Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Hvilken type truser bruker dere under uniformen (bokser, hipster, string...)?🙈 Har ingen helt hvite, men mange som er svart. Vil helst noen som ikke har veldig tykk kant, da jeg synes det er direkte ubehagelig med trusemerker utpå klærne😁 Anonymous poster hash: d5aed...103
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Kittelen går jo stort sett nedfor rumpa, så det synes sjelden hvilke truser man har på. Bruk de du trives i. Anonymous poster hash: 350de...cdd
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Kittelen går jo stort sett nedfor rumpa, så det synes sjelden hvilke truser man har på. Bruk de du trives i. Anonymous poster hash: 350de...cdd Du vet at pasientene ofte ligger? Det synes veldig, veldig godt 😂 Anonymous poster hash: 70b36...bb1
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Bruker hvite hipstere. De holder seg fint på plass på rumpa mi og slipper å gå og trekke ned truse som har vandret inn i skauen. Det som vises best gjennom er vel truser med mønstre på? Anonymous poster hash: aab2e...ab1
Anonym bruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 jeg går i de trusene som passer meg! Anonymous poster hash: 8712e...95b
Wawli Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Bruker string i alle farger; svart, lilla, blå osv. Går med truser som jeg føler jeg komfortabel i. Og hvis noen vil stirre, så får all del :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå