GÃ¥ til innhold

Stemmer dette virkelig ?😳

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den artikkelen er fra 2011..

Skrevet

Det gjør vel det da...

Anonymous poster hash: ce2c4...e8b
Skrevet

Den artikkelen er fra 2011..

Ja, ser det nå 😩 Men, uansett. Regner med at statistikken er ganske gjelden for 2015 også. Tenker på at jeg har ei lita jente som snart går på egenhånd i Oslos gater. Det er skremmende. Min straffen burde vært utvisning til landet de kommer fra, og måtte de råtne i fengslet der. Svin !

Anonymous poster hash: cb4f3...7ea

Skrevet

Du vet at de fleste voldtekter som skjer er hvor offeret og voldtektsmannen er bekjente og der er voldtektsmennene som oftest etnisk norsk

Anonymous poster hash: 0e2db...525

Skrevet

Du vet at de fleste voldtekter som skjer er hvor offeret og voldtektsmannen er bekjente og der er voldtektsmennene som oftest etnisk norsk

Og nettopp av den grunn er det store mørketall da mange av disse ofrene ikke anmelder..

Anonymous poster hash: 5ffa1...2fc

Skrevet

Ja, skulle gjerne sett statistikk som viser hvor mange overfallsvoldtekter der er i forhold til andre.

Anonymous poster hash: 5322e...a14

Skrevet

Jeg har blitt voldtatt av 2 etnisk norske menn. Ingen av de anmeldte jeg. Ene var min far, og andre var en kompis.

Har og blitt forsøkt voldtatt av 2 etniske nordmenn på fest, men det kom en annen inn i rommet, og fikk meg med seg.

Så det er utrolig mange voldtekter som aldri blir anmeldt, fordi man kjenner voldtektsmannen. Og man tør ikke.

Anonymous poster hash: c1856...f76
Skrevet

Og en ting til, jeg er oppvokst i Oslo. Og har løpt gatelangs i byen nattestid fra jeg var 13 år. Aldri blitt forsøkt voldtatt. Overfallsvoldtekt er ikke så vanlig.

Anonymous poster hash: c1856...f76
Skrevet

I denne saken er det snakk om overfallsvoldtekter og ikke voldtekter som begås av ektefelle, kompis, på fest osv. Ikke at det er noe bedre, men det er nå snakk om overfall ute. Blir som å sammenlikne vold i hjemmet og blind vold på gata. Same but different...

Anonymous poster hash: a20f5...f4f

Skrevet

Det står jo ALLE ANMELDTE voldtekter

Anonymous poster hash: a391c...045

Skrevet

Det står jo ALLE ANMELDTE voldtekter

Anonymous poster hash: a391c...045

Nei, det står alle anmeldte overfallsvoldtekter

Anonymous poster hash: a20f5...f4f

Skrevet

Overfallsvoldtekter begås for det meste av utlendinger, men de fleste voldtekter er ikke overfallsvoldtekter.

Uansett er det en dårlig ide å gå gjennom Slottsparken sent nattestid, eller generelt gå på steder det ikke er mange andre. Jeg ville heller ikke gått med veldig korte skjørt og høye hæler, kanskje ha med seg en bukse og skifte i når man skal hjem, og ha sko som er ok å løpe i.

Og ta følge med venner.

Anonymous poster hash: 25f57...6cb

Skrevet

De fleste overfallsvoldtekter, ja. Hvorfor snakke om andre voldtekter da. Vet selvfølgelig at det er mange voldtekter som ikke blir anmeldt, og at det ofte er kjente av offeret som voldtar.

Men det er grusomt å tenkte på at mennesker som har kommet inn i landet vårt med traumer, etc., og mange med et håpløst kvinnesyn, voldtar unge jenter på gata.!

Det må man få reagere på. Send driten rett ut igjen. Norge bør ikke bruke en kr på å brødfø disse mennene i norske fengsel.

Anonymous poster hash: cb4f3...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...