Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Ser i flere ting jeg har svart på, som det kanskje ikke nødvendigvis har vært så mange kommentarer på, hvis jeg kommer med et godt poeng, så kommer det gjerne tre-fire ganske like svar rett etterpå, hva er vitsen? Jobber med noen som er sånn også, noen kommer med forslag oå løsninger på oppgaver, og rett etterpå presenterer noen andre det igjen, men denne gangen som sin egen idé... Bare jeg som irriterer meg over sånn? Anonymous poster hash: c5e73...287
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Ja, det tror jeg du er alene om å irritere deg over. Da har du i alle fall èn ting du kan gjøre alene uten at folk hermer! Anonymous poster hash: facd1...aa3
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Nei, jeg irriterer meg også over det! Ti stk som henger seg på etterpå liksom. Ser bare teit ut.... Anonymous poster hash: 4b00b...fd8
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Helt enig!! Vitner om slakk fantasi og liten evne til å følge med... Anonymous poster hash: 337ed...c90
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Er bare for å vise at man er enig, poengtere fakta eller synsing. Anonymous poster hash: 72f11...236
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Kanskje de har vært inne å skrevet innlegget mens du postet, og ikke sett det. Og bare tenkt det samme som deg. Ikke alltid jeg selv leser alle svar før jeg svarer, hvis det er veldig mange svar... Uansett så er det bare å legge bort irritasjonen over dette. Det er bare deg selv det går utover. Ikke vondt ment, bare et tips... For det blir nok ikke enkelt å få alle til å slutte med dette Anonymous poster hash: 26521...387
Serepta Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Det er ikke alltid jeg leser alle svarene før jeg poster. F eks i tråden om fargerike klær, så ser jeg at noen av mine forslag er listet opp i svar ovenfor mine. Likevel håper jeg hi får nytte av svaret mitt, fremfor å irrtitere seg.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Helt enig!! Vitner om slakk fantasi og liten evne til å følge med... Anonymous poster hash: 337ed...c90 Alikevel så svarer du i grunn det samme som det den over deg gjorde.....................haha Anonymous poster hash: 9c9b0...c97
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Altså. Hvis én person stiller ett spørsmål til en gruppe, skal man ikke svare hvis noen har samme mening som deg og rekker svare før meg? Førstemann til mølla. Eller er det en form for opphavsrett du er ute etter? JEG svarte dette først derfor må alle som mener som meg henvise til meg som kilde? Passe narsisistisk! Anonymous poster hash: 9016f...e5e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Så hvis man ikke har noe helt nytt og revolusjonerende å komme med så skal man la være? Anonymous poster hash: 97d50...0f1
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #11 Skrevet 24. august 2015 Kjekt i valgboksen da. "Beklager, men noen har allerede stemt Høyre, velg noe annet" Anonymous poster hash: 9cc88...9af
Gjest Antarctica Skrevet 24. august 2015 #12 Skrevet 24. august 2015 Kanskje de svarer på likt, da vøtt. Se på tidskodene. Hvis de er innafor noen minutter, har de vel ikke rukket å lese hverandres.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #13 Skrevet 24. august 2015 Her inne på anonymforum er det mange som svarer det de tror er riktig svar, selv om de er helt på jordet og tar helt feil. Har sett flere ganger at folk får svar på et spørsmål, også er svaret riv ruskende galt. Så for min del synes jeg det er betryggende når flere har svart akkurat det samme, det tyder på at det svaret kanskje er riktig siden flere mener det samme.... Regner med det er derfor folk svarer det samme som allerede er svart, for å bekrefte at forrige svar er riktig. Anonymous poster hash: 43ad4...f37
Gjest Darwinia:-) Skrevet 24. august 2015 #14 Skrevet 24. august 2015 Ser i flere ting jeg har svart på, som det kanskje ikke nødvendigvis har vært så mange kommentarer på, hvis jeg kommer med et godt poeng, så kommer det gjerne tre-fire ganske like svar rett etterpå, hva er vitsen? Jobber med noen som er sånn også, noen kommer med forslag oå løsninger på oppgaver, og rett etterpå presenterer noen andre det igjen, men denne gangen som sin egen idé... Bare jeg som irriterer meg over sånn? Anonymous poster hash: c5e73...287 Potensielle forklaringer:1)De er enige med det som allerede er skrevet 2)De skriver sitt innlegg og poster det samtidig som andre poster like meninger i sine innlegg 3)De har ikke lest hele tråden før de svarer og har derfor ikke fått med seg at noen andre allerede har svart akkurat det samme Det var det jeg kom på i farta. Finnes sikkert flere grunner hvis man gidder å tenke seg om istedenfor å irritere seg.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #15 Skrevet 24. august 2015 Ser i flere ting jeg har svart på, som det kanskje ikke nødvendigvis har vært så mange kommentarer på, hvis jeg kommer med et godt poeng, så kommer det gjerne tre-fire ganske like svar rett etterpå, hva er vitsen? Jobber med noen som er sånn også, noen kommer med forslag oå løsninger på oppgaver, og rett etterpå presenterer noen andre det igjen, men denne gangen som sin egen idé... Bare jeg som irriterer meg over sånn? Anonymous poster hash: c5e73...287 Potensielle forklaringer:1)De er enige med det som allerede er skrevet 2)De skriver sitt innlegg og poster det samtidig som andre poster like meninger i sine innlegg 3)De har ikke lest hele tråden før de svarer og har derfor ikke fått med seg at noen andre allerede har svart akkurat det samme Det var det jeg kom på i farta. Finnes sikkert flere grunner hvis man gidder å tenke seg om istedenfor å irritere seg. Jeg kom på en forklaring til: 4) Irritere slike som Hi i denne tråden. Anonymous poster hash: e8c2b...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå