Gå til innhold

Er bare hyggelig eller flirter han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt en ung gutt/mann på jobben. Er i begynnelsen av 20 årene.

Ca 20 år yngre enn meg.

Vi har en god tone og praten går lett. Men den siste uken så har han begynt å oppføre seg annerledes.

Tøysete, ber om en klem, satt ved siden av hverandre på pauserommet når han begynte å kile meg

lett på armen, sa han dultet borti skrivebordet og trengte trøst, står veldig nærme opptil ansiktet mitt når

jeg skal forklare noe osv.

Det plager meg ikke, men har tenkt litt på det nå i helgen og må jo smile litt av hele situasjonen.

Så tenkte bare sjekke her om han kanskje er litt på flirter'n eller om jeg legger for mye i det.

Er i et forhold så jeg har garantert ikke sendt ut noen signaler i den retningen.

Anonymous poster hash: 19956...5c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg han gjør ja, men trøste meg for en patetisk måte å flørte på. Hadde en mann sagt til meg at an hadde trengt trøst etter å ha dultet borti noe hadde jeg virkelig lurt på hva som manglet vedkommende.

Skrevet

Det tror jeg han gjør ja, men trøste meg for en patetisk måte å flørte på. Hadde en mann sagt til meg at an hadde trengt trøst etter å ha dultet borti noe hadde jeg virkelig lurt på hva som manglet vedkommende.

Haha 😂😂

Anonymous poster hash: af2e0...52b

Gjest Antarctica
Skrevet

Flirter, faktisk 😆

Gikk han i pene hverdagsslacks også?

Skrevet

Flirter, faktisk 😆

Nei, går i jeans.

Så da er det vel ikke flirting da hehe

Er de virkelig flirtete de som går i pene hverdagsslacks??

Det trodde ikke jeg nemlig.

Gjest Antarctica
Skrevet

Flirter, faktisk 😆

Nei, går i jeans.

Nei, de som "flirter" lever i 1950...
Skrevet

Oooops, sorry. Glemte jeg er i norge nå .

Flørter.

Skrevet

Flirter, faktisk

Nei, går i jeans.

Jeg lærte å skrive "flirte" på skolen, og det var ikke 1950. Begynte på skolen i 1976 og begrepet "flirte" ble trolig ikke brukt før på slutten av barneskolen eller på ungdomsskolen, altså etter at vi var inn på 1980-tallet ;)

Anonymous poster hash: bfbcf...cdf

Gjest Antarctica
Skrevet

Flirter, faktisk

Nei, går i jeans.

Jeg lærte å skrive "flirte" på skolen, og det var ikke 1950. Begynte på skolen i 1976 og begrepet "flirte" ble trolig ikke brukt før på slutten av barneskolen eller på ungdomsskolen, altså etter at vi var inn på 1980-tallet ;)

Ok, jeg gir meg.

Syntes det var litt sånn nusselig Wenche Foss-takter over dette.

Skrevet

Ok, jeg gir meg.

Syntes det var litt sånn nusselig Wenche Foss-takter over dette.

Det er det jo ;)

Er først siste... kanskje fem år at jeg har følt meg komfortabel med å skrive flørte ;)

Og nå synes jeg også flirte virker... sånn nusselig Wench Foss-aktig ;)

Skrevet

Min salige farmor sa flirte. Og kavaler. Hun ville vært 99 i år.

Hun fikk dessuten håret lagt hver onsdag, og pleide å gjenfortelle Hotel Cæsar-episoder med et helt annet innhold enn de egentlig hadde hatt, ettersom hun nektet plent å bruke høreapparat. (Hun var ganske kreativ, det skal hun ha. )

Anonymous poster hash: c5c52...938

Skrevet

Hun fikk dessuten håret lagt hver onsdag, og pleide å gjenfortelle Hotel Cæsar-episoder med et helt annet innhold enn de egentlig hadde hatt, ettersom hun nektet plent å bruke høreapparat. (Hun var ganske kreativ, det skal hun ha. )

Min også! unntatt Hotell Cæsar. Hun kommenterte også når noen var pen i tøyet. Mormor sa på toppen "gid a'mei". Og mente det :D

Anonymous poster hash: 6f1df...d69

Skrevet

I følge min farmor var det å være "pen i tøyet" en av de viktigste egenskapene et menneske kunne ha :)

Hun var også alltid klar minst to timer før hun skulle hentes til en avtale. Alltid.

Skrevet

I følge min farmor var det å være "pen i tøyet" en av de viktigste egenskapene et menneske kunne ha :)

Hun var også alltid klar minst to timer før hun skulle hentes til en avtale. Alltid.

Skulle nesten tro vi hadde samme farmor, bare at min ville vært 103 i år :)

Anonymous poster hash: 6f1df...d69

Skrevet

Glemte visst å svare Hi over her... Det virker som om han flørter/flirter ;)

Er mange unge menn som er ute etter seksuelle erfaringer med "eldre" damer for tiden, har jeg inntrykk av.

Uansett så er det jo artig å bli sett litt. Blir han for ivrig og tydelig så får du bare sette ham litt på plass, fortell om han du er sammen med, utfordringer med barna osv. ;)

Skrevet

Han er på flirteren (vi er omtrent like gamle, så en flirt skjønner jeg). Noen flirter med begge kjønn uten at det ligger noe seksuelt bak, så det er ikke sikkert han faktisk ønsker sex. Syntes det høres ut som han har fått for lite oppmerksomhet hos mamma, siden han trenger trøst. Gutter som vil oppnå noe seksuelt vil jo heller vøre tøffe og vise at de kan ta vare på deg og en familie. Du er nok heller en mors figur for han. Du får prøve å henvende deg til han som en likemann og ikke innta morsrollen.

Anonymous poster hash: ba73c...697

Skrevet

Han er på flirteren (vi er omtrent like gamle, så en flirt skjønner jeg). Noen flirter med begge kjønn uten at det ligger noe seksuelt bak, så det er ikke sikkert han faktisk ønsker sex. Syntes det høres ut som han har fått for lite oppmerksomhet hos mamma, siden han trenger trøst. Gutter som vil oppnå noe seksuelt vil jo heller vøre tøffe og vise at de kan ta vare på deg og en familie. Du er nok heller en mors figur for han. Du får prøve å henvende deg til han som en likemann og ikke innta morsrollen.

Anonymous poster hash: ba73c...697

Jeg har ikke inntatt noen morsrolle overfor han.

Har samme tone med han som med de andre kollegene mine.

Tenker ikke på aldersforskjell når vi er på en arbeidsplass og har en jobb å gjøre.

Gjest Antarctica
Skrevet

Mormor ville ha vært 95 i år, hun var også alltid to timer for tidlig ute og kunne seriøst si at vi skulle ha "åksestek" til søndagsmiddag. (Forretten var terteskjell med fiskepudding, reker og asparges i lys saus. Jeg mener "sos"!)

Skrevet

Herlig!!!😄

Anonymous poster hash: c2032...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...