Gå til innhold

Et barn som alltid er her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene spør hver dag om hun kan komme til 2.klassingen. Vi har sagt ja hele tiden, men igår sa mannen nei at det passet ikke pga jeg sov etter nattevakt, men jenta vår kunne komme dit om det passet. Da fikk han ikke svar tilbake.

Idag spurte de faktisk om jenta vår ville komme dit og mannen sa ja det passet bra siden jeg hadde vært på natt igjen og skal gå 5.natten denne uka. Etter 30minutter er de her igjen! Hadde lyst å sende de tilbake, men foreldrene må vel skjønne såpass?!

Synes det var frekt rett og slett.. Noe jeg kan si? Vil ha et åpent hjem, men får være grenser.

Anonymous poster hash: d3277...057

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sendt de tilbake! Makan til frekke folk. Foreldrene altså.

Anonymous poster hash: e17ed...68c

Skrevet

Da hadde jeg sendt tilbake enten begge jentene, eller bare sendt hjem gjesten. Noen hadde i alle fall måttet gå tilbake til de lite omtenksomme foreldrene. ;)

Skrevet

Var på nippet til å sende de tilbake, men idag orket jeg ikke å ta den kampen. De vil bare være her tydeligvis. Så vi tappet i bassenget til de og lot de bade i to timer før vi sendte henne hjem. Gadd ikke å spør om det var greit at hun badet her heller. Men nå kommer jeg til å si mer nei fremover.

HI

Anonymous poster hash: d3277...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...