Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Jeg bor 8 timer med bil fra oslo. I ei lita bygd. Oslo er eksotisk,,og flott for meg. Har vertder flere ganger, slottet, bygdøy, fram, aker brygge, operahuset.... Men jeg har altid vert der sammen med flere. Og ser stadig vekk butikker jeg tenker "ååååh, dit vil jeg gjerne ".....men det er fleremed i reisefølget. Og hvem er jeg som forlanger at alleskal stoppe, for "min"del..... forde jeg har lyst å se.....??? Jeg har en drøm om å reise alene til oslo, få gå inn i de butikkene JEG vil, NÅR jeg vil..... Blir 399 pr vei, pluss toget 90 pr vei..... 1000, tusen kr blir det bare ireise..... Galskap? Tenker ned om morran og opp om kvelden. Lavpriskalender til norwegian viser 299 pr vei pr bilett som det billigste..... Fo4ståelig og velunt, eller overforbruk, og bare tull?????? Anonymous poster hash: b73a5...a51
beef sister Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Forståelig hvis du velger å ta en natt på hotell også, hvis ikke høres det mer stress enn kos ut.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Jeg bor 8 timer med bil fra oslo. I ei lita bygd. Oslo er eksotisk,,og flott for meg. Har vertder flere ganger, slottet, bygdøy, fram, aker brygge, operahuset.... Men jeg har altid vert der sammen med flere. Og ser stadig vekk butikker jeg tenker "ååååh, dit vil jeg gjerne ".....men det er fleremed i reisefølget. Og hvem er jeg som forlanger at alleskal stoppe, for "min"del..... forde jeg har lyst å se.....??? Jeg har en drøm om å reise alene til oslo, få gå inn i de butikkene JEG vil, NÅR jeg vil..... Blir 399 pr vei, pluss toget 90 pr vei..... 1000, tusen kr blir det bare ireise..... Galskap? Tenker ned om morran og opp om kvelden. Lavpriskalender til norwegian viser 299 pr vei pr bilett som det billigste..... Fo4ståelig og velunt, eller overforbruk, og bare tull?????? Anonymous poster hash: b73a5...a51 Ta en natt på hotell også, og bare kos deg ! Anonymous poster hash: 7e6b4...55d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Reis og kos deg men ta en natt på hotell også Anonymous poster hash: aa47d...71e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Det er en av de mer beskjedne drømmene jeg har hørt om Anonymous poster hash: a6461...689
Rosepus™ Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Himmel og hav! Kos deg med en natt på hotell også eller to Mye mer overskudd til å se Oslo da! Hotell Folketeateret kan anbefales.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Ta deg en natt på hotell! Nyt dagen og kvelden koser du deg med en bok på rommet!! Er du medlem i et LO forbund får du rabatt på hotell. Anonymous poster hash: 714cf...9ce
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 Oslo? Hahaha må le litt. Dra heller til london da Anonymous poster hash: 60f69...bde
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 Oslo? Hahaha må le litt. Dra heller til london da Anonymous poster hash: 60f69...bde Fristende det også, men det blir dyrere da. Ikke så veldig kanskje, men mer enn hva jeg kan bevilge meg på denslags. Takk for positive tilbakemeldinger, nå føler jeg meg ikke rar og egoistisk lengre.... Anonymous poster hash: b73a5...a51
sug lut Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 Det er jo utelukkende et økonomisk spørsmål. Om du får det til økonomisk er det bare å kjøre på.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #11 Skrevet 24. august 2015 Ja, dette var da en svært beskjeden drøm sammenlignet med mine drømmer. Kjør på, og gjerne med en hotellnatt eller to. Anonymous poster hash: 6f8de...70c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #12 Skrevet 24. august 2015 Galskap? Dette er vel ingen problem? Anonymous poster hash: 5358e...2fa
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #13 Skrevet 24. august 2015 Oslo? Hahaha må le litt. Dra heller til london da Anonymous poster hash: 60f69...bde Fristende det også, men det blir dyrere da. Ikke så veldig kanskje, men mer enn hva jeg kan bevilge meg på denslags. Takk for positive tilbakemeldinger, nå føler jeg meg ikke rar og egoistisk lengre.... Anonymous poster hash: b73a5...a51 Fatter ikke hvordan du kan tenke at dette er "rart og egoistisk"? Er det et slikt miljø i bygda di, at man ikke skal kunne gjøre noe for seg selv? Så lenge du har penger og det ikke betyr at familien ikke kan spise middag den neste måneden, ser jeg virkelig ingen grunn til å ikke "leve litt"! Anonymous poster hash: a6461...689
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #14 Skrevet 24. august 2015 Gjør det, bare gjør det!! Selv skal jeg alliere meg med mamma som barnevakt (så slipper min nitriste samboer å "slite" med ungene ei hel helg), også drar jeg og besøker ei venninne i London. Hun jobber på dagtid, så da kan jeg kose meg så mye jeg vil, og gjøre det jeg vil HELE dagen! Så dra til Oslo, natt over og kos deg med verdens beste samvittighet :-) :-) Anonymous poster hash: 8ae0a...a5d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #15 Skrevet 24. august 2015 Beskjeden drøm du har så dette må du kunne unne deg. Det høres koselig. Har du mulighet ta en natt eller to på hotell. Shop og kos deg 😄 Anonymous poster hash: 08ee6...d42
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #16 Skrevet 24. august 2015 Det er IKKE rart eller egoistisk! GJØR DET! Som andre skriver her så er det en ganske beskjeden drøm, det er lett å oppfylle. Man lever bare en gang og når man har mulighet til å gjøre det man drømmer om så syns jeg du skal SLÅ TIL! Og ta deg ei natt på hotell, du vil jo kose seg skikkelig:) KOS DEG! Anonymous poster hash: c7378...c42
Anonym bruker Skrevet 24. august 2015 #17 Skrevet 24. august 2015 Når du er i Oslo; ring meg så skal jeg gi deg anbefalninger 😀 Anonymous poster hash: a7c72...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå