Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Siden i går kveld i 22/23 tiden har jeg hatt noen tak nederst i magen.Kan kalle det sterke menssmerter. Jeg er annengangs og vet ikke hvordan det skal starte av seg selv da jeg ble satt i gang sist. Det kom et tak da i 22/23 tiden.Kanskje det varte i 20/30 sekunder.Måtte da må do og prøve bæsje.Sovnet.Så våknet jeg av et tak igjen rundt kl 02.Ikke vondt synes jeg.Følte en trang for å gå på do igjen.Våkner kl 04,må på do etter taket(som nå er kraftigere) Rundt klokka 05 kommer det et par tak med 9 minutters mellomrom.Her må jeg puste litt men egentlig ikke vondt likevel.Masse luft i magen. Noen som kjenner seg igjen?Jeg har ikke sånn vondt ennå at jeg føler jeg nå ringe.Men tar det seg opp så ringer jeg jo selvfølgelig Håper noen er våkne nå Anonymous poster hash: 1f3a8...304
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Vanskelig å si siden du er 2.gangs og man kanskje takler rier bedre da....men jeg hadde hvertfall en rie i timen hver dag i 8 dager før de ordentlige riene begynte og fødselen var i gang. Også kalt masserier eller falske rier. Gjør halvparten så vondt som ekte rier, litt sann som sterk sterk mensensmerte, men er fryktelig irriterende og man blir sliten nok. Anonymous poster hash: de2f6...d9d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Jeg ble igangsatt selv, så jeg kan ikke si noe sikkert. Men det er da helt klart en mulighet :-) håper for din skyld at nurket er på vei!! Anonymous poster hash: 1a67b...78f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Det er nok i gang her! Det har tatt seg opp til nå.Og nå er det ca 5 minutter mellom hver og de varer 30-45 sekunder ca.Begynner å måtte puste litt gjennom de.Så kan hende vi må reise snart Anonymous poster hash: 1f3a8...304
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Det er nok i gang her! Det har tatt seg opp til nå.Og nå er det ca 5 minutter mellom hver og de varer 30-45 sekunder ca. Begynner å måtte puste litt gjennom de. Så kan hende vi må reise snart Anonymous poster hash: 1f3a8...304 Lykke til!👏🏻👍🏻 Anonymous poster hash: 7f9de...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå