Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Gutten min på snart tre bikket over i bassenget og havnet under vann. Jeg dro han opp en en gang, tok 1 - 2 sekund, men han hostet masse. Han ville bade igjen med en gang, og han har vært trøtt men bortsett fra det i fin form. Jeg ville nok ha tenkt at bare hysteriske mødre blir bekymret etter dette. Men så googlet jeg da.... "bare noen sekunder er nok", "en teskje vann i lungene", "dette er noe alle mødre bør være obs på" og diverse skrekkhistorier. Han puster fint, hoster ikke noe spesielt, og at han er trøtt etter dagen er ikke så rart. Er det noen som vet om dette er grunn til å snakke med legevakten, eller skal det "mere til" enn dette? Anonymous poster hash: d3c25...ca9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Det skjer vel ca hvert åttende år at noen "tørrdrukner" i Norge, men hvis du engster deg, sett vekkerklokken på hver tredje time i natt. Se på barnet og sjekk for skummende sikkel i munnvikene. Anonymous poster hash: 54389...bc4
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Trøtt, eller unormalt trøtt? Er du i tvil så ringer du legevakta. Du er ikke hysterisk om du ringer pga dette Anonymous poster hash: fbba3...04f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Kjenner meg igjen. Har også sittet å våket noen netter etter ungene har vært under vann. Og de har ikke hoster engang. Google skremmer vettet av meg! Anonymous poster hash: 5df00...d73
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Gjelder dette bare når de hoster og setter vrangt? En teskje vann? Seriøst? Anonymous poster hash: 43878...7a0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Gjelder dette bare når de hoster og setter vrangt? En teskje vann? Seriøst? Anonymous poster hash: 43878...7a0 Ikke en teskje vann i vranga, i luftveiene eller i bronkiene. Vannet må helt ned i lungevevet for å gjøre skade. Og selv da skal du vel være maks uheldig hvis kun den ene teskjea klarer å gjøre SÅ mye skade. Anonymous poster hash: 54389...bc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå