Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Dette er sikkert et litt merkelig innlegg, men må bare få det ut. I veldig, veldig mange år nå, kanskje 11-12 år, har jeg ikke hatt overskudd eller energi. Vi var uheldig med at første barnet vår alltid har hatt søvnvansker, og selv nå som 13-åring sliter han med dette. Vi får hjelp, men ting tar tid. Så har vi tre andre yngre barn, og også minste har søvnvansker, men litt mindre enn eldste. Og for dem som måtte lure, de to siste ble til på såkalt sikker prevensjon (bl.a. hormonspiral), men nå er jeg sterilisert. I tillegg viser det seg at eldste har noen diagnoser, noe som har gitt oss litt ekstra utfordringer. Så har det vært mye ellers. Utdanning, full jobb, flytting, en familietragedie som stjal mye tid og energi osv. Jeg har alltid følt meg trøtt og uopplagt, alltid synes alt var et ork, aldri virkelig gledet meg over noe. Nå kom det en ny knekk, jeg ble arbeidsledig for noen uker siden. Jeg tar litt videreutdanning nå for å lettere få jobb igjen, søker mye jobb osv, men de siste ukene har jeg altså "bare" hatt hus og barn. Den siste uken har også alle barna vært på skolen på dagtid, og da har det kommet. En rar følelse, en jeg hadde helt glemt. Overskudd. Livsglede. At ting flyter, går rundt, fungerer. Å føle seg våken om morgningen. Det er faktisk helt vidunderlig! Hvor kjipt det enn er å være arbeidsledig, og hvor mye jeg enn ønsker meg tilbake til jobb (jeg elsker virkelig å jobbe), så ser jeg nå at dette kanskje faktisk var litt positivt. At jeg nok burde bedt legen om en sykemelding da jeg var i jobb i stede, helst, men at når ting likevel skal være så ille, så har det faktisk ført noe bra med seg også. Jeg hadde helt glemt hvordan det var å kjenne på et overskudd, og det øker bare for hver dag også Så da håper jeg bare at dette vedvarer og at jeg er kommet nok ovenpå når jeg får en jobb igjen til at det vil holde seg slik! Anonymous poster hash: 81c91...44f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Så bra!!!! Kjenner jeg ønsker meg det samme!! Nyt det og bruk det så ordner det seg nok snart for deg😊 Anonymous poster hash: 07954...9db
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Så bra!!!! Kjenner jeg ønsker meg det samme!! Nyt det og bruk det så ordner det seg nok snart for deg Anonymous poster hash: 07954...9db Ja, jeg satser på det Jeg har jo lang og god utdanning og mye erfaring, det er bare at det er litt kamp om stillingen akkurat nå og jeg bør etterutdanne meg litt for å bli mer aktuell. Likevel, all erfaring tilsier at det burde dukke opp noe innen relativt kort tid. HI Anonymous poster hash: 81c91...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå