Gå til innhold

Du som jobber i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sminke bruker du?

Jeg føler jeg ser så sliten ut uten sminke, samtidig vil jeg ikke bruke for mye.

Jeg bruker primer, foundation, consealer, solpudder (konturerer), mascara og eyeliner og highlight.

Anonymous poster hash: e82cd...f4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mascara. Det er alt...

Anonymous poster hash: 68fcd...8e5

Skrevet

Jeg bruker mascara, litt solpudder og rouge.

Men jeg har alltid brukt akkurat det, uansett hvor jeg har jobbet.

Jeg synes det er dumt å bruke for mye sminke når man jobber med mennesker generelt, og kanskje spesielt med barn da det blir mye nærkontakt Ila en dag.

Er synd hvis man ikke kan være helt med i lek og ellers pga klær/sminke.

Anonymous poster hash: 9345a...ad1

Skrevet

Hvor mye sminke en bruker påvirker da ikke hvor mye en er med i leken? Hva mener du med det?

Til HI, bruk akkurat den sminken du vil. :-)

Anonymous poster hash: c615f...d59

Skrevet

Jeg bruker lite. Nesten ikke mascara engang. Men det er fordi at vi er ute i all slags vær og jeg er så redd for å ende opp med mascara under øyene og striper i Foundation.

Pleier å ha litt pudder med solfaktor i, på soldager. de dagene det regner har jeg lite sminke.

Jeg vet at det mest sannsynlig ikke regner bort, men klarer ikke å ha på sminke for det.. Haha, jeg er rar!

Anonymous poster hash: cd962...f72
Skrevet

Bruker som regel kun mascara på jobb. Og ikke det en gang hvis vi skal gå på tur, da orker jeg ikke å gå å bekymre meg for at sminken renner osv pga. regn, snø eller svette.

En gang brukte jeg foundation, pudder, mascara og litt eyeliner. Da lurte fireåringene på om jeg skulle i bursdag, for sånn så visst mamma ut da hun skulle i bursdag  :D

Anonymous poster hash: b0aa1...e69
Skrevet

BB-cream og vannfast mascara.

Anonymous poster hash: c5470...fcd
Skrevet

Hvor mye sminke en bruker påvirker da ikke hvor mye en er med i leken? Hva mener du med det?

Til HI, bruk akkurat den sminken du vil. :-)Anonymous poster hash: c615f...d59

Kanskje jeg som tar helt feil, men tenker at om man er opptatt av å se fin ut gjennom hele dagen er man kanskje ikke så begeistret for skrittene små fingre eller kos fra leverpostei-ansikt? Eller støv fra sandkassa?

Anonymous poster hash: 9345a...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...