Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 " vil du ha et barn til? Du har 2 mnd å bestemme deg på. Vil at barnet vårt skal få søsken og det er jo greit å få barn med samme mor". Greit å få barn med samme mor? Som i at han egentlig ikke ser for seg oss et helt liv sammen? Er jeg teit? Anonymous poster hash: 03f3c...6f7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Haha, merkelig utsagn. Det jeg ville hengt meg opp i er den 2-månedersfristen. Hva skal skje om to måneder? Anonymous poster hash: 507bc...87b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Haha, merkelig utsagn. Det jeg ville hengt meg opp i er den 2-månedersfristen. Hva skal skje om to måneder? Anonymous poster hash: 507bc...87b Haha da skulle han klippe strengen. Han tulla. Tror jeg?! Huff raring. Anonymous poster hash: 03f3c...6f7
Gjest Antarctica Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Haha, merkelig utsagn. Det jeg ville hengt meg opp i er den 2-månedersfristen. Hva skal skje om to måneder? Anonymous poster hash: 507bc...87b Haha da skulle han klippe strengen. Han tulla. Tror jeg?! Huff raring. Anonymous poster hash: 03f3c...6f7 Barnet kan fortsatt få søsken med samme mor selv om han klipper strengen...
*SommerFrisk* Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Haha, merkelig utsagn. Det jeg ville hengt meg opp i er den 2-månedersfristen. Hva skal skje om to måneder? Anonymous poster hash: 507bc...87b Haha da skulle han klippe strengen. Han tulla. Tror jeg?! Huff raring. Anonymous poster hash: 03f3c...6f7 Barnet kan fortsatt få søsken med samme mor selv om han klipper strengen... 😂😂😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå