Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Jeg ønsker å si opp jobben min Jobben går utover helsen min. På fritiden gruer jeg meg så voldsomt til å gå på jobb.. Det er flere grunner til det. Ene er sex trakassering av sjefen og det andre er press om å jobbe overtid.. Hvor dumt er det å si opp uten å ha en ny jobb ? Jeg klarer meg økonomisk noen mnd. Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Det er helt ærlig-veldig veldig dumt😏 Anonymous poster hash: 782a6...457
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Veldig dumt. Skaff ny jobb først. Anonymous poster hash: ea9d8...942
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Men jeg er bare så utrolig sliten for tiden. Takler ikke å forholde meg til en jobb. Er rett og slett utbrent Ts Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Ja, helt ærlig hadde det vært dumt. Søk etter ny jobb NÅ, så kan alt være et tilbakelagt kapittel om seks måneder. Eller ta et oppgjør med både sjefen og overtids kravene. Sett grenser for deg selv og andre, strengt tatt kan du gjøre alt samtidig. I morgen sier du til sjefen din at det er nok med oppførselen hans og at du absolutt ikke liker den type oppførsel og at den i beste fall passer på en hormonell 14 åring og ikke en sjef!! Anonymous poster hash: 2c991...0dd
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Kommer jo helt an på jobbmarkedet der du bor. Og hva du jobber som. I min by ville jeg sterkt frarådet det. Da jeg gikk ut i barselpermisjon ble jobben oversvømt av søknader fra overkvalifiserte folk. Og min far som jobber med ansettelser mottar haugevis av søknader fra seniorer til trainee- og sommerprosjektstillinger... Anonymous poster hash: 140b8...1c0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Da går du og får deg en sykmelding!! Jeg sa opp min jobb pga diverse (helse, logistikk, "gratis"arbeid, mas, etc - butikksjef) Så sitter jeg her da, drittlei & arb.ledig, TO ÅR senere!! Brukte ca 5 mnd på å "komme meg til hektene" igjen, og ikke ante jeg at tidenes nedgang skulle komme da.... Anonymous poster hash: e9c80...ad9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Skikklig dumt. Gi beskjed om at du ikke orker overtid og snakk med tillitsvalgt om trakasering. Anonymous poster hash: 8314f...c23
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Finnes ikke noen tillitsvalgt hos oss. Kunne trengt sykemelding, men det går ikke pga sjefen ville ikke likt det. Får ikke lov å være syk. Huff ønsker å bli hjemme i morgen Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #10 Skrevet 23. august 2015 Finnes ikke noen tillitsvalgt hos oss. Kunne trengt sykemelding, men det går ikke pga sjefen ville ikke likt det. Får ikke lov å være syk. Huff ønsker å bli hjemme i morgen Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Himmel&hav, kvinne!! Grow a pair! Sjefen din bestemmer da ikke når du kan være syk!! Det gjør legen! Hjelpes... Få deg en sykmelding, og fortell legen ALT! Så får du garantert forlenget den etterhvert.... Så leter du etter jobb på siden.. Anonymous poster hash: e9c80...ad9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #11 Skrevet 23. august 2015 Finnes ikke noen tillitsvalgt hos oss. Kunne trengt sykemelding, men det går ikke pga sjefen ville ikke likt det. Får ikke lov å være syk. Huff ønsker å bli hjemme i morgen Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Himmel&hav, kvinne!! Grow a pair! Sjefen din bestemmer da ikke når du kan være syk!! Det gjør legen! Hjelpes... Få deg en sykmelding, og fortell legen ALT! Så får du garantert forlenget den etterhvert.... Så leter du etter jobb på siden.. Anonymous poster hash: e9c80...ad9 Jeg har vært sykemeldt 1 uke før og da presset han meg til å komme likevel.. følte jeg ikke hadde noe valg... Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #12 Skrevet 23. august 2015 Finnes ikke noen tillitsvalgt hos oss. Kunne trengt sykemelding, men det går ikke pga sjefen ville ikke likt det. Får ikke lov å være syk. Huff ønsker å bli hjemme i morgen Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Himmel&hav, kvinne!! Grow a pair!Sjefen din bestemmer da ikke når du kan være syk!! Det gjør legen! Hjelpes... Få deg en sykmelding, og fortell legen ALT! Så får du garantert forlenget den etterhvert.... Så leter du etter jobb på siden..Anonymous poster hash: e9c80...ad9 Jeg har vært sykemeldt 1 uke før og da presset han meg til å komme likevel.. følte jeg ikke hadde noe valg...Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Sorry altså, men kjenner jeg blir irritert på deg! HAN HAR IKKE LOV TIL Å GJØRE DETTE!!!!!!!!! Du får blokke ham på tlf så lenge du er sykmeldt eller noe da... Anonymous poster hash: e9c80...ad9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #13 Skrevet 23. august 2015 Hvis det er så ille at du ikke tørr å være sykemeldt vil jeg tro legen gir deg en sykemelding med en gang. Sjefen har ingen rett til å vite hvorfor du er sykemeldt, om han spør så si det er av private grunner. Ikke ta telefonen om han ringer, er mitt råd. Anonymous poster hash: 2e1ad...6b2
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #14 Skrevet 23. august 2015 Finnes ikke noen tillitsvalgt hos oss. Kunne trengt sykemelding, men det går ikke pga sjefen ville ikke likt det. Får ikke lov å være syk. Huff ønsker å bli hjemme i morgen Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Himmel&hav, kvinne!! Grow a pair!Sjefen din bestemmer da ikke når du kan være syk!! Det gjør legen! Hjelpes... Få deg en sykmelding, og fortell legen ALT! Så får du garantert forlenget den etterhvert.... Så leter du etter jobb på siden..Anonymous poster hash: e9c80...ad9 Jeg har vært sykemeldt 1 uke før og da presset han meg til å komme likevel.. følte jeg ikke hadde noe valg...Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Sorry altså, men kjenner jeg blir irritert på deg! HAN HAR IKKE LOV TIL Å GJØRE DETTE!!!!!!!!! Du får blokke ham på tlf så lenge du er sykmeldt eller noe da... Anonymous poster hash: e9c80...ad9 Jeg vet... Jeg bare takler det ikke Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #15 Skrevet 23. august 2015 Finnes ikke noen tillitsvalgt hos oss. Kunne trengt sykemelding, men det går ikke pga sjefen ville ikke likt det. Får ikke lov å være syk. Huff ønsker å bli hjemme i morgen Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Himmel&hav, kvinne!! Grow a pair!Sjefen din bestemmer da ikke når du kan være syk!! Det gjør legen! Hjelpes... Få deg en sykmelding, og fortell legen ALT! Så får du garantert forlenget den etterhvert.... Så leter du etter jobb på siden..Anonymous poster hash: e9c80...ad9 Jeg har vært sykemeldt 1 uke før og da presset han meg til å komme likevel.. følte jeg ikke hadde noe valg...Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Sorry altså, men kjenner jeg blir irritert på deg!HAN HAR IKKE LOV TIL Å GJØRE DETTE!!!!!!!!! Du får blokke ham på tlf så lenge du er sykmeldt eller noe da...Anonymous poster hash: e9c80...ad9 Jeg vet... Jeg bare takler det ikke Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Sykmeld deg I MORGEN!! Lever sykmelding OG oppsigelse I MORGEN!! Slik kan du ikke leve! Anonymous poster hash: e9c80...ad9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #16 Skrevet 23. august 2015 Jeg ønsker å si opp jobben min Jobben går utover helsen min. På fritiden gruer jeg meg så voldsomt til å gå på jobb.. Det er flere grunner til det. Ene er sex trakassering av sjefen og det andre er press om å jobbe overtid.. Hvor dumt er det å si opp uten å ha en ny jobb ? Jeg klarer meg økonomisk noen mnd.Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Jeg hatet sjefen min, som presset meg ut av bedriften. Sa opp jobben og flyttet, føltes jævlig bra. Livet er for kort til og grue seg til jobb. Ingen sulter ihjel i Norge. Anonymous poster hash: 9251b...4d3
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #17 Skrevet 23. august 2015 Finnes ikke noen tillitsvalgt hos oss. Kunne trengt sykemelding, men det går ikke pga sjefen ville ikke likt det. Får ikke lov å være syk. Huff ønsker å bli hjemme i morgen Anonymous poster hash: 9a1bd...d9c Ring Arbeidstilsynet Dette er ikke lov! Anonymous poster hash: 027c4...801
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #18 Skrevet 23. august 2015 Hold oss oppdatert Anonymous poster hash: 3e94b...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå