.eurosko.no/dame/pumps%20and%20pensko/36652002067/Sandal

NB! Jeg er ingen motedame :) 

Skrevet

Takk, da går jeg for pumps allikevel 👍

Anonymous poster hash: 73a49...30d

Skrevet

Jeg pleier å bruke skoletter! Kult, moderne og akkurat passe pyntet!

Anonymous poster hash: c968c...532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...